Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit käyttämään ns. ryppyvoiteita?

Vierailija
09.03.2018 |

Nyt ostin itse ekat, täytin juuri 39 v. Toivottavasti en liian myöhään...

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21v. Noita ryppyvoiteita kannattaisi alkaa käyttämään mahdollisimman aikaisin jos haluaa ennaltaehkäistä ryppyjen syntymisen. Silloin kun niitä ryppyjä jo on, on liian myöhäistä.

Muistan kun äitini osti minulle apteekista silmänympärysgeeliä ollessani alle 20v. Ehkä siitä kiitos ihoni on hyvässä kunnossa. Toki muitakin voiteita käyttänyt.

Vierailija
22/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryppyvoiteet turvottavat ihoa poistaen samalla rypyt hetkellisesti. Jatkuvassa käytössä vain huonontavat ihon kuntoa ja voidekierre onkin jo valmis.

Ryppyihin auttaa oikeasti vain botox ja kirurgin veitsi.

Miksi huonontavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää alotti kans nuorena. Monta kilometriä sitten.

Vierailija
25/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän harvoin apteekin perusvoidettalucia

Vierailija
26/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 47 eikä ole vielä  tarvetta aloittaa.

Vierailija
27/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Nivea Creme ryppyvoidetta (peltipurkissa) ja minullapa ei ole yhtään ryppyä! Ikä 53 ja 10 vuotta olen naamani tällä voidellut. Suosittelen kaikille.

Vierailija
28/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryppyvoiteet turvottavat ihoa poistaen samalla rypyt hetkellisesti. Jatkuvassa käytössä vain huonontavat ihon kuntoa ja voidekierre onkin jo valmis.

Ryppyihin auttaa oikeasti vain botox ja kirurgin veitsi.

Miksi huonontavat?

Kasvoja siloittavien anti ageing -voiteiden teho perustuu usein siihen, että ainesosat turvottavat ihon pintaa. Voiteen käytön lopettamisen jälkeen turvotus lakkaa ja iho saattaa näyttää aikaisempaa ryppyisemmältä.

Vierailija
29/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanut, enkä varmaan aloitakaan. Ryppyjä on jonkin verran, mutta niin pitääkin olla.

N45

Vierailija
30/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 enkä käytä. Kallista vedätystä. Minulla on myös rasvainen iho enkä tarvitse mitään voiteita sitä kosteuttamaan tai rasvoittamaan, omassa tuotannossa on jo ihan tarpeeksi kestämistä.

Vierailija
31/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Nivea Creme ryppyvoidetta (peltipurkissa) ja minullapa ei ole yhtään ryppyä! Ikä 53 ja 10 vuotta olen naamani tällä voidellut. Suosittelen kaikille.

Uskon kun näen. En tunne yhtäkään nelikymppistä jolla ei olisi jo pieniä ryppyjä naamassaan. Melkein kaikilla kolmekymppisilläkin on.

Vierailija
32/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla yli kolmekymppisillä on juonteita. Ainakin silmänympärysiholla. Fakta.

Vierailija
33/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 39, kookosöljyllä mennään. Ei ongelmia ihon kanssa. Tykkään pitää asiat yksinkertaisina. Alle 25-vuotiaana oli purkkeja, purnukoita ja tuotteita toistensa perään, enää ei huvita.

Vierailija
34/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoide on samassa joten varmaan teininä alkanu rasvaan jos kuivu. Säännöllisesti sitten kun meikit ja putsarit tuli kuvioihin

Vierailija
35/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

N51

Vierailija
36/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Nämähän ovat huijausta.  Esim. viime vuonna Saksassa tehty tutkimus osoitti, että joillakin ryppyvoiteilla on vaikusta, mutta tarvitaan mikroskooppi näkemään se - ei silminhavaittavaa.

Vierailija
37/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kun näen. En tunne yhtäkään nelikymppistä jolla ei olisi jo pieniä ryppyjä naamassaan. Melkein kaikilla kolmekymppisilläkin on.

Kosmetologilla kävin ja hän hämmästeli ihoani. Ei todellakaan pienintäkään ryppyä havaittavissa. Ei ilmeryppyjä, ei ihon valahtamista. Uskokaa huviksenne!

Vierailija
38/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt ja olen 26.

Jotenkin tuntuu niin turhalta. Jos ryppyjä on suunnilleen sopiva määrä ikäisekseen, niin en välitä. Olen niin ruma, että tuntuisi typerältä keskittyä miettimään jotain kasvojen uurteita. Hyvin menee, jos on varaa keskittyä sellaiseen asiaan.

39/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enkä aio käyttää. Rypyt kertovat eletystä elämästä.

Vierailija
40/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana aloitin silmänympärysvoiteen käytön. Muuten en ole käyttänyt kuin erilaisia kosteusvoiteita. Silmäkulmissa on vähän ryppyjä mutta muuten olen aikalailla rypytön. N39