Minkä ikäisenä aloitit käyttämään ns. ryppyvoiteita?
Nyt ostin itse ekat, täytin juuri 39 v. Toivottavasti en liian myöhään...
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Ryppyvoiteet turvottavat ihoa poistaen samalla rypyt hetkellisesti. Jatkuvassa käytössä vain huonontavat ihon kuntoa ja voidekierre onkin jo valmis.
Ryppyihin auttaa oikeasti vain botox ja kirurgin veitsi.
Miksi huonontavat?
Käytän Nivea Creme ryppyvoidetta (peltipurkissa) ja minullapa ei ole yhtään ryppyä! Ikä 53 ja 10 vuotta olen naamani tällä voidellut. Suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppyvoiteet turvottavat ihoa poistaen samalla rypyt hetkellisesti. Jatkuvassa käytössä vain huonontavat ihon kuntoa ja voidekierre onkin jo valmis.
Ryppyihin auttaa oikeasti vain botox ja kirurgin veitsi.Miksi huonontavat?
Kasvoja siloittavien anti ageing -voiteiden teho perustuu usein siihen, että ainesosat turvottavat ihon pintaa. Voiteen käytön lopettamisen jälkeen turvotus lakkaa ja iho saattaa näyttää aikaisempaa ryppyisemmältä.
En ole vielä aloittanut, enkä varmaan aloitakaan. Ryppyjä on jonkin verran, mutta niin pitääkin olla.
N45
Olen 35 enkä käytä. Kallista vedätystä. Minulla on myös rasvainen iho enkä tarvitse mitään voiteita sitä kosteuttamaan tai rasvoittamaan, omassa tuotannossa on jo ihan tarpeeksi kestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Nivea Creme ryppyvoidetta (peltipurkissa) ja minullapa ei ole yhtään ryppyä! Ikä 53 ja 10 vuotta olen naamani tällä voidellut. Suosittelen kaikille.
Uskon kun näen. En tunne yhtäkään nelikymppistä jolla ei olisi jo pieniä ryppyjä naamassaan. Melkein kaikilla kolmekymppisilläkin on.
Kaikilla yli kolmekymppisillä on juonteita. Ainakin silmänympärysiholla. Fakta.
Täytän 39, kookosöljyllä mennään. Ei ongelmia ihon kanssa. Tykkään pitää asiat yksinkertaisina. Alle 25-vuotiaana oli purkkeja, purnukoita ja tuotteita toistensa perään, enää ei huvita.
Kosteusvoide on samassa joten varmaan teininä alkanu rasvaan jos kuivu. Säännöllisesti sitten kun meikit ja putsarit tuli kuvioihin
En koskaan. Nämähän ovat huijausta. Esim. viime vuonna Saksassa tehty tutkimus osoitti, että joillakin ryppyvoiteilla on vaikusta, mutta tarvitaan mikroskooppi näkemään se - ei silminhavaittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kun näen. En tunne yhtäkään nelikymppistä jolla ei olisi jo pieniä ryppyjä naamassaan. Melkein kaikilla kolmekymppisilläkin on.
Kosmetologilla kävin ja hän hämmästeli ihoani. Ei todellakaan pienintäkään ryppyä havaittavissa. Ei ilmeryppyjä, ei ihon valahtamista. Uskokaa huviksenne!
En ole koskaan käyttänyt ja olen 26.
Jotenkin tuntuu niin turhalta. Jos ryppyjä on suunnilleen sopiva määrä ikäisekseen, niin en välitä. Olen niin ruma, että tuntuisi typerältä keskittyä miettimään jotain kasvojen uurteita. Hyvin menee, jos on varaa keskittyä sellaiseen asiaan.
25-vuotiaana aloitin silmänympärysvoiteen käytön. Muuten en ole käyttänyt kuin erilaisia kosteusvoiteita. Silmäkulmissa on vähän ryppyjä mutta muuten olen aikalailla rypytön. N39
Muistan kun äitini osti minulle apteekista silmänympärysgeeliä ollessani alle 20v. Ehkä siitä kiitos ihoni on hyvässä kunnossa. Toki muitakin voiteita käyttänyt.