Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit käyttämään ns. ryppyvoiteita?

Vierailija
09.03.2018 |

Nyt ostin itse ekat, täytin juuri 39 v. Toivottavasti en liian myöhään...

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jo 25v.

Vierailija
2/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 enkä käytä vieläkään. Ei ole tosin ryppyjäkään, mitä voidella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko ollut joku 11v. Käytän vain näin talsin, sillä saan helposti pakkasvaurioita.

Vierailija
4/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 ja en käytä. Kallista huijausta. Syön terveellisesti ja ulkoilen paljon.

Vierailija
5/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringonvalohan se ihon pahin vihollinen on, samoin pakkanen, viima jne.

Vierailija
6/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v. ja en vieläkään käytä ryppyvoiteita, lähinnä siksi, koska edelleen kärsin aknesta ja rasvaisesta ihosta, niin eipä sellaisia ryppyvoiteita taida olla, jotka hoitaisivat molempia ongelmia. Eipä noita ryppyjäkään ole vielä paljoa siunaantunut, lähinnä silmienympäryksiin joitain pieniä uurteita, jotka eivät näy kuin läheltä katsottuna.

Vierailija
7/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auringonvalohan se ihon pahin vihollinen on, samoin pakkanen, viima jne.

Kemikaalit imeytyy verenkiertoon ja kuormittaa maksaa ja sitä kautta ihoa. Mutta tuhlatkaa vaan rahanne voiteisiin jos se teitä ilahduttaa.

Vierailija
8/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimiiko hyvin..?

Onko kusetettu olo..?

Vierailija
9/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyvoiteet turvottavat ihoa poistaen samalla rypyt hetkellisesti. Jatkuvassa käytössä vain huonontavat ihon kuntoa ja voidekierre onkin jo valmis.

Ryppyihin auttaa oikeasti vain botox ja kirurgin veitsi.

Vierailija
10/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsarypyt kasvaa mitä enemmän hymyilen.. 25v

Vierailija
11/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 enkä käytä vieläkään. Ei ole tosin ryppyjäkään, mitä voidella.

Ja minä 63- Yhtäkään purkkia tähän mennessä ostanut. Kosteusvoidetta pakko käyttää kun on kuiva herkkä iho. Ei ryppyjä. Eikä ole 86-vuotiaalla äidillänikään. Eikä kenelläkään siskoista. 

Sitä paitsi ne on pelkkää humpuukia. Ihon elastisuutta ei mikään rasva paranna. Kollageenia ei ulkoapäin pysty lisäämään. 

Vierailija
12/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitelen ryppyäni varsin innokkaasti.

Vierailija
13/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että aloitan viimeistään täytettyäni 25v. Silmänympärysvoidetta harkitsen jo käyttäväni, käytän nykyisin epäsäännöllisesti jos saan näytekappaleita.

N18

Vierailija
14/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v. ostin ekan kerran. Mutta en ole käyttänyt moneen vuoteen. Sekaihon voide on riittänyt. Ryppyjä on vain silmänympärysiholla.

47v.

Vierailija
15/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ostanut, käytän sisäisesti  E-epaa, avokadoja, kirsikoita, oliiviöljyä, suht säännöllisesti kalaa ym.

Mummi-mamma 64v

Vierailija
16/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaana, paria viikkoa ennen 37-vuotispäivää. Tuli ryppyjä. Ladoin pari purkkia naamaan, huomasin ettei mitään tapahtunut ja lopetin. Nyt juon vähintään 2 litraa vettä ja olen 2h joka päivä ulkona aurinkosuojan kanssa, enkä ole ryppyyntynyt enempää.

Vierailija
17/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v. Noita ryppyvoiteita kannattaisi alkaa käyttämään mahdollisimman aikaisin jos haluaa ennaltaehkäistä ryppyjen syntymisen. Silloin kun niitä ryppyjä jo on, on liian myöhäistä.

Vierailija
18/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että aloitan viimeistään täytettyäni 25v. Silmänympärysvoidetta harkitsen jo käyttäväni, käytän nykyisin epäsäännöllisesti jos saan näytekappaleita.

N18

😄 Tästä tulee mieleen ystäväni, joka oli lukenut jostain, että taistelu ryppyjä vastaan täytyy aloittaa ennen kuin on 25-vuotias. Niinpä hän 25-vuotissynttäreidensä aattona läträsi silmäluomiinsa ryppyvoidetta. Aamulla hänen silmäluomensa olivat pullistuneet palloiksi allergisen reaktion takia. Mutta ryppyjä ei niissä pingispalloissa ollut, se täytyy kiittäen todeta.

Vierailija
19/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 ja vakaa päätökseni on olla tuhlaamatta rahaa moisiin "poppaskonsteihin". Ekat rypyt näkyy jo, mutta ei haittaa. Hyvä itsetunto peittää paremmin kuin kalliit mömmöt.

Vierailija
20/59 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän satunnaisesti avitcid-voidetta ja ikää 45v. Oikeastaan parin viime vuoden aikana vasta tullut velttoutta naamaan. Pienet rypyt vaon kulmiem välissä. Ei muuta.