Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit käyttämään ns. ryppyvoiteita?

Vierailija
09.03.2018 |

Nyt ostin itse ekat, täytin juuri 39 v. Toivottavasti en liian myöhään...

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27, ei ryppyjä ja en käytä ryppyseerumeita. Olenkin laatikkoleuka niin ei pitäisi vanhentua kovin kamalalla tawalla.

Vierailija
42/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä aurinkoa, puhdista, kosteuta hyvin, älä tupakoi, älä juo alkoholia.

Syö terveellisesti ja juo paljon vettä (näissä kahdessa on petrattavaa).

En usko ryppyvoiteisiin. Mikroneulausta käytän. Vielä ei ole ryppyjä mutta saas nähdä koska tulee ekat. Isän puolelta kamalat ryppygeenit, äidin puolelta loistavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Nivea Creme ryppyvoidetta (peltipurkissa) ja minullapa ei ole yhtään ryppyä! Ikä 53 ja 10 vuotta olen naamani tällä voidellut. Suosittelen kaikille.

Uskon kun näen. En tunne yhtäkään nelikymppistä jolla ei olisi jo pieniä ryppyjä naamassaan. Melkein kaikilla kolmekymppisilläkin on.

Kosmetologilla kävin ja hän hämmästeli ihoani. Ei todellakaan pienintäkään ryppyä havaittavissa. Ei ilmeryppyjä, ei ihon valahtamista. Uskokaa huviksenne!

Pic or didn’t happen🤔

Vierailija
44/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v ja aloitin vuosi sitten huolehtimaan ihostani paremmin. Entinen hoito oli puhdistusmaito/kasvovesi/voide, ja nämä eivät olleet edes päivittäisessä käytössä.

Asiaan paneuduttuani kiinnostuin korealaisista ihonhoidosta monine vaiheineen. Täytyy kyllä sanoa, että ihoni ei ole koskaan voinut näin hyvin, joka talvinen pintakuivuuden paheneminen on pois kokonaan ja vuosia vaivanneet tukkeumat ihossa. Hiukan enemmän rahaa ja aikaa tähän menee, mutta minusta tämä on itsensä hemmottelua.

Vierailija
45/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27, ei ryppyjä ja en käytä ryppyseerumeita. Olenkin laatikkoleuka niin ei pitäisi vanhentua kovin kamalalla tawalla.

Mä kanssa, mutta miten meidän laatikkoleuat edesatuttaa ei-kamalasti vanhentumisen? :D

Vierailija
46/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Nivea Creme ryppyvoidetta (peltipurkissa) ja minullapa ei ole yhtään ryppyä! Ikä 53 ja 10 vuotta olen naamani tällä voidellut. Suosittelen kaikille.

Uskon kun näen. En tunne yhtäkään nelikymppistä jolla ei olisi jo pieniä ryppyjä naamassaan. Melkein kaikilla kolmekymppisilläkin on.

Kosmetologilla kävin ja hän hämmästeli ihoani. Ei todellakaan pienintäkään ryppyä havaittavissa. Ei ilmeryppyjä, ei ihon valahtamista. Uskokaa huviksenne!

Pic or didn’t happen🤔

Siluetissa kun kävin niin ei sielläkään naispuolisella lääkärillä mitään ryppyjä ollut, tietenkin kiitos siitä että saa hoidot ilmaiseksi. Ihan ikäiseltään se kuitenkin näytti eli jotain 40v-45v. Tai no, ainahan on mahdollista että se olikin oikeasti joku 50v-65v. Laiha lohtu se kuitenkin olisi, kun miesten kiinnostus sellaisiinkin on lähellä nollaa. Valitettavasti nykyisin joku 40v kalju lihava perus penttikin voi hakea thaimaasta 20-25v kauniin baaritytön seksiorjakseen, siivojaksi ja kokiksi. Että tuollaiset miehet ovat inhottavia, munat niiltä pitäisi leikkata irti. 

Vierailija
47/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

46 ja en käytä. Kallista huijausta. Syön terveellisesti ja ulkoilen paljon.

Auringonvalohan se ihon pahin vihollinen on, samoin pakkanen, viima jne.

Kemikaalit imeytyy verenkiertoon ja kuormittaa maksaa ja sitä kautta ihoa. Mutta tuhlatkaa vaan rahanne voiteisiin jos se teitä ilahduttaa.

Atoopikolla on aika tuskaiset oltavat talvella jos ei rasvaa lainkaan.

Vierailija
48/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoidetta aloin käyttää +20v, mut oikeita ”ryppyvoiteita” +30v. Sitä ennen eivät sopineet iholle, tuli finnejä jne.

Vierailija
49/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v ja aloitin vuosi sitten huolehtimaan ihostani paremmin. Entinen hoito oli puhdistusmaito/kasvovesi/voide, ja nämä eivät olleet edes päivittäisessä käytössä.

Asiaan paneuduttuani kiinnostuin korealaisista ihonhoidosta monine vaiheineen. Täytyy kyllä sanoa, että ihoni ei ole koskaan voinut näin hyvin, joka talvinen pintakuivuuden paheneminen on pois kokonaan ja vuosia vaivanneet tukkeumat ihossa. Hiukan enemmän rahaa ja aikaa tähän menee, mutta minusta tämä on itsensä hemmottelua.

Mitä korealaiseen ihonhoitoon kuuluu?

Vierailija
50/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio-Oilia käytän, Q10 voiteen päällä. Ikä 34v.

Vierailija
51/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan iäkkäitä tyyppejä vauvalehsen sivuilla, niin eikä ryppyjä lainkaan.Aika jännää.

Vierailija
52/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin kasvovoiteet ja botoxit 25 vuotiaana. Ultheraphyn ja vastaavat kiinakopiot sekä fillerit, prp, restylane skinboostersit 39 vuotiaana. Voi kunpa olisin aloittanut nekin aikaisemmin. Käyn lontoossa hoidoissa koska suomalaiset klinikat ovat aika surkeita ja hinnatkin pilvissä. Vuosi sitten aloitin Roganen sekä horkan käytön. Hiukset ovat vieläkin paksut ja tuuheat eikä kaljusta ole tietoakaan, ja niin haluan että tulevaisuudessakin tulevat olemaan. Olen 41v mies ja arviot ovat 28-32v.

Kosteusvoiteet, aurinkovoiteet, retinoli ja happokuorinnat kyllä toimivat ihan todistetusti. Turha täällä mitään kusettaa että mukamas oikeasti vanhentavat.

Vierailija
53/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 enkä käytä vieläkään. Ei ole tosin ryppyjäkään, mitä voidella.

Samoin! Ja se ainut alaryppykin toimii voitelematta. Kun ei tupakoi eikä ryyppää, raato säilyy hyvin.

Vierailija
54/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä korealaiseen ihonhoitoon kuuluu?

No ainakin kaksoispuhdistus (ensin öljypohjaisella, sitten vaahtoavalla puhdistusaineella), sen jälkeen vapaavalintainen määrä erilaisia tuotteita, mm. kuorivia, kosteuttavia, ihoa kirkastavia... linkissä aika tyhjentävä selitys asiasta

https://www.reddit.com/r/AsianBeautySuomi/comments/6kglok/aasialainen_i…

Vierailija
55/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi joskus kiva nähdä näitä täysin rypyttömiä 5-kymppisiä. Oikeassa elämässä kun en ole nähnyt ainuttakaan. :D

Vierailija
56/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v enkä käytä vieläkään. Mielestäni ne ovat silkkaa huijausta.

Ruokavalio, sopiva liikunta ja stressitön elmä  riittää oikein hyvin.  Suihkun jälkeen laitan kasvoille Nivean voidetta, joka maksaa noin 5€/purkki Tokmannilla.

Vierailija
57/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi joskus kiva nähdä näitä täysin rypyttömiä 5-kymppisiä. Oikeassa elämässä kun en ole nähnyt ainuttakaan. :D

Niin, tämä palsta on täynnä noita. Juujuu, joka toinen mamma näköjään luulee olevansa 10-20v ikäisiään nuoremman näköinen :D Sitten vielä uskovat että heillä oikeasti olisi mahikset 25v mallikomistuksiin. Siis muuhun kun pelkkään lyhytaikaiseen seksiseuraan.

Vierailija
58/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitkä silmänympärisvoiteet oikeasti toimivat. Olen kokeillut todella monta ja yhdestäkään en ole huomannut mitään eroa. Silmäpussit ovat ongelma eli se sininen väri ja onttous, ryppyjä ei pahemmin ole .

Vierailija
59/59 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän 58v enkä ole vielä aloittanut. Naururypyt on ja pari muuta juonnetta kasvoissa, decoltessa ei mitään. So what??

Luotan ruokavalioon - oliiviöljyyn, pähkinöihin, avokadoon yms hyvään rasvaan ja terveelliseen kotiruokaan.