Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko kenenkään puoliso halveksuen kärryyn keräämiä ruokatarvikkeita yms kesken ostoksien teon markettivilinässä..

Loppuväsynyt tähän
10.03.2018 |

Mun mies arvostelee kovaäänisesti mm. Tamppoonien ostoa(turhia?!?) ihmisvilinässä.samaten wc.papereita kerätessäni kärryyn kiljuu kulutan liikaa paperia..maitoan juon liikaa,suklaapatukka
Kauheaa karkinsyömistä!
Olen aivan vaivaantunut ja suuttunut näissä tilanteissa,mutta en kehtaa riidellä muiden ihmisten reaktioiden takia vaikka sisällä kiehuu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se tietää en invalidinä selviä yksin kauppaan ilman häntä.ja tässä vielä se ikävä seikka olen taloudellisesti riippuvainen hänestä ja hänen avuistaan aika usein,niin kuin paikasta a paikkaan b koska hänellä vain ajokortti.

Tuo vielä pahentaa tilannetta satakertaisesti! Nyt äkkiä haet apua ja pääset eroon tuosta hirviöstä.

Sinä invalidinä saat kunnalta avustusta avustajan palkkaamiseen että pääset käymään kaupassa, ei tarvi tuollaista "henkilökohtaista" avustajaa.

Vierailija
22/26 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä paremmaksi ja sano kaupassa kovaäänisesti: " Sä et saa nuolla mun persttä tänään ku oot tollanen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt puhua näistä marketti.kommentoinneistaanteen kotona.Hän kuittaa asian sanomalla "Mistä sä näitä valheita keksit!emmä mitään tollaista ole sanonut!" 

Vierailija
24/26 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, koska en olisi tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
25/26 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet todellakin "invalidi" (en käyttäisi tuota sanaa ikinä!), saat asuinkunnan sos.tstosta VALTAVAn mukaisen kuljetustukipäätöksen, jolloin voit käyttää invataksia kulloisenkin kunnan ohjeiden mukaisesti. Vaatii toki lääkärinlausunnon. Samoin henk.koht. avustaja voi olla mahdollista saada. Selvitä nämä ehdottomasti sos.tstosta, mikäli ap on liikuntaesteinen tai sairautensa perusteella muutoin em. tuen tarpeessa.

Tarkista samalla, saisitko KELAsta hoitotukea (jos olet esim. työkyvyttömyyseläkkeellä, voit saada eläkeläisen hoitotukea). En usko, että olet taloudellisesti täysin riippuvainen miehestäsi - jossain on nyt jotain, jota et ole tuonut esille.

Toki itsenäinen eläminen näin on haasteellista. Silti en kestäisi hetkeäkään kuvailemasi kaltaista miestä. Yöks!

Vierailija
26/26 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt puhua näistä marketti.kommentoinneistaanteen kotona.Hän kuittaa asian sanomalla "Mistä sä näitä valheita keksit!emmä mitään tollaista ole sanonut!" 

Tämä nostaa törkeyden huippuunsa, väittää vielä valeeksi. Miten hän muuten käyttäytyy? Saanko kysyä oletko tarvinnut apua suhteennen alusta asti vai onko jotain tapahtunut? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan