Selkäkipu
Selkä on niin kipeä etten pysty liikkumaan. Meni eilen yhtäkkiä alakaapille kyykätessä. Aluksi oli vain yhdestä kohtaa mutta nyt jo alas asti ja lihakset ihan krampissa. Mitä ihmettä teen?? Uskaltaako mennä niksauttajalle?
Kommentit (7)
Ota puhelin mukaan ja: Menet selälleen lattialle ja nostat jalat tuolille polvesta alaspäin. Yritä työntää napaa lattiaa kohti ja hengität syvään ja rauhallisesti.
Jos kipu estää nousemasta ylös enää, ota puhelin ja soita 112/kaveri auttamaan sua ylös.
Itse en kävisi millään niksauttajalla. Liiku niin paljon kuin pystyt. Ota maksimiannokset särkylääkettä muutaman päivän ajan. Näillä itse olen saanut noidannuolen kuriin, tai enhän minä tiedä onko sulla se sama, mutta liikkuminen tehoaa moniin selkäkipuihin.
Niin siis vaikka tuntuisi, ettei pysty liikkumaan, niin yleensä kyllä joitakin askelia pystyy ottamaan tai seistessä edes vähän heilumaan.
Kiitos neuvoista. Yritän liikkua minkä pystyn, aamulla onnistui, nyt ei enää. Noidannuoli on kyllä kuvaava sana, pari päivää sitten kävin normaalisti lenkillä ilman mitään vaivoja ja aivan yhtäkkiä lamaannuttava kipu ilman mitään syytä jonka ymmärtäisin! Pelottaa jos tämä kestää kauan. Miten pitkään teillä muilla on pahin kipu kestänyt?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvoista. Yritän liikkua minkä pystyn, aamulla onnistui, nyt ei enää. Noidannuoli on kyllä kuvaava sana, pari päivää sitten kävin normaalisti lenkillä ilman mitään vaivoja ja aivan yhtäkkiä lamaannuttava kipu ilman mitään syytä jonka ymmärtäisin! Pelottaa jos tämä kestää kauan. Miten pitkään teillä muilla on pahin kipu kestänyt?
Ap
Jos on noidannuoli niin laantuu muutamassa päivässä
Käy kiksauttajalla. ;D