Lisää kuvia Marita Taavitsaisen, paparazzin ja poliisin kohtaamisesta
Seiskassa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kortitta-ajosta-karahtanyt-Marita-Taavits…
Kuka se täällä väittikään, että rumin kuva valittu Seiskaan? Täällähän näitä on vaikka kuinka monta lisää.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kortitta-ajosta-karahtanyt-Marita-Taavits…
Kuka se täällä väittikään, että rumin kuva valittu Seiskaan? Täällähän näitä on vaikka kuinka monta lisää.Edelleen on valittu vähiten edustavat kuvat ja ehkä jopa photoshopattu naista rumemmaksi.
Tässä jutussa ei oikein voi sanoa että toimittaja olisi objektiivinen sivusta seuraaja ja raportoija.
Mutta hei kerrankaan ei olla poimittu toisten instasta valmiita kuvia ja lässytetty siihen jotain. Toimittaja teki oikeasti töitä.
Julkkisten kuvien photoshoppaus pahoiksi ei ole ennennäkemätöntä. Muistan esim tapauksen jossa Miska Burtonin takapuoleen oli tehty selluliittia niin tökerösti että oli lipsahtanut myös parvekkeen kaiteeseen, mikä näkyi selvästi zoomatessa kuvaa kunnolla. Maritan lähikuvissa on kummallisen jyrkät kontrastit ammattikuvaajan ottamiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlainen bemari <3.
Varo ettei sua luulla kortittomaksi taavitsaiseksi. Saattaa poliisit tarkkailla sun ajoa.
Bemareissakin on rekisterikilpi...
Te kaikki ootte henkisesti rumia ämmiä. Ja niin on tuo ihminen myös, joka tekee surkeaa ja epäeettistä työtä.
Teillä ei taida olla arvoja. Ei mitenkään erikoista tosin tässä ajassa.
Seiska on pelkkä roskalehti, juuri lukijoittensa tasoinen.
Ikinä en ole ostanut enkä ilmaiseksikaan lukenut.
Tälle naiselle meikki kyllä sopii. Onhan noissakin kuvissa hänellä hyvä iho, pulleat ja kauniit huulet, tasaiset hampaat ja kirkkaan siniset silmät. Ne kun meikkaa ja laittaa pipon tilalle kauniit hiukset vielä niin sieltä se kaunotar kuoriutuu.
Somemaailma on kyllä vääristänyt täysin käsityksen siitä miltä ihmiset luomuina näyttää...
Vierailija kirjoitti:
Marita on normaali nainen, ei julkisuus hänestä mitään yli-ihmistä tee.
Vanhenee ja ränsistyy siinä missä minäkin.
Totta, mutta harvalle meikki tuollaisia ihmeitä tekee. Toisaalta hyvin harva myöskään haluaa meikata itseään piiloon, täysin tunnistamattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei sua luulla kortittomaksi taavitsaiseksi. Saattaa poliisit tarkkailla sun ajoa.
Bemareissakin on rekisterikilpi...
Pidä se sit puhtaana kurakelilläkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sullakin kahvinkeitin keskikonsolissa?
Vierailija kirjoitti:
Seiska on pelkkä roskalehti, juuri lukijoittensa tasoinen.
Ikinä en ole ostanut enkä ilmaiseksikaan lukenut.
Miten eksyitkään tähän ketjuun? :o
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki ootte henkisesti rumia ämmiä. Ja niin on tuo ihminen myös, joka tekee surkeaa ja epäeettistä työtä.
Teillä ei taida olla arvoja. Ei mitenkään erikoista tosin tässä ajassa.
Mitä tollainen pyhimys tekee tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marita on normaali nainen, ei julkisuus hänestä mitään yli-ihmistä tee.
Vanhenee ja ränsistyy siinä missä minäkin.Totta, mutta harvalle meikki tuollaisia ihmeitä tekee. Toisaalta hyvin harva myöskään haluaa meikata itseään piiloon, täysin tunnistamattomaksi.
Äläs nyt. Olisi kerrankin upeeta olla niin kaunis, ettei kukaan tunnistaisi.
Marita näyttää pirtsakalta saamelaisukolta.
Onneksi Espanjasta löytyy lämpöä ja lohtua, eiköhän naisellisempi tyyli korostu taas siellä.
Katsokaa nyt Marita Natrin meikittömiä kuvia Facesta. Todella kaunis. Kun normaalisti kuvissa hymyilevänä ja tuuheatukkaisena nähty ihminen on riehuvana ja vihaisena, tiukka pipo päässä, totta kai hän näyttää erilaiselta. Mene itse peilin eteen ja ota vihaisimmat ilmeesi. Haloo. On täällä taas porukkaa, joka haluaa vain pahaa kaikille. Pakko lopettaa av:n seuraaminen, kun tulee jatkuvasti olo, että olen täällä ilkimysten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt Marita Natrin meikittömiä kuvia Facesta. Todella kaunis. Kun normaalisti kuvissa hymyilevänä ja tuuheatukkaisena nähty ihminen on riehuvana ja vihaisena, tiukka pipo päässä, totta kai hän näyttää erilaiselta. Mene itse peilin eteen ja ota vihaisimmat ilmeesi. Haloo. On täällä taas porukkaa, joka haluaa vain pahaa kaikille. Pakko lopettaa av:n seuraaminen, kun tulee jatkuvasti olo, että olen täällä ilkimysten keskellä.
Kuka on Marita Natri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Marita Natri?
Silläkin nimellä hänet Facesta löytää. Olisiko taiteilijanimenä Taavitsainen ja oikea nimi avioliitosta tullut.
Hyvä laulaja, jolla tuntuu olevan paljon kateellisia vihamiehiä. Mulla on sympatiat täysin hänen puolellaan, kun luen tätä kaikkea törkyä. Ei tarvitse ihmetellä mihin entiset koulukiusaajat menevät: nettiin!
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähän bridget jonesilta
Niin mustakin. Silmistä. Mutta siltä vanhalta, ei nykyiseltä pilalle leikellyltä.