Mies sanoi: " Sitten, kun täytät 35v, niin en..
Olemme olleet naimisissa viisi vuotta. Mies sanoi tänään, että " sitten, kun täytät 35, niin olet seksiin liian vanha". Täytän siis pian 35v. Tuo loukkasi kovaa. Mitä ihmettä teen, jos mies on oikeasti tuota mieltä?
Kommentit (12)
No olen samaa mieltä! Harvoin mies kiinnostuu enää.
Vaihdat miestä, ei siinä muutakaan voi. Jos miehellä on jo tuossa iässä potenssiongelmia, niin ei lupaa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet naimisissa viisi vuotta. Mies sanoi tänään, että " sitten, kun täytät 35, niin olet seksiin liian vanha". Täytän siis pian 35v. Tuo loukkasi kovaa. Mitä ihmettä teen, jos mies on oikeasti tuota mieltä?
Ja minkä ikäinen on mies? Onko erektiohäiriöikä lähellä ja häiriöt on jo hiipimässä elämään ja ilmoittaa tällä tavalla ongelman sinun ongelmaksesi.
Todella pimeetä! Jos mies on tosissaan niin erohan siitä tulee.
Meilläkin miehen kiinnostus seksiin kanssani alkoi lopahtaa kun täytin 35.
Meillä vaan parani sen jälkeen kun täytin 56
Pelle äijä. Itse 42v. olen nyt seksikkäämpi, himokkaampi, haluttavampi kuin koskaan tätä ennen. Joo, 2-kymppiset timmit mimmit ja niiden ihannoijat ovat oma genrensä, mutta oikea MIES ei numeroon takerru. Kyllä sullekin varmaan ottaja löytyy ja tuollaisen porsaan voit jättää omaan häpeään. Kunnioita itseäsi, ymmärrä arvosi!
Eipä se tarvitse iso vika olla, jos se on päässä. Seksi ei ikää katso jos on terveys ja halut ok.
Vierailija kirjoitti:
No samallahan se loppuu siltäkin?
Eihän se sitä haittaa, ennemmin runkkaa.
Kyllä siinä niin käy että miehesi vaihtaan nuorempaan 20-25 vuotiaaseen hyväkroppaiseen tytskyyn ja sinä joudut tyytymään 45-50 mieheen joka on vaihtamassa omaansa (45v vaimoaan) myöskin nuorempaan.
No tietenkin otat eron ja etsin paremman miehen. Problem solved.