Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää kuvia Marita Taavitsaisen, paparazzin ja poliisin kohtaamisesta

Vierailija
11.03.2018 |

Seiskassa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kortitta-ajosta-karahtanyt-Marita-Taavits…
Kuka se täällä väittikään, että rumin kuva valittu Seiskaan? Täällähän näitä on vaikka kuinka monta lisää.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa nyt Marita Natrin meikittömiä kuvia Facesta. Todella kaunis. Kun normaalisti kuvissa hymyilevänä ja tuuheatukkaisena nähty ihminen on riehuvana ja vihaisena, tiukka pipo päässä, totta kai hän näyttää erilaiselta. Mene itse peilin eteen ja ota vihaisimmat ilmeesi. Haloo. On täällä taas porukkaa, joka haluaa vain pahaa kaikille. Pakko lopettaa av:n seuraaminen, kun tulee jatkuvasti olo, että olen täällä ilkimysten keskellä.

Kuka on Marita Natri?

Silläkin nimellä hänet Facesta löytää. Olisiko taiteilijanimenä Taavitsainen ja oikea nimi avioliitosta tullut.

Hyvä laulaja, jolla tuntuu olevan paljon kateellisia vihamiehiä. Mulla on sympatiat täysin hänen puolellaan, kun luen tätä kaikkea törkyä. Ei tarvitse ihmetellä mihin entiset koulukiusaajat menevät: nettiin!

No musta ei ole hyvä laulaja. Mieleen jäänyt vaan Andre-biisi, ja siitä tulee aina mieleen ranskalainen kenkäkauppa-ketju.

Vierailija
42/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa nyt Marita Natrin meikittömiä kuvia Facesta. Todella kaunis. Kun normaalisti kuvissa hymyilevänä ja tuuheatukkaisena nähty ihminen on riehuvana ja vihaisena, tiukka pipo päässä, totta kai hän näyttää erilaiselta. Mene itse peilin eteen ja ota vihaisimmat ilmeesi. Haloo. On täällä taas porukkaa, joka haluaa vain pahaa kaikille. Pakko lopettaa av:n seuraaminen, kun tulee jatkuvasti olo, että olen täällä ilkimysten keskellä.

Kuka on Marita Natri?

Silläkin nimellä hänet Facesta löytää. Olisiko taiteilijanimenä Taavitsainen ja oikea nimi avioliitosta tullut.

Hyvä laulaja, jolla tuntuu olevan paljon kateellisia vihamiehiä. Mulla on sympatiat täysin hänen puolellaan, kun luen tätä kaikkea törkyä. Ei tarvitse ihmetellä mihin entiset koulukiusaajat menevät: nettiin!

Pettäjä on pettäjä, miksi siitä kukaan olisi kateellinen? Lähinnä halveksii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maritalla saattaa olla helposti punottava iho. Eini ja Marita ovat ihan ikäisensä näköisiä, vaikka heitä hehkutetaan. Maritalla on ärsyttävä tapa olla kuvissa suu auki. Ainakin niissä missä poseeraa.

Vierailija
44/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Marita Natri?

Pettäjä on pettäjä, miksi siitä kukaan olisi kateellinen? Lähinnä halveksii.

Olis kiva nähdä kuva siitä tarjoilijasta. Täytyy olla melkonen, kun sen takia jättää ihan komean aviomiehen ja ihanat lapset.

Vierailija
45/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maritalla saattaa olla helposti punottava iho. Eini ja Marita ovat ihan ikäisensä näköisiä, vaikka heitä hehkutetaan. Maritalla on ärsyttävä tapa olla kuvissa suu auki. Ainakin niissä missä poseeraa.

Musta Eini on kauniimpi kuin nuorena. Sen silmät ei jostain syystä lurpata enää niin pahasti ja mielettömät sääret.

Vierailija
46/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki ootte henkisesti rumia ämmiä. Ja niin on tuo ihminen myös, joka tekee surkeaa ja epäeettistä työtä.

Teillä ei taida olla arvoja. Ei mitenkään erikoista tosin tässä ajassa.

Mitä tollainen pyhimys tekee tässä ketjussa?

En ole tuo jolle vastasit. En myöskään nimittele ketään rumaksi ämmäksi. Kommentti epäeettisestä työstä on kyllä ihan relevantti. Olisi kiva tietää, miten nuo autoissaan ihmisiä kyttäävät "toimittajat" määrittelevät oman ammattietiikkansa ja mitkä ovat työn tavoitteet.

Vierailija
47/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeää porukkaa. Luuletteko, että oma naamanne oli kaunis ja ilmeenne upeat pipo päässä, ilman meikkiä kovassa pakkasessa malttinsa menettäneenä. Ihan turha siellä ylimielisenä haukkua.

Vierailija
48/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miksi hänen ihonsa on siniharmaa.

Minustakin on saanut jo parikymppisenä kuvia joissa näytän vanhalta ja ryppyiseltä koska se hetki, ilme ja valaistus on vaan ollut sellainen.

Vierailija
49/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki ootte henkisesti rumia ämmiä. Ja niin on tuo ihminen myös, joka tekee surkeaa ja epäeettistä työtä.

En ole tuo jolle vastasit. En myöskään nimittele ketään rumaksi ämmäksi. Kommentti epäeettisestä työstä on kyllä ihan relevantti. Olisi kiva tietää, miten nuo autoissaan ihmisiä kyttäävät "toimittajat" määrittelevät oman ammattietiikkansa ja mitkä ovat työn tavoitteet.

Saada jopa sinunlaisesi juoksemaan uutisen perässä, klikkasit jopa tätä ketjua, joka ei ole edes uutinen vaan keskustelua uutisesta.  ;)

Vierailija
50/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ilkeää porukkaa. Luuletteko, että oma naamanne oli kaunis ja ilmeenne upeat pipo päässä, ilman meikkiä kovassa pakkasessa malttinsa menettäneenä. Ihan turha siellä ylimielisenä haukkua.

Mä en rähjää paparazzeille.  :)

Vierailija
51/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa Maritalle pointsit siitä, että uskaltaa lähtee kotoonsa ilman meikkiä.

Vierailija
52/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saada jopa sinunlaisesi juoksemaan uutisen perässä, klikkasit jopa tätä ketjua, joka ei ole edes uutinen vaan keskustelua uutisesta.  ;)

Tuo on varmasti totta. Toki jokaisella on oikeus valita itselleen työ, jonka kokee tärkeäksi ja merkitykselliseksi.

Vierailija
53/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nyt katsoo tuota jutun tokavikana olevaa kasvokuvaa (jossa osoittaa sormella), niin hänhän on suorastaan kaunis viisikymppinen tuohon tilanteeseen: Ulkona pakkasessa, kiihtyneenä, täysin meikittä, ruma pipo päässä. Tosi kaunis iho ja ei juurikaan ryppyjä. Tasaiset valkoiset hampaat ja siniharmaat silmät.

Kyllä mun mielestä siihen juttuun oli alunperin valittu tosi kauheat kuvat, se missä luomi lerpattaa kuin olisi ollut kasvohalvaus ja se, missä seistä tönöttää lumiharja kädessä hoo moilasena.

Jos nyt vertaan parikymmentä vuotta nuorempaan Sara Chafakiin, joka sentään on Suomen kauneimmaksikin valittu, niin Selviytyjissä hän on paljon kauempana "someminästään", suorastaan oudot kasvot törröhuulineen. Tai Helena Ahti-Hallberg, joka näyttää siellä rehellisesti ikäiseltään, mutta on julkisuudessa aina meikattu väkevällä arsenaalilla ja tissit puristettu töröön kaulaaukkoon jne.

Vierailija
54/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somemaailma on kyllä vääristänyt täysin käsityksen siitä miltä ihmiset luomuina näyttää...

Niin kyllä. Maritalla on kyllä niissä meikatuissa kuvissaankin samat rypyt suupielissä, mutta hymyillessä ne vain kauniisti korostavat suun muotoa.

Isompi moka Maritalle alkaa rähjäämään kadulla kuin itse asiassa koko kortitta ajo. Olisi vain kauniisti hymyillen ohittanut tilanteen, niin olisi päässyt paljon helpommalla. Siinä vaiheessa kun kuvaaja on jo ottanut kuvat, ei hänellä ollut edes mitään voitettavaa rähjäämällä. Toinen osapuoli kutsuu totta kai poliisit paikalle, jos malttinsa menettänyt julkkis alkaa riehua. Eihän Maritalla ollut mitään mahdollisuuksia vaatia poistamaan julkisella paikalla otettuja kuvia.

No, ens kerralla parempaa mielenhallintaa...

Vierailija
55/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska paparazzit eivät ole kiinnostuneita sinusta. Saat olla ruman näköinen ihan rauhassa, onnea sekin.

Vierailija
56/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska paparazzit eivät ole kiinnostuneita sinusta. Saat olla ruman näköinen ihan rauhassa, onnea sekin.

Nimenomaan! Ja ihan oma valinta.

Vierailija
57/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö sulla vitsi ohitse?

Vierailija
58/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kortitta-ajosta-karahtanyt-Marita-Taavits…

Kuka se täällä väittikään, että rumin kuva valittu Seiskaan? Täällähän näitä on vaikka kuinka monta lisää.

Edelleen on valittu vähiten edustavat kuvat ja ehkä jopa photoshopattu naista rumemmaksi.

Tässä jutussa ei oikein voi sanoa että toimittaja olisi objektiivinen sivusta seuraaja ja raportoija.

Kuvien perusteella kuvaaja kyllä yrittää pysyä sivusta seuraajana, mutta kyllä niitä lähikuvia syntyy, kun kohde on tulossa auton sivuikkunan läpi silmille...

Vierailija
59/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan! Ja ihan oma valinta.

Se on helppoa räkyttää anonyymina jossain palstalle, kun oma ammatti ei ole julkinen eikä ketään kiinnosta sinun mahdolliset töppäyksesi. Ai niin, unohdin ettet sinä koska töpeksi koska olet täydellinen.

Uskomatonta, miten alentuvia, oksettavia ja kaikinpuolin ällöttäviä ihmiset voivat olla kun saavat tilaisuuden lyödä lyötyä. Siten lyödään kilpaa, hei katsokaa miten ruma se on, katsokaa nyt. Mitä te sairaat kusipäät saatte tuosta? Mielihyvää haukkumisesta?

Pidin pitkään taukoa tältä palstalta mutta repsahdin ja olen täällä muutaman päivän roikkunut ja nyt jo kaduttaa. Sama kuvottava meno täällä on kuin ennenkin, en ymmärrä miksi olen taas kiduttanut itseäni. Joten näkemiin ilkeämieliset kusipäät, hyvää jatkoa vaan oksettaviin elämiinne. Hyvästi.

Vierailija
60/70 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ampuisin jos sellainen olisi kimpussani.

- Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi