Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen avautuminen omista tunteistaan. Omakohtaisesti koettua. MIES KERTOO

Vierailija
09.03.2018 |

Tässä on nyt ollut synkempi vaihe elämässä. Vajaa pari vuotta. On niin paljon asioita jotka kaatuu päälle. Paljon tekemättömiä töitä.

Eihän tässä mitään mutta toissa syksynä ahdisti niin että lähdin autolla ajelemaan. Katselemaan mitä mieleen juolahti paikkoja. Ikään kuin keräämään jotain latausta.
Tulin sitten kotiin ja vaimo kysyi missä olen ollut. Sanoin että ahdisti niin että lähdin ajelemaan. Parin päivän päästä vaimo sitten räjähti että vai alkoi ahdistamaan? Ahdistamaan?
Minä kun luulin että jotain myötätuntoa mutta mitä vielä.

Tämmöisiä tapauksia on ollut tässä sitten muitakin missä on siis vaimon puolelta tuleva pilkka kun olen esittänyt että jotenkin masentaa. Tai ei hän välttämättä pilkkaa mutta häntä raivostuttaa minun ahdistus ja masennus.

Että tämmöttiin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pallit soyboy. Sun eukko taitaa olla kodin ''mies''.

Vierailija
2/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen riivinrauta, joka kans pelaa eri säännöillä. Ei ne kestä sitä, jos miestäkin joskus vituttaa, kun se on heidän yksinoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain ihmisiä ahdistaa tunteet. Äitini ei esim. osannut aikoinaan käsitellä meidän lapsien tunteita vaan sai raivokohtauksen jos suututtiin/itkettiin/pelättiin. Tämmöinen tapaus helposti voi aikuisenakin oireilla kun tulee vaikeita tunnetiloja vastaan.

Terapia voisi hänellekin auttaa, jos on sille avoin.

Vierailija
4/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen riivinrauta, joka kans pelaa eri säännöillä. Ei ne kestä sitä, jos miestäkin joskus vituttaa, kun se on heidän yksinoikeus.

Todella kypsää kutsua puolisoaan riivinraudaksi. Eroa tai pidä mutinat sisälläsi. Inhottaa passiivisagressiiviset hemmot jotka kyllä takanapäin uhoavat kuinka "pistävät muijan kuriin" tai haukkuvat puolisoaan mutta silti kotona hymistellään ja jäädään paskaan suhteeseen kun se on niin paljon helpompaa.

Vierailija
5/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen naisen kirjoittama satu tällä kertaa. En jaksanut edes lukea tuota soopaa.

Vierailija
6/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi ymmärtäväinen nainen, miksi kärsiä? Jos ei ole lapsia siitä vaan. Olet ansainnut parempaa :)

Vierailija
7/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten yleensä ilmaiset tunteesi? 

Vierailija
8/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pärjää vain olemalla täysin tunteeton.

Vierailija
9/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en vastaakaan mitään.. 0/5

Vierailija
10/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katosit jonnekin ilmoittamatta eikä sinuun saanut yhteyttä, hän on saattanut olla huolissaan. Jos olet ollut alakuloinen, ehkä mielessä on käyneet pahimmatkin vaihtoehdot. Eihän huutaminen fiksua ole, mutta jos on tuntikausia(?) pelännyt etä miehensä on ajanut rekan alle tms, niin pieni itsehillinnän menetys on ymmärrettävä asia.

Sano seuraavalla kerralla että menet stressiä purkamaan, tai jätä viesti.

Vierailija
11/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies suuttui mulle, kun yritin lohduttaa. Sanoi, että älä lässytä kun pienelle lapselle..

Vierailija
12/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vaimolla on myös oikeus lähteä joskus ajelemaan jos v*tuttaa?

Vierailija
13/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidättele kenenkään menemisiä tai tulemisia. Toiseksikin minua ei vi*uttanut. Kaikki tuntui vaan niin tyhjältä ja turhalta.

ap.

Vierailija
14/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellesi ymmärtäväinen nainen, miksi kärsiä? Jos ei ole lapsia siitä vaan. Olet ansainnut parempaa :)

En tässä elämässä. Pärjään kyllä.

ap.

Vierailija
15/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten yleensä ilmaiset tunteesi? 

Joskus olen itkenyt kun on tullut pörssitappioita. En kylläkään itkenyt omia rahojani, vaan että tuotin pettymyksen.

ap.

Vierailija
16/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidättele kenenkään menemisiä tai tulemisia. Toiseksikin minua ei vi*uttanut. Kaikki tuntui vaan niin tyhjältä ja turhalta.

ap.

Mun mies sanoi myös aina, että mene vain, jos haluat. Mutta ei tajunnut sitä, että en voi vain lähteä samalla tavalla kuin hän, sillä mulla oli kotona pienet lapset, joita ei voinut jättää noin vain. Joten kaikki ahdistukset oli vain käsiteltävä kotona, lasten ollessa kotona.

Nyt lapset ovat kouluikäisiä ja voivat jäädä kotiin keskenäänkin joksikin aikaa. Mutta niin vain mieheni soittelee, kun tulee kotiin, että missä olen, tiesinkö, että lapset ovat kotona keskenään.

Auliisti mies aina sanoi, että voin mennä minne haluan. Mutta oikeasti se oli vain tyhjää sanahelinää vailla mitään vastuuta sanomisistaan.

Vierailija
17/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katosit jonnekin ilmoittamatta eikä sinuun saanut yhteyttä, hän on saattanut olla huolissaan. Jos olet ollut alakuloinen, ehkä mielessä on käyneet pahimmatkin vaihtoehdot. Eihän huutaminen fiksua ole, mutta jos on tuntikausia(?) pelännyt etä miehensä on ajanut rekan alle tms, niin pieni itsehillinnän menetys on ymmärrettävä asia.

Sano seuraavalla kerralla että menet stressiä purkamaan, tai jätä viesti.

Olisi voinut soittaa.

Mitä olisin sanonut että minne menen kun/jos ei itsekkään tiedä minne on menossa. Jos olisin sanonut että menen sinne ja sinne ja en olisi mennytkään niin sitten jälkeenpäin että miksi valehtelit?

Olen aika kyvytön sanomaan minne menen, koska tuntuu että sitten sitoutuu johonkin, tai sitten saa jonkun tehtävän. Jos sanoo että menee kauppaan niin tuo sitä ja sitä vaikka itse on juuri tullut kaupasta. 

ap.

Vierailija
18/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mun mies sanoi myös aina, että mene vain, jos haluat. Mutta ei tajunnut sitä, että en voi vain lähteä samalla tavalla kuin hän, sillä mulla oli kotona pienet lapset, joita ei voinut jättää noin vain. Joten kaikki ahdistukset oli vain käsiteltävä kotona, lasten ollessa kotona.

Nyt lapset ovat kouluikäisiä ja voivat jäädä kotiin keskenäänkin joksikin aikaa. Mutta niin vain mieheni soittelee, kun tulee kotiin, että missä olen, tiesinkö, että lapset ovat kotona keskenään.

Auliisti mies aina sanoi, että voin mennä minne haluan. Mutta oikeasti se oli vain tyhjää sanahelinää vailla mitään vastuuta sanomisistaan.

Tämä selvä. Sinulla on ollut kurjempaa ja on ollut syytä kaivata enemmän omaa aikaa. Oleeeee hyvääääää.

Asiasta toiseen tai kolmanteen  niin silloin kun meidän lapset oli alta kymmenen, niin minulla ei ollut ainuttakaan iltaa vapaata , enkä sitä kaivannutkaan.

ap.

Vierailija
19/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies suuttui kun yritin lohduttaa. En sitten tiedä mitä olisi pitänyt tehdä. Huutaa varmaan. Että näin meillä. En tiedä kauanko kestän.

Vierailija
20/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pallit soyboy. Sun eukko taitaa olla kodin ''mies''.

Ja sun elämän ainoa nainen on äitisi, ulilautailija...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan