Auttakaa tunnistamaan 90-luvun naisnäyttelijä (erikoinen ääni)
Oli esillä ainakin 90-luvun loppupuoliskolla ja varmaan 2000-luvun alussakin, nykyään ehkä 55-65-vuotias.
Erikoinen, "raastava" ja särkyvä ääni, ei kuitenkaan matala ja seksikäs.
Tummat hartioille ulottuvat hiukset, ohut otsatukka, ruskeat silmät, kapeat kasvot, hoikka. Amerikkalainen.
Aika paljon Laurie Metcalfin näköinen.
Ei ole ainakaan Holly Hunter, Jane Kaczmarek, Jennifer Tilly, Mare Winningham tai Fran Drescher.
Olen googlaillut vaikka millaisilla termeillä, mutta ei vain löydy ketään sopivaa. Olisiko täällä joku, joka tietäisi, kenestä on kyse?
Kommentit (299)
Roma Downey? Enkelin kosketus -sarjasta.
Olen syntynyt 70-luvulla ja ollut ysärillä tv:n suurkuluttaja, myös iltapäivisin opintojen ohessa. Tuntomerkit eivät soita mitään sellaisia kelloja joita näyttelijöitä ei olisi jo mainittu. Mutta tää asia painaa kyllä nyt koska jokuhan sen täytyy olla.
Ei varmaan etsimäsi, mutta Shirley Hendersonilla ainakin erikoinen ääni. Britti. Persoonallinen ulkonäkökin. Loistava näyttelijä!
Everybody loves Raymond -sarjan äiti?
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, pahoin pelkään että tämä muistelusi on mahdoton tehtävä.
Joo, siltä vähän vaikuttaa :/ Mutta ehkä tämä vielä joskus selviää.
Kathy Baker on sinänäsä hyvä veikkaus, että hänet varmaan moni tunnistaa kasvoista, vaikkei nimeä tietäisikään, ja hän on näytellyt mm. Käytäväpelissä ja Rooman sheriffissä. Ei ole kuitenkaan tämä.
Ei ole myöskään Roseanne tai Maughan. ap
En jaksa lukea koko ketjua, joten tätä voi olla jo ehdotettu: Janet McTeer
On tosin brittiläinen eli varmaan huti tämäkin.
Annette Bening, Tea Leoni, Tina Fey, Mariska Hargitay
Carol Potter? Näytteli äitiä Beverly Hills 90210:ssa.
Kuvasta tuli mieleen Enkelin kosketus. Ei mitään hajua minkälainen ääni sillä on.
Kristen Schaal mutta taitaa olla liian nuori
Vierailija kirjoitti:
Carol Potter? Näytteli äitiä Beverly Hills 90210:ssa.
En ole ap, mutta kun katsoin hänen aiemmin linkittämänsä kuvan näyttelijästä, jota tämä haettu henkilö muistuttaa, asia alkoi vaivata myös minua 😄
Mulle tuli mielikuva näyttelijästä, joka oli näytellyt äitiä sarjassa, jota katsoin nuorena. Joten kiitos, ainakin mä muistelin juuri tuota Potteria!
Kokeillaan miettiä sitä kautta, et mitä sarjoja näytettiin telkusta iltapäivisin silloin 90-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa. Jos jollain vaikka tulis mieleen joku muisto sitä kautta.
Emmerdale, Tunteita ja tuoksuja, Sydämen asialla
Holly Hunter