Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

".. ukot usein tuijottavat vähä-älyinen ilme naamalla, vaikka oma akka olisi vieressä"

Vierailija
10.03.2018 |

Toisesta ketjusta pongattua, mitä mieltä olette asiasta? Onko sattunut omalle kohdalle? Oletko ukko, akka vai se teinari?

Luultavasti kyseessä oli tosiaan joku paklattu teinari, joita keski-ikäiset ukot usein tuijottavat vähä-älyinen ilme naamalla, vaikka oma akka olisi vieressä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt käymästä vaimoni kanssa kaupassa. Pelkään yksinkertaisesti että hän alkaa hyppimään muiden naisten "silmille". Lisäksi en halua minkäänlaista ylimääräsitä huomiota kun käyn kaupassa. En halua mitään draamaa, esim. jälkipuheita kaupan tapahtumista.

Voin käydä hänen kansaan kaupassa jossain tuntemattomassa paikassa, vaikka toisessa kaupungissa. Ehdoton edellytys on että kassalle eri aikaan.

Vierailija
22/25 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi? Ei kaikki vaimot ole justiinapuupäitä, jotka lyö kaulimella heti jos mies vilkaiseekaan toiseen naiseen.

Sanoit tuon "vilkaiseekaan toiseen naiseen" väärässä sävyssä.

Sinäkin sorruit kyttäämiseen. Sinun olisi pitänyt sanoa että "vilkaiseekaan toiseen ihmiseen", koska miehen kannalta on kyse tästä.

Sori siitä. Mun mies toljottaa vähä-älyisesti vain nuoria naisia, ja saa niin tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi? Ei kaikki vaimot ole justiinapuupäitä, jotka lyö kaulimella heti jos mies vilkaiseekaan toiseen naiseen.

Sanoit tuon "vilkaiseekaan toiseen naiseen" väärässä sävyssä.

Sinäkin sorruit kyttäämiseen. Sinun olisi pitänyt sanoa että "vilkaiseekaan toiseen ihmiseen", koska miehen kannalta on kyse tästä.

Sori siitä. Mun mies toljottaa vähä-älyisesti vain nuoria naisia, ja saa niin tehdä. 

Minkä ikäinen tämä sinun toljottaja? Minun 36 ja kyllä se vähän ärsyttää. Minäkin haluan olla välittämättä asiasta, miten se onnistuu?

N34

Vierailija
24/25 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että yksikään katseen kohde kiinnostuu jostain vähä-älyisestä kuolaajasta. Säälittää vain vaimon huono maku.

Vierailija
25/25 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naisetkin katselee muita miehiä, aivan turhaa jeesustelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän