Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (5035)
Tatuoidun ihmisen palveluita en kaipaa. Menen sinne missä on normaaleita ihmisiä.
Eräs kauneushoitola, jossa käyn ottamassa hyaluronipistot. Palvelu on mielestäni jäykkää. Keskustelu väkinäistä, tai ei juuri ollenkaan. Jo ovella katsotaan tarkkaan miten olen pukeutunut, seurataan kenkien riisuminen ym.
Tulee tunne että tähän paikkaan odotetaan vauraampia, hienosti pukeutuneita ihmisiä. Itse en viitsi käyntikertaa varten pukeutua parhaimpiini.
Mä boikotoin työpaikkani alakerrassa olevaa ravintolaa, koska sen omistaja pysäköi autonsa joka päivä väärin talon eteen. Koska se on kuitenkin kiinteistön alueella, eivät pysäköinninvalvojat voi siihen puuttua.
Kalar ravintola Hyvinkäällä. Tilasin kebabin ransalaisilla ilman salaattia ja mukaan. Kotona rasiasta paljastui kebab salaatilla. En jaksanut lähteä valittamaan vaan hyväksyin tappioni ja vaihdoin paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
SAKA - aurikouppa. Huonoja autoa, huonoa palvelua ja myyjät vielä kovin agressiivisia.
🤣 oma kokemus: katseltiin autoja ostomielessä. Yksikään sakaali kymmenestä ei viitsinyt tullut palvelemaan tiskinsä takaa. Surffailivat varmaan netissä.
No, auto löytyi sitten kilpailijan liikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää k-marketista, joka lähettää melkein jokaisen käynnin jälkeen s-postia "mitä tykkäsit xx, anna palautetta",,,en jaksa vastata,,,eihän ne kauppareissut miksikään muutu,,joka kerta samanlaisia,,,k-marketissa käyn joskus kun on lähellä, muutoin s-ryhmän kaupoissa, asiakasomistaja kun olen. Olen harventanut tosi paljon juuri noiden kyselyjen vuoksi.
Tuntuuko muistakin siltä, että tuo K-sovellus piippaa nykyään ihan jatkuvasti? Ennen tuli maanantaisin ne viikon tarjoukset, ja ehkä 1-2 tiedotetta sen lisäksi sillä viikolla. Nykyään tuo pska huutaa ihan päivittäin!! Jo keskiviikkona alkaa itkemään että älä hei unohda sun tarjouksia, ja pitkin viikkoa väittää että ois muka joku uus täky odottamassa- ja kun avaat sovelluksen, siellä mitään ole...
Ne ilmoitukset saa vaimennettua jokaisen sovelluksen kohdalla erikseen. K-äppiin vaan esto ilmoituksiin niin saat rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Kampaamossa. Varoitin kampanjaa ettei leikkaa liian lyhyttä otsatukkaa vaan jättää just kulmakarvojen yläpuolelle. Leikkasi niin että jöi 5m kulmakarvojen yläpuolelle. Sellaisen tynkäotsatukan. S...na! No äkkiä se kasvoi otsatukka mutta kyllä ketutti.
Onpas sulla iso pää, kun tukka oli viiden metrin etäisyydellä kulmakarvoista.
K-Kauppa vantaalaisen juna-aseman vieressä. Kaksi eri myyjää kiersi tyhjässä kaupassa kolme kertaa liikuntavammaista lastani tönimässä vaikka tilaa olisi ollut kiertää. Olisinpa vielä ymmärtänyt mitä hänestä puhuivat, molottivat jotain itä-eurooppalaista kieltä. Selvästikään emme asiakkaiksi kelvanneet. Olin niin vihainen ja järkyttynyt, en taida mennä yhteenkään K-Kauppaan enää.
Ravintolaan en mene, jos ei puhuta suomea eikä lounasaikana saa ala cartesta valittua ateriaa. Näin on onneksi harvemmin.
Kampaamoon en palaa, jos hiukset leikataan huolimattomasti, näin on tapahtunut hyvin monesti.
Eräs parturikampaaja oli todella itsepäinen, eikä kuunnellut toiveitani ollenkaan.
Kerran syytettiin varkaaksi yhdessä lähikaupassa. En ollut varastanut mitään. Tuon syyttelyn jälkeen en ole mennyt kyseiseen kauppaan enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
K-Kauppa vantaalaisen juna-aseman vieressä. Kaksi eri myyjää kiersi tyhjässä kaupassa kolme kertaa liikuntavammaista lastani tönimässä vaikka tilaa olisi ollut kiertää. Olisinpa vielä ymmärtänyt mitä hänestä puhuivat, molottivat jotain itä-eurooppalaista kieltä. Selvästikään emme asiakkaiksi kelvanneet. Olin niin vihainen ja järkyttynyt, en taida mennä yhteenkään K-Kauppaan enää.
Voi kun tietäisitte kuinka paljon noi molottaa omalla kielellään kaikkea paskaa meistä länsimaalaisista voivat vaikka hymyillen kiroilla ja solvata meitä omalla äidinkielellään ja me tyhmät ollaan vaan nyökyti nyökyti.
Tietyssä saksalaisessa kaupassa, heti kun kauppa tuli tänne niin tottahan siellä piti käydä, ja kävin vuosien mittaan muutaman kerran. AINA oli joku tuote pilalla, pullapitko homeessa sisältä, pähkinäpurkissa mustia koppiaisia, jugurtissa pikku luita jne.. Palautetta kauppaan, maahantuojalle jopa saksaankin eikä mitään hyvitetty eikä edes pahoiteltu. Äänestin jaloillani. Ja vielä näkyy lähes viikottain takaisinvetoja ym uutisissa.
Menin kyselemään eräästä sähköliikkeestä jääkaapin termostaattia. Oli kesä ja joku äijä oli terassilla kahveella rötköttämässä. Kysyi että näkyikö myyntipuolella ketään ja sanoi että on varmaan ruokatunnillaan ja ohjeisti odottamaan.
Menin kotiin ja tilasin osan Ruotsista halvalla.