Vaimoni haluaa lapsia. En ole kertonut hänelle että olen hankkinut itselleni vasektomian.
Vasektomian vuoksi en voi saada lapsia. Parhaillaan "yritämme" saada lasta, siis "yritämme" saada vaimoa raskaaksi. Vaimo haluaa lapsia. Minä en halua lapsia, mutta tätä en tietenkään ole vaimolleni kertonut. Salaa olen vasektomian itselleni hankkinut. Luojan kiitos keksin tämän keinon - säästyn lapsilta. On hassua feikata vaimolle "kyllä sä vielä raskaaksi tulet, jatketaan vielä, yritetään vielä, älä lannistu, kyllä me vielä lapsia saadaan".
Kommentit (44)
Miltä se oikeasti tuntuu huijata läheisintä(?)ihmistä? Olen onnekas, että kasvoin rehellisyyden ympäröimänä. En osaisi enkä haluaisi sopeutua tuollaiseen ajatusmaailmaan.
Alkaisi naisetkin mennä laittamaan putket kiinni jos mies sais pitää lapsen, lisät ja elarit. Meinaan että hoitsulle ei jäis enää pennin pyörylää käteen sen jälkeen!
Minä kävin vasektomiassa heti täytettyäni kolmekymmentä vuotta. Vähän myöhemmin tapasin nykyisen vaimoni. Vaimoni haluaisi lapsia ja olemmekin monta vuotta sinnikäästi yrittäneet. Voi luoja, että olemmekin yrittäneet: aamulla, illalla, kotona, autossa, työpaikalla, anoppilan puutarhavajassa. Toistaiseksi yritys on ollut tuloksetonta, mutta jatkamme toiveikkain mielin.
Vaimolla on sellainen periaate, että jos raskaus ei luonnonmenetelmin ja ilman tutkimuksia ala, niin sitten sitä ei ole tarkoitettu alkamaankaan. Olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä.
Sinä olet yhtä yksinkertainen kuin ap.