Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihaan vartaloani, onko muita omenia?

Vierailija
10.03.2018 |

eli olen omena vartalo, aika suora siis, ei juuri vyötäröä, iso takamus. Olin neljä vuotta sitten hoikassa kunnossa, jalat ja kädet tosi hoikat mutta keskivartalo tasapaksu. Silloinkin oli kyllä parempi. Pääsenköhän koskaan enää samaan. Silloin kävelin jotain 5km päivittäin ja söin vähän, lähinnä kasviksia ja lihaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omenavartalo. Jotenkin siedettävä tää kroppa on, kun se on superlaiha, eli ihan alipainon rajalla. Ja silloinkaan ei voi syödä yhtään makeaa. Laihana kroppa alkaa muistuttamaan H-mallista. Se on jo vähän parempi kuin ihan omena.

Olen kateellinen melkein kaikkien naisten vartaloista. Oma on kamala, siinä ei ole naisellisuuden häivääkään. Ei vyötäröä, ei lantiota, ei takamusta. Tissit sentään on olemassa, niitä tulee korostettua. Muuten suoranmalliset vaatteet ovat parhaita.

Vierailija
22/29 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omenavartalo. Jotenkin siedettävä tää kroppa on, kun se on superlaiha, eli ihan alipainon rajalla. Ja silloinkaan ei voi syödä yhtään makeaa. Laihana kroppa alkaa muistuttamaan H-mallista. Se on jo vähän parempi kuin ihan omena.

Olen kateellinen melkein kaikkien naisten vartaloista. Oma on kamala, siinä ei ole naisellisuuden häivääkään. Ei vyötäröä, ei lantiota, ei takamusta. Tissit sentään on olemassa, niitä tulee korostettua. Muuten suoranmalliset vaatteet ovat parhaita.

Kokeilepa joskus a-linjaista tai jopa kellohelmaista hametta vartalonmyötäisen yläosan kanssa. Tuo yhdistelmä taikoo ainakin mulle vyötärön. Varo vain, että vyötäröllä ei ole rypytyksiä, se tekee pönäkän näköiseksi. Lisäksi kankaan on hyvä olla sellaista vähän tukevampaa, ei mitään trikoota. Tämän malliset hameet toimii mulla

http://imoto-chan.com/shop/women/grey-denim-a-line-skirt/

http://www.sandipointe.com/im/skirts/skirts-a-line-2.jpg

Vierailija
24/29 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/29 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasva palaa helpommin keskivartalosta kuin esim. Alavartalosta, lohduttaudu sillä.

Ei mulla vaan pala. Keskivartalosta lähtee viimeisenä ja siinä vaiheessa on jalat jo todella hoikat ja perse ihan lätty. Just keskivartalossa ja rinnoissa on rasvaa ja "ylimääräistä" vaikka painoindeksi on alle 20.

Vierailija
26/29 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäpehva, ohuet käsivarret, pienet rinnat ja maha joka pyöristyy heti ,ellen vahdi jokaista suupalaa ja lenkkeile hulluna. Näytin ennen laiharia ihan viimeisilläni raskaana olevalta :( Maha oli sellainen tiukka pallo, eikä  höllyvä. 

Vierailija
27/29 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivinen ylävartalo ja hoikat jalat ja kädet. Plussapallona mennään. Hoikkana olin tasapaksu pötkö.

Ei hyvännäköistä enkä pidä itsestäni.

Vierailija
28/29 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaa löytyy. Olen lyhyt, keskivartalosta paksu jalat ovat hoikat. Ei sitten löydy mitään kivoja vaatteita. Myyjät ehdottelevat jotain kammottavia puoli metriä liian pitkiä mummohalatteja. Siinä on ammattikunta joka on yhtä turha kuin joku kynsiteknikko. Ei kauppaan tarvitsisi kuin jonkun kassahenkilön.

Vierailija
29/29 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lättäpehva, ohuet käsivarret, pienet rinnat ja maha joka pyöristyy heti ,ellen vahdi jokaista suupalaa ja lenkkeile hulluna. Näytin ennen laiharia ihan viimeisilläni raskaana olevalta :( Maha oli sellainen tiukka pallo, eikä  höllyvä. 

ap:lla vatsa taas löllyvä, ihan kauhea. Monesti luultu että oon raskaana. Pehva on kait littana, selkä on notko, siitä saaanut aina valituksia kun selkä on notko. Mutta mun vyötärönympärys on jäätävä, 97cm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ihan kauheeta, lantiokin jopa 120cm.......kun oliskin hoikka edes, silloinkin vyötärö oli iso. Mulle kerääntyy alavatsaan makkaroita joista saan valituksia, myös hoikkana.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi