Miksi minulla kestää niin kauan aikaa päästä mieheni "iskävaihteen" yli?
Kun miehen lapset ovat meillä käymässä, eli siis noin joka toinen vkl, niin miksi minulla kestää monta päivää päästä takaisin meidän kahden väliseen suhteeseen takaisin, kun se katkeaa jostain syystä kun lapset tulevat? Jotenkin se iskämoodi on niin antierooottinen, etten pysty kokemaan miestäni ns miehekseni lasten läsnäollessa, ja kun lapset lähtevät sunnuntai-iltana, niin voi olla että pääsen takaisin tunnelmaan vasta keskiviikkona. Tuossa välillä mies tietenkin mankuu kaikenlaista huomiota. Onko tälle joku nimitys? Ja jos jollain toisella on kokemusta, niin kertokaa kiitos!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
No ihan selkeä syy on se, että et rakasta miestä, siis kokonaista ihmistä. Haluat hänestä toyboy -puolen, ja vain sen.
Päästä mies etsimään parempaa suhdetta. Minä en ainakaan haluaisi olla tuommoisen ihmisen kanssa.
Kun oikeasti rakasta toista ihmistä kaikkineen, ei tollaista hankaluutta pääse syntymään.
Mun käsittääkseni alottajan mies haluaisi sitä töygirlominaisuutta tässä enemmän, ja nopeammin kuin aloittaja ehtii mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan selkeä syy on se, että et rakasta miestä, siis kokonaista ihmistä. Haluat hänestä toyboy -puolen, ja vain sen.
Päästä mies etsimään parempaa suhdetta. Minä en ainakaan haluaisi olla tuommoisen ihmisen kanssa.
Kun oikeasti rakasta toista ihmistä kaikkineen, ei tollaista hankaluutta pääse syntymään.
Mun käsittääkseni alottajan mies haluaisi sitä töygirlominaisuutta tässä enemmän, ja nopeammin kuin aloittaja ehtii mukaan.
Juu, näin on :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Turha heti alkaa provoilemaan ;) Jos ei ole mitään kokemusta itse aiheesta, niin palstalla löytyy kyllä varmasti sellaisiakin aiheita joista sinulla on kokemusta. Pus.
Mieheni on hyvä isä, ja lapset ihania!
Kysymys ei nyt olekaan tästä, vaan siitä miten päästä jouhevasti perheilystä taas aikuisten suhteeseen. Kyllähän tämä onnistuu ilmeisesti ydinperheessäkin, kun lapset esim. laitetaan mummolaan yöksi, että saadaan aikuisten ilta.
Kyllä me pystytään harrastamaan seksiä ihan tavallisena iltana kun lapset on nukkumassa. Joskus vallan kytätään ovatko nukahtaneet ja juostaan makuuhuoneeseen kun ovat. Aika hankalaksi kävisi jos meillä olisi parisuhde vain kun lapset ovat mummolassa.
Häiriintyykö sun romanttisuuden/seksuaalisuuden kokemus muutenkin herkästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha heti alkaa provoilemaan ;) Jos ei ole mitään kokemusta itse aiheesta, niin palstalla löytyy kyllä varmasti sellaisiakin aiheita joista sinulla on kokemusta. Pus.
Kysymys ei nyt olekaan tästä, vaan siitä miten päästä jouhevasti perheilystä taas aikuisten suhteeseen. Kyllähän tämä onnistuu ilmeisesti ydinperheessäkin, kun lapset esim. laitetaan mummolaan yöksi, että saadaan aikuisten ilta.
Kyllä me pystytään harrastamaan seksiä ihan tavallisena iltana kun lapset on nukkumassa. Joskus vallan kytätään ovatko nukahtaneet ja juostaan makuuhuoneeseen kun ovat. Aika hankalaksi kävisi jos meillä olisi parisuhde vain kun lapset ovat mummolassa.
Häiriintyykö sun romanttisuuden/seksuaalisuuden kokemus muutenkin herkästi?
En oikein osaa sanoa häiriintyykö, kun en ole koskaan huomannut häiriintymistä aiemmin. Eli ilmeisesti ei häiriinny? Omista lapsista sitä osaa sanoa kuinka sikeästi nukkuvat jne. mutta toisen lapsista ei, minua kun häiritsee petipuuhissa kyllä se että voi tulla alaikäisten yllättämäksi... Nukkuvat myös seinän takana, joten hiljaa pitää joka tapauksessa olla. Touhuiluaikaa meillä kyllä sinänsä on riittävästi, eivät lapset niin paljoa meillä ole, mutta ennemminkin mulla häviää koko kiinnostus niitä hommia kohtaan silloin kun lapset tulevat, ja kestää monta päivää heidän lähdön jälkeen ennen kuin kiinnostus palaa.
No, minä näen mieheni 24/7 vain iskänä. Olisi edes puoli viikkoa normaali. Meillä on yhteinen vauva, joten lapsetonta aikaa ei ole.
Oon havainnut samaa edellisessä suhteessani, jossa siis itse olin lapseton ja miehellä oli pieniä lapsia. Tajusin, että kyse ei ehkä pohjimmiltaan ollut iskämoodista sinänsä, vaan siitä, että läsnä oli pieniä lapsia, ja pienten lasten läsnäolo nyt ihan luonnollisesti estää halujen syttymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiriintyykö sun romanttisuuden/seksuaalisuuden kokemus muutenkin herkästi?En oikein osaa sanoa häiriintyykö, kun en ole koskaan huomannut häiriintymistä aiemmin. Eli ilmeisesti ei häiriinny? Omista lapsista sitä osaa sanoa kuinka sikeästi nukkuvat jne. mutta toisen lapsista ei, minua kun häiritsee petipuuhissa kyllä se että voi tulla alaikäisten yllättämäksi... Nukkuvat myös seinän takana, joten hiljaa pitää joka tapauksessa olla. Touhuiluaikaa meillä kyllä sinänsä on riittävästi, eivät lapset niin paljoa meillä ole, mutta ennemminkin mulla häviää koko kiinnostus niitä hommia kohtaan silloin kun lapset tulevat, ja kestää monta päivää heidän lähdön jälkeen ennen kuin kiinnostus palaa.
Tämä siis ap.
Munkaan mielestä vanhemmuus ei ole millään tavalla seksikästä saati eroottista. Hyi. En yhtään ihmettele jos ei iskämies kiinnostele.