Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullekin emäntä teki (taas kerran) ruoka-ainekokeilut

Vierailija
10.03.2018 |

Mulla se paha on soija, jolle kuulemma "kukaan ei voi olla allerginen tai yliherkkä". Tällä kertaa en lähtenyt kotiin, vaan jäin kylään ja kävin vessassa jatkuvasti ja piereskelin estoitta. Sanoin vain, että olen ilmeisesti syönyt jotain sopimatonta. Muut olivat hämillään ja emäntä punaisena.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä vavahduttavan rehellisestä tosielämän kertomuksesta. Meidän kaikkien on nyt parempi olla.

Vierailija
2/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä vavahduttavan rehellisestä tosielämän kertomuksesta. Meidän kaikkien on nyt parempi olla.

Jutun juoni on se, että moni sanoo "ettei kellekään tullut mitään". Mä olen usein lähtenyt pois kun on vatsassa tuntunut oudolta, mutta nyt päätin, että mitä turhia, saa emäntä nähdä, että tulee. Kiitos av:n, tämän tein kun täältä olen noita juttuja lukenut.

Kaverihan oli kerran turvonnut ambulanssikuntoon "kokin" silmien edessä ja kyllä oli ollut suuri hätä kokeilijakokilla silloin. Hänellä on vain muutamalle kasvikselle allergia, mutta se on todella paha. Kynä oli ollut mukana ja onneksi toiset olivat tienneet, että pitää sitä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaisi miksi emäntä tekee moista kokeilua.

Ja mitä sanoo kun kuulee oireet? Pyytääkö anteeksi ym.

Itse leivon miehelle sopivat leivät (kaupasta ei saa kuin muutamaa sopivaa leipää eikä tykkää niistä). Ja kokkaan ruuat niin että varmasti sopivaa vaikka teettää töitä. Sitten turhauttaa kun mies ottaa välillä normileipää, salmiakkia, maitosuklaata jne kun nyt vaan tekee mieli. Vaikka ne eivät hänelle sovi. Silloin tulee välillä mieleen miksi käytän monta tuntia viikossa leipomiseen jos noilla allergioilla ja niistä tulevilla oireilla ei olekkaan merkitystä... söisi sitten koko ajan sitä kaupanleipää.

Vierailija
4/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit huutanu että soijaa pukkaa, huhhuh

Vierailija
5/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letku peppuun ja se happinaamariin ja emännälle naamaan, sitähän se emäntä toivoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän