Miten teininne reagoisi jos netti ja some katoaisivat yhtäkkiä maailmasta?
Mikä olisi teillä reaktio ja minkä ikäisillä?
Tuli vaan mieleen tuossa sukulaisen luona mökkireissulla vähän syrjemmässä kun netti toimi etanavauhdilla/ei ollenkaan. 13- ja 15v olivat todella tuskastuneen olosia, vatkasivat jalkaansa ja repivät kynsinauhojaan ja sormiaan. Halusivat lähteä kotiin mahdollisimman pian vaikka ensin itse halusivat mökille serkkujaan moikkaamaan.
Kommentit (2)
Älykkäillä ihmisillä sivistyksen tai oppimisen puute laskisi, koska tiedonhankinta vaikeutuisi kirjastoon ja kontekstin ymmärtäminen uudessa opissa heikkenisi, kun pitäisi hakea uusikirja käsitellessä opitun tekstin asiahaaroja ja niihin liityvät vaikutukset.
Normiyksilö ihmettelisivät TV-tarjontaa, kun "Haluatko Miljonääriksi jaajo kysyy 100000e kysymyksen, mikä on pentraatio? A)penaali b)Lentopolttoaine c)Anaaliseksin muoto d)Aasialainen broileri-pasta?".
Me, 2000-1020 luvun nuoret ja aikuiset tietäisimme tuon, mutta junnut eivät.
Lisänä lapsilla olisi tylsää ja aikaa liikaa. Ehkä heistä tulisi neuroottisia siivoajia, neuroottisia nurmikonleikkajia tai "kattoon räkijöitä".
Myös erikoisihmiset ahdistaisi enemmän. Joko pakkoliikkeinen olisi "psykopaattinen tai -skitsofreninen hullu" ja jumala olisi olemassa, kun joku kolumnisti niin väitti pääkirjoituksissa.
Haukkuisi minua melko pitkään, ennen kuin selviäisi ettei ole minun syyni.