Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder miehen outo käytös

Vierailija
09.03.2018 |

Matchattiin tinderissä. Aloitettiin kiva ja runsas viestittely. Hyvää huomenta ja hyvää yötä -viestit ja kaikkea siltä väliltä päivän mittaan. Hän napsi paljon kuvia ja niitä oli kiva katsella.

Olemme tavanneet pari kertaa ja juttu on luistanut hyvin. Hän ainoastaan epäröi ikääni (44v.) kun itse on 36. Jotenkin ikä keskustelustakin jäi kuva, että hän on ok asian suhteen. Toisilla deiteillä oli pusuttelua ja koskettelua.

Sen jälkeen viestit harvenivat, lyhenivät ja nyt ne on loppuneet kokonaan. Meillä oli treffit sovittuna nyt lauantaille, mutta en ole tiistain jälkeen kuullut miehestä mitään.

Otanko yhteyttä, unohdanko? Miten voi ihminen tuolla tavalla vain kadota kesken jutun?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen tantta kuvittelee että prinssi hakee kotisohvalta sormia napsauttamatta.

Kannattaisiko jo luopua niistä prinsessaharhoista ?

Vierailija
2/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaa tarvi prinsessaharhoja siihen, että tinder mies ottaa ja katoaa! Niin tyypillistä miehiltä. Voishan sitä suoraa sanoa, että ei kiinnosta nyt enempää niin nainen saisi mielenrauhan eikä menisi päiviä siihen, että odottaa (sovittua asiaa!!!) ja saa äimistellä mikä tuli.

Miehillä ei ole mitään käytöstapoja ja nuo salama katoamiset on miesten mielestä "fiksu tapa" viestittää, ettei nyt suunnattoman kiinnostunut ollutkaan! Todella raivostuttavaa ja raukkamaistakin käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaa tarvi prinsessaharhoja siihen, että tinder mies ottaa ja katoaa! Niin tyypillistä miehiltä. Voishan sitä suoraa sanoa, että ei kiinnosta nyt enempää niin nainen saisi mielenrauhan eikä menisi päiviä siihen, että odottaa (sovittua asiaa!!!) ja saa äimistellä mikä tuli.

Miehillä ei ole mitään käytöstapoja ja nuo salama katoamiset on miesten mielestä "fiksu tapa" viestittää, ettei nyt suunnattoman kiinnostunut ollutkaan! Todella raivostuttavaa ja raukkamaistakin käytöstä.

Naiset harrastaa noita "katoamisia" ihan yhtä lailla. Kovasti viestitellään ja lähetellään sydämiä ja naps. Yhtäkkiä lakkaa kaikki yhteydenpito. Että älähän syyllistä miehiä.

Vierailija
4/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin yhteyttä ja sanoisin tyypille ettei kuulu asialliseen käytökseen hävitä vaan.

Vierailija
5/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin yhteyttä ja sanoisin tyypille ettei kuulu asialliseen käytökseen hävitä vaan.

Ja voitat sillä mitä? Teet vaan itsestäsi säälittävämmän, kun paljastat että olisit ollut enemmän kiinnostunut.

Vierailija
6/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi parin muun tidermiehen kanssa treffit viikonlopulle. Käy toisen kanssa leffassa ja toisen kanssa bändikeikalla. Katso ens viikolle joku jonka kanssa käyt kävelyllä metsässä. Jonkun kanssa voisit käydä taidenäyttelyssä.

Jaa mikä tää eka oli?

Vierailija
7/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan ei itse edes laita miehelle viestiä.

Tuollaiset naiset joutaakin olemaan yksin, lopun ikänsä. Samoin sinä yleistystesi kanssa

Vierailija
8/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis jättänyt kokonaan vastaamatta viesteihin?

Vierailija
9/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jättänyt ihan lennosta vastaamatta. Katosi koko keskustelusta sanomatta mitään. Minun vastaukseni hänelle on viimeisin viesti meidän välillä ja siinä oli vastakysymys! Että kyllä hän vain jätti vastaamatta ja lopetti koko kontaktin pidon kuin seinään.

Meillä on treffit sovittuna huomiselle. Hän on ostanut (kait) meille liput tähän tapahtumaan ja tarkoitus oli viettää kiva ilta yhdessä.

En kyllä näe, että tässä minun pitää alkaa "kerjäämään" häneltä huomiota.

Sen ymmärrän, että häipyvät seksin jälkeen, mutta nyt sitäkään tässä ei ollut nimeksikään!

Vierailija
10/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voitat sillä mitä? Teet vaan itsestäsi säälittävämmän, kun paljastat että olisit ollut enemmän kiinnostunut.

Ei se paljasta mitään.

Itsekin olen laittanut miehelle viestiä, joka ei alunperinkään kiinnostanut, koska hänestä sai selkäranhattoman vätyksen kuvan, eikä ulkonäkö miellyttänyt. Jokin sai muuttamaan mieleni, mutta aika nooeasti mies osoittautui siksi miksi häntä aluksi luulin.

Vierailija
11/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jättänyt ihan lennosta vastaamatta. Katosi koko keskustelusta sanomatta mitään. Minun vastaukseni hänelle on viimeisin viesti meidän välillä ja siinä oli vastakysymys! Että kyllä hän vain jätti vastaamatta ja lopetti koko kontaktin pidon kuin seinään.

Meillä on treffit sovittuna huomiselle. Hän on ostanut (kait) meille liput tähän tapahtumaan ja tarkoitus oli viettää kiva ilta yhdessä.

En kyllä näe, että tässä minun pitää alkaa "kerjäämään" häneltä huomiota.

Sen ymmärrän, että häipyvät seksin jälkeen, mutta nyt sitäkään tässä ei ollut nimeksikään!

jos ei kiinnosta niin ei pidäkään kerjätä.

Vierailija
12/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita tänään viesti että mites se huominen. JOs ei vastaa, unohda.

Vierailija
13/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei näistä ota selvää. Itse olen tavannut muutaman kerran yhden miehen ja viikko sitten tapasimme. Ilta loppui lyhyeen, kun miehen piti seuraavana päivänä töihin. Seuraavana päivänä laitoin "mitä kuuluu" -viestin, johon ei koskaan vastannut mitään. Eilen laitoin uudestaan eikä ole ainakaan tähän mennessä vastannut. Tekisi mieli kysyä, mitä hittoa tapahtui, mutta mitäpä se auttaisi, kun ei noihinkaan vastaa. Tämä kyllä oikeasti harmittaa enemmän kuin aiemmat tapaukset, jotka ovat olleet ihan selviä pelimiehiä. Tämä oli kohtelias ja äärimmäisen ujo ja ajattelin, että hänen kanssaan nyt ei ainakaan tarvitse pelailla, epäillä ja arvailla. 

Vierailija
14/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder miesten kanssa olen itse ollut lukemattomilla treffeillä jopa viikonloppureissuilla ja kyllä ne kyttää sitä puhelintaan joka välissä. Elokuvasalin valot syttyvät the endin jälkeen ja heti hohtaa puhelin kourassa. Jos ravintolassa käyn naistenhuoneessa ja vilkaisen taakseni niin eiköhän ole nanosekunnissa vetänyt luurin käteen.

Yks tindermies teki varsinaisen tempun mun kämpillä kun meni nainnin jälkeen vessaan ja viipyi siellä iäisyyden puhelimensa kanssa!!! ois edes pukenut ja painunut ovesta ulos kapuloineen. Ei, siellä viestitteli menemään... kuulin ne viestin merkkiäänet ja muutkin äänet vessan oven läpi.

AP:n juttu on aivan kevyttä kamaa mitä muuta voikaan olla luvassa....

Vierailija
15/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs säälittävää siinä on, että on kiinnostunut? 

Vierailija
16/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi katoaminen on tosi ärsyttävää. Arvostan paljon niitä miehiä, jotka rehellisesti kertovat tavanneensa mielenkiintoisemman tai kertovat, ettei nyt kiinnostakaan.

Vierailija
17/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtuu muissakin online palveluissa, deitti palstoilla. Miehet pyytää kuvaa ja tykittää viestejä. Ollaan niin kiinnostuneita, kohteliaita ja sovitaan treffejä ja sitten PUFF pieru saharaan katoaminen.

Vierailija
18/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mitään moiselle vätykselle enää tekstailla. Sillä on sinun numero ja ottaa kyllä yhteyttä jos sopimilleen treffeille aikoo tulla! Ei tämä nyt sen vaikeampaa ole.

Osa näistä vätyksistä saa kyllä sovittua treffejä, ne ei vaan koskaan ilmesty paikalle.

Vierailija
19/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi katoaminen on tosi ärsyttävää. Arvostan paljon niitä miehiä, jotka rehellisesti kertovat tavanneensa mielenkiintoisemman tai kertovat, ettei nyt kiinnostakaan.

ei niitä miehiä kiinnosta sinä eikä sinun arvostuksesi.

Vierailija
20/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi tinder miehen kanssa hiljakkoin niin, että tapailimme ja päädyttiin sänkyyn. Pari kertaa sänky treffejä ja hän alkaa puhumaan, että kun minä olen tällainen vaaleaverikkö. Että en ole hänen tyyppiään, että hän sellaisista latinoista on aina tykännyt. Mustat pitkät hiukset naisella.

Aivan mahtavaa. Hän näki ensimmäisestä kuvasta, että olen blondi! Vei hommat sänkyyn ja sitten hoksasi etten ole värien puolesta hänen tyyppiään.

Kaikkea sitä saa kuulla ja kokea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi