Mikä on erikoiskykysi ?
Minulla on kyky ohjata sielut viimeiselle matkalle ja valoon.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan ajaa autoa jouhevammin kuin suuri osa ihmisistä. Oikeasti.
Mullakin on parempi ajotaito, kuin 97%:lla. Sen havaitsee siitä, tuntuuko ajaminen hyvin helpolle joka tilanteessa ja kuinka nopeasti pystyy päätöksentekoon. Jos tuntuu helpolle, silloin myös on taitava. Jos tuntee arkailua, on heikko ajuri.
Eli erikoiskykysi on ajaa kaasu pohjassa.
Ei, kaupungissa en koskaan riko rajoituksia, koska siellä on vaaratekijöitä niin paljon. Tyhjillä maanteilla ajan joskus reilulla ylinopeudella, jos keli on ihan hyvä.
Mulla on todella tarkka hajuaisti, tunnistan esim. onko ohimenevässä autossa Wunderbaum:) Samoin nuuhkin lähellä olevien ihmisten hajuja kuten alapään hygienian tasoa (ei tarvitse kyykistyäkään). Salatupakoitsijat ja -juomarit eivät seulastani pääse läpi!
Olen pelinappula.
Joskus herään aamuöisin kun joku painostaa sano noin ja noin.
Menis kerrankin itte.
Kalsareissa kulkeminen, vähän kuin super-Hessu mutta ilman hattua.
En ota itse kantaa näihin, mutta olen saanut kommentteja seuraavista:
- miellyttävä, taitava kosketus
- hyvä suutelutaito
- kakomisrefleksin hallinta
Onko tässä ketjussa joku, joka on ensimmäistä kertaa keskustelupalstalla? Jännittävää, kun voi kirjoitella tuhmia juttuja internettiin? Hitsi miten jännää ja ennen kaikkea nokkelaa!
Mulla on sellainen erityistaito, että olen tosi hyvä yhdistämään asioita. Ymmärrän nopeasti erilaisiin genreihin kuuluvat asiat melko vähäisen tiedon perusteella ja yhdistän sujuvasti 20–30 vuotta sitten kuullut asiat (joita kenties en ole silloin ymmärtänyt) saamaani uuteen tietoon.
Tulkitsen viestejä vuosien takaa kirjoistä ja valokuvista, ja saan viestejä myös unissa ja ihmisten puheissa.
Meditaatiolla olen pystynyt kehittämään kykyä.
pystyn muodostamaan yksinkertaisia sanoja pieruilla. Esimerkiksi: kyllä, ei, päivää ja hei hei.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa joku, joka on ensimmäistä kertaa keskustelupalstalla? Jännittävää, kun voi kirjoitella tuhmia juttuja internettiin? Hitsi miten jännää ja ennen kaikkea nokkelaa!
Mulla on sellainen erityistaito, että olen tosi hyvä yhdistämään asioita. Ymmärrän nopeasti erilaisiin genreihin kuuluvat asiat melko vähäisen tiedon perusteella ja yhdistän sujuvasti 20–30 vuotta sitten kuullut asiat (joita kenties en ole silloin ymmärtänyt) saamaani uuteen tietoon.
kukaan ei nyt vain ole kiinnostunut sun 30 v vanhoista pölyyttyneistä tiedoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kukaan ei nyt vain ole kiinnostunut sun 30 v vanhoista pölyyttyneistä tiedoista.
Pystyn tunnistamaan palstahullut ja näen millainen henkilö siellä on kirjoittelemassa. Moi Marja, menes nukkumaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se olit sitten sinä, joka niistä viestejä kirjoittelit! Kuule, mä en ole kiinnostunut olemaan tekemisissä ihmisten kanssa, joita ei tieto kiinnosta, joten tuolla et valitettavasti pysty minua loukkaamaan. Kokeilepa uudestaan, pystyisitkö hippusen parempaan.
Osaan ärsyyntyä hämmästyttävän paljon toisten ihmisten kielioppi- ja kirjoitusvirheistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se olit sitten sinä, joka niistä viestejä kirjoittelit! Kuule, mä en ole kiinnostunut olemaan tekemisissä ihmisten kanssa, joita ei tieto kiinnosta, joten tuolla et valitettavasti pysty minua loukkaamaan. Kokeilepa uudestaan, pystyisitkö hippusen parempaan.
hei hei hei, relaa vähän, nyt on nyt, kuulostaa siltä että oot niin yesterday!
Vierailija kirjoitti:
Kissan silittäminen. Kavereiden kissat tulevat aina pyytämään silittämistä minulta, myös arat kissat jotka pelkäävät muita vieraita.
Tämä. Pätee myös koirien kanssa. Etenkin arat ja epäluuloiset eläimet luottavat minuun heti. Sellaiset hövelimmät tapauksetkin toki pitävät minusta, mutta nehän nyt jakavat huomiotaan muutenkin kaikille.
Mies37
Osaan taikoa, vaatii toki harjoittelua, mutta onneksi oli "sukuvika"
Olen myös keskustellut Jumalan kanssa ja keskustelen henkioppaani kanssa, joka on yksi edesmennyt muusikko
Lukea ihmisistä ovatko he hyviä vai pahoja.
Osaan ottaa munan syvälle nieluuni.
Ei tarkoita sitä. T. Ei ton kirjoittanut