Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on erikoiskykysi ?

Vierailija
10.03.2018 |

Minulla on kyky ohjata sielut viimeiselle matkalle ja valoon.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan laajennettua sieraimet aivan järkyttävän isoiksi. Olen nainen.

Kuvasimme joskus kavereideni kanssa 2000-luvun alussa yläasteen kuvisluokan kameralle tätä erikoiskykyä, minä naama ja nenä litissä koulun lasiovea vasten. Luojan kiitos se kamera sittemmin varastettiin.

Vierailija
42/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hajuaisti. Vaistoan myös ihmisistä ovatko kilttejä vai ei. Tuosta on hieman haitta kun nuoriso alkaa seurustella. Pitää yrittää hammasta purren pitää suunsa kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajaa pyörällä ilman käsiä ja osaan koota ribikin kuution. Ei noista kyllä ole paljoa hyötyä näin 45 vuotiaana.

Vierailija
44/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain syystä aina juuri ajoissa kaikkialla. Bussia odotan vain minuutin tai pari, töihin saavun minuutilleen ajoissa. Jos joskus myöhästyn (tapahtuu aniharvoin), usein koko juttu on myöhässä tai seuraamuksia ei muuten ole.

Vierailija
45/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan aistia ihmisen astraalitason puhumatta heidän kanssaan (taso=kuinka korkealla henkensä on eli paljonko ovat oppineet), mutta vain metsässä. Kaupungin melu ja hälinä häiritsee enkä pysty keskittymään. Metsä on aina ollut kotini, voimaeläimeni onkin susi.

Olen aina tuntenut itseni ulkopuoliseksi tästä ihmisten sosiaalisesta maailmasta. Erilaiseksi.

Vierailija
46/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin komentaa koiria ilman puhetta tai eleitä.

Vierailija
47/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kehittää päässäni skenaarioita, jotka eivät perustu oikein mihinkään, ja ahdistua näistä skenaarioista, vaikka mitään ei ole oikeasti tapahtunutkaan.

Vierailija
48/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ultraselektiivinen kuulo, osaan sujuvasti lukea lehteä, vaikka vaimo nalkuttaa vieressä

Vierailija
49/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sanottu, että käteni ovat parantavat tms. En tiedä, en ole ikinä alkanut testaamaan ja tutkimaan asiaa. Sen kyllä olen huomannut, että monet reagoivat kosketukseeni erittäin voimallisesti.

Muutamalle ystävälle olen ns tahattomasti osannut ennustaa, se on jälkeenpäin ollut aika ihmeellistä.

Lapseni sanovat mun olevan noita :)

Mulla on taas selkä kipeä,saisitko sen kuntoon.

Vierailija
50/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein osannut aavistaa asioita etukäteen. Nään enne uniakin :-D  Aika monta asiaa on tullut uniin etukäteen. Osaan tulkita ihmisiä aika hyvin, nään nopeasti "mitä on pinnan alla". Perheessäni sanotaankin että mulla on se kuudes aisti jos kellä.

On joskus rasittavaakin, kun mietin nähtyjä uniani. Jos esim. unet kertovat surusta, huolista tai mustasta tulevasta, se kyllä vaivaa joskus mieltä, että mitähän se voi olla......

Vierailija
51/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan järjettömän hyvä rahan kanssa.

Vierailija
52/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan suudella naisen todella kuumaksi...

M43

Vierailija
53/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveshien tuottaminen.

Vierailija
54/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ap:lla ja lisäksi myös varpu- ja heiluritaito, ja energiahoitotaito. Kaikki nää on ”kaappiharrastuksia”, päivätyö on kemiantekniikan DI.

Heiluria kiinnostaisi opetella, missä päin asut ?

t.ap

Asun pohjoisessa keskisuomessa. Opit heilurin itsekin jos omaat esiteerisia kykyjä. Heilurilla on kaksi ilmentymää, se joko heiluu edestaas tai pyörii. Kysy ensin testikysymys, esim ”olenko hevonen”? Katso heiluuko vai pyöriikö. Sitten kysy ”olenko ihminen”? Ja katso heiluuko vai pyöriikö. Nyt tiedät kumpi on ei ja kumpi kyllä. Itselläni kyllä on pyöriminen ja ei on heiluminen.

Alkuun liike on pieni mutta vahvistuu kun ote tottuu. Voit myös käskeä heilutia, esim ”näytä selvemmin”, ”heilu kovempaa”. Ja pyydä aina varmistus vielä eli oliko saamani vastaus varmasti oikein? (Kyllä/ei).

Heiluriksi käy vaikka joku paino ketjussa mtta 5e hintaan saat ebaysta upeita kiviheilureita joissa ketjun päässä esim onyksi.

Varputaito opetellaan sitten erilailla, Tiina Lindholmin varputaito - kirjssa hyvät ohjeet.

T. Se kaappiesoteerikko

Huh huh, synkronisiteetti iski sitten tuossa aamulla.

Puhuivat Radio Suomipop:n iltapäivän uusinnassa taikavarvuista, puhdistamisesta ja fengshuista :)

.ap

Vierailija
55/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittäminen

Vierailija
56/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhoan puhelinten herätykset. vaikka kuka olisi yökylässä niin herätys ei aamulla toimi. onneksi olen aina iltavuorossa.

Vierailija
57/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunet

Vierailija
58/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook ja autoilu samaan aikaan

Vierailija
59/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä erikoisesta, mutta opin pianon soiton itsestään. Soitan vaikeatkin kappaleet parin viikon harjoittelun jälkeen. Tiesin jo ennen aloittamista että tämän minä osaan tehdä.

Mitään muuta en sitten osaakaan. Ihan perustallaaja.

Vierailija
60/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn visualisoimaan etukäteen tapahtumia, jotka sitten tapahtuvat yleensä yllättäen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän