Olen aina ollut miesten mieleen - olen 15 kg ylipainoinen, älykäs ja feministi
Huvittaa ja säälittää, kun luen täältä(kin), miten miehet haluavat vain nuoren, alipainoisen ja typerän, mielellään vielä alistuvan naisen.
No, ehkä jotkut miehet haluavat. Sellaiset reppanat eivät minua onneksi ole koskaan kiinnostaneet.
Olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut.
Minulla on sievät, persoonalliset kasvot, mutta olen aina ollut hieman ylipainoinen. Nyt, 44-vuotiaana ylipainoa on noin 15 kg.
Olen hyvin älykäs, verbaalisesti lahjakas, avoimesti feministi ja korkeasti koulutettu. Olen hauska ja tykkään hassutella.
Minusta ovat aina olleet kiinnostuneita älykkäät, komeat, hauskat ja sivistyneet miehet. Juuri sellaiset, joista itsekin pidän.
Ne juntit sovinistiäijät saavat minun puolestani olla - he eivät onneksi minusta piittaa. :)
Nuo miehet usein vielä naureskelevat niille hölmöille kauneusihanteille, joiden mukaan naisen pitää olla laiha ja typerä ja alisteinen miehelle.
Itsevarma, älykäs mies haluaa rinnalleen samanlaisen naisen. On ihanaa olla parisuhteessa, jossa voi innostua keskustelusta ja väittelystä ja arvostaa myös toisen älyä. Tasavertaisessa suhteessa kumpikin tekee myös seksialoitteita ja sen myötä seksielämä paranee. Koti on molempien koti, lapset ovat molempien lapsia ja siksi niistä huolehditaan yhdessä. Raha-asiat hoidetaan tasavertaisesti.
Kaikki voittavat.
Kommentit (4)
Ehkä sit monet feministeiksi mielletyt ovat vähän tiukkiksia tavalla, joka estää heitä tutustumasta mukaviin miehiin. *spekulaatiota*
Ei tässä nyt ihan kaikki palikat osu kohdalleen, että sellainen nainen tulisi tänne ylistämään itseään?
Ok.