Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsapp stalkkaus

Vierailija
09.03.2018 |

Moi!
Näkeekö toinen ihminen, jos minulla on hänen numero puhelimessani ja että näen muös hänen whatsapp profiilin ja milloin hän on paikalla? Voiko mun tiedot siis automaattisesti siirtyä hänen whatsapin yhteystietoihin, jos hällä muuten ei ole numeroani?

Ja lisäksi, jos avaan usein tietyn keskustelun (ei olla viestitelty mitään), vain katsoakseni hänen paikalla olo aikaansa, voiko keskusteluikkunamme jostain syystä ”lukittua” etusivulle keskusteluken listaan. Eli siis voiko se usean haun jälkeen jäädä siihen automaattisesti? Muistelen että minulla joskus kävi näin, tosin vuosia sitten. Stalkkasin ihastustani ja jossain vaiheessa keskustelu vain oli automaattisesti siinä keskustelujen listassa, vaikkei oltu mitään viestitelty. Pelkään että jos se ilmestyy minulle, niin ilmestyy myös stalkkauksen kohteelle.. Onko kellään kokemusta?

Ja tiedän että stalkkaus on älytöntä. Mutta siis ihastus kyseessä, enkä tosiaan uskalla hälle viestiä laittaa, vaikka sitä varmasti ehdotatte. Tunteet varmasti yksi puolisia, eikä meillä ole tsäännssejä suhteelle. Tästä kuitenkin aina tulee hieman perhosia vatsaan ja ihastuksen tunne on kutkuttava.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siirry

Vierailija
2/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetin psykopaatti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viestiä ja sano, että käyt ihan kuumana ja haluat heti seksiä. Aika ripeästi tulee vastaus. Miehille seksi sopii aina, kunhan nainen (jos on hetero) ja hengittää. Täytät kriteerit ja ei kun pökköä pesään!

Vierailija
4/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat jostain Whatsapp-stalkkauksesta? Eihän siinä edes näe mitään mielenkiintoista?

Vierailija
5/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta stalkkauksesta voit saada miehen lakimieheltä ikäviä yllätyksiä ongelmiisi.

Vierailija
6/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oletatte, että olen nainen ja ihastukseni olisi mies?