Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosaari, Aurinkolahti? Millainen alue asua?

Vierailija
19.04.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi uusi kerrostalo jossa osake myynnissä!

Vierailija
2/6 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolahtihan on Suomen Monaco :D. Rauhallinen, kivoja (ja hyvin hintavia!) asuntoja, paljon lapsiperheitä, erinomaiset ulkoilumahdollisuudet, meri. Hyvät liikenneyhteydet ja palvelut lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua ärsyttää nykyinen liian tiuhaan rakentaminen. Ollaan kuin sillit sumpussa. Vanha Vuosaari on siinä mielessä kivempää aluetta, että on vehreämpää ja enemmän tilaa.

Vierailija
4/6 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on Vanhaakin Vuosaarta viime aikoina rakennettu yhä enemmän umpeen...

Vierailija
5/6 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapset sitten käyvät koulua mutujen kanssa. Nää mutu-lapset tulee kallahdesa tai jostain muualta vuosaaresta kuin aurinkolahdesta.

Vierailija
6/6 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asumme Meri-Rastilassa opiskelija-asunnossa ja täällä on todella rauhallista lapsiperheen asua. Takapihalla on todella hyvä lasten leikkipuisto ja muutaman sadan metrin säteellä kolme hyvää päiväkotia, öisin ei ole ainakaan meidän lähistöllä mitään meteliä eikä kännisiä loju pitkin poikin pusikkoja.

Lähellä on aivan ihanat lenkkimaastot (lenkkipolut meren rannassa), joissa on kiva kävellä koiran kanssa. Toki alueella on myös kaupungin asuntoja, joissa asuu paljon maahanmuuttajia, mutta se onkin sitten ihan mielipidekysymys onko se jonkun mielestä ongelma. Itse en ainakaan ole kokenut häiriöksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan