Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies kiinnostunut, jos lähettää kuvia lapsestaan?

Vierailija
10.03.2018 |

Mulla on epämääräinen suhde eronneen miehen kanssa. Toisaalta osoittaa kiinnostustaan, mutta peruuttaa treffejä ja välillä musta tuntuu ettei todellakaan ole kiinnostunut suhteesta mun kanssa. Kuitenkin lähettää esim. lomamatkaltaan kuvia mulle ja monessa kuvassa on hänen 15-vuotias tyttärensä. Tytärtä en ole koskaan nähnyt livenä. Arvon AV-väki, onko miehille miten iso "kynnys" lähettää lapsistaan kuvia, jos ei oikeasti ole kiinnostunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että hän on aidosti kiinnostunut, jos lähettää tyttärestään kuvia.

Vierailija
2/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että miehelle ei ole tullut pieneen mieleenkään, onko ok lähettää tyttären kuvia, ja että kun niitä lähettää tai on lähettämättä, asiaa tulkitaan vastaanottajapäässä suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää pelata olenhyväisäjasiksihyvämies-korttia. Lapsen kuvien lähettely osoittaa huonoa tilannetajua. Itse en ainakaan olisi lapsena/nuorena tykännyt, jos vanhempani olisivat lähetelleet kuviani epämääräisille tuttavuuksilleen. Tykkäisitkö sinä?

Vierailija
4/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että miehelle ei ole tullut pieneen mieleenkään, onko ok lähettää tyttären kuvia, ja että kun niitä lähettää tai on lähettämättä, asiaa tulkitaan vastaanottajapäässä suuntaan tai toiseen.

Siksipä ei kannata jatkaa tutustumista mieheen. Ihminen, joka lähettelee suht tuntemattomille ihmisille lastensa kuvia, ei käy ihan täysillä.

Miehet, jotka tapailuvaiheessa lähettelee kuvia lemmikeistään, autoistaan, moottoripyöristään, veneistään, taloistaan, mökeistään tai etenkään lapsistaan kannattaa kiertää ja kaukaa. Kyseessä onnhuonon itsetunnon omaavia yksilöitä, jotka pyrkii tekemään noilla asioilla vaikutusta.

Mistähän tiedän tämän? Exäni lähetteli suhteemme aikana netistä löytämilleen naisille kuvia minun autostani, ystäväni koirasta ja tuttavamme veneestä. Ja väitti niitä omikseen.

Vierailija
5/5 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräinen tuttavuus on ehkä vähän huono ilmaus minusta. Mutta joo, itselläni on myös lapsia, enkä ole lähettänyt heidän kuviaan kyseiselle miehelle.