Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4881/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörä meni rikki ja tarvitsin korjaajaa. Menin pyöräliikkeeseen ja siellä sanottiin että korjaukseen on viikkojen  jono. Sama juttu kaupungin toisessa pyöräliikkeessä. No se ei käynyt mulle koska en olisi kaupungissa enää silloin.  Jouduin sitten ostamaan uuden pyörän (en noista liikkeistä) koska tarvitsen pyörää päivittäin.  En enää asioi niissä pyöräliikkeissä.

Miten voi olla viikkojen pituiset jonot ja kuitenkin työttömyyttä on paljon?

Yritän päästä korjaajalle sitten talvella, ehkä onnistuu.

Niille ei raha kelpaa. 

Vierailija
4882/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

me ollaan suomessa.enkä osaa muita kieliä.jos asiakaspalvelija ei osaa suomea niin kaupat jäävät tekemättä.

Suomalaiset jotka alistuu muiden kulttuurin alle pilkkaavat niitä jotka ei osaa englantia. Englanti ei ole mikään yleiskieli vaikka niin täälläkin luullaan. Kotimaassa on oikeus saada omalla äidinkielellään palvelua jos se ei onnistu niin itsekin lähden paikasta pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

väkisin myyminen ja tyrkyttäminen johtaa aina sihen että en asioi paikssa toiste. Ei se aina ole myyjän vika, usein huomaa että heitä on ohjeistettu toimimaan niin. Mutta johtaa siihen että hoidan asiani jatkossa muualla.

Festarit on ärsyttäviä samoin kauppakeskuksissa operaattorimyyjät, olispa lapsi niille ne ei tyrkyttä. 

Vierailija
4884/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää kauppoja joissa ylimielistä palvelua tai luuriin tuijotusta. Kilpailijoita kyllä riittää.

Vierailija
4885/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen liike, jossa on kuljettava reitti läpi päästäkseen kassalle. Karja laitetaan kulkemaan sellaista reittiä, mutta minä haluan tuntea oloni arvostetuksi asiakkaaksi enkä tule myymälään nöyryytettäväksi.

Mitä näitä nyt on, Ikea, XXl, Normal, Flying Tiger, Tokmanni ja varmaan muutama muu. 

Minun rahani menevät toisaalle. Asiakas on kuningas.

Vierailija
4886/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shell -boikotti n.1978 - alkaa tuottaan tulosta

Vierailija
4887/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äppihelvetti Lidl. Älypuhelimen käyttö ei näkö- ja vapinaongelmien takia ole mahdollista enkä niitä käyttäisi vaikka voisinkin. Monimutkaiselta kuulostava ja asiakkaita eriarvoistava systeemi. Kova mainosmesominen jostain lopulta parin euron arvoisesta etuudesta. Valikoimat suppeat ja Prismassa saa aina edullisemmin ostokset, koska siellä on yhdelle tuotteelle monta erihintaista vaihtoehtoa. Yhtenä aamuna aikaisin piti käydä sukulaiselle hakemassa jotakin rasvaa, jota siellä ei sitten edes ollut. Töissä oli vain yksi nuori tyttö, joka välillä istui kassalla ja välillä juoksi purkamaan käytävälle laatikoita ja välillä oli jossain takatiloissa näkymättömissä. Olikohan tuollainen laillistakaan, turvallista ei työntekijälle  ainakaan. Mainostettuja tuotteita ei koskaan riitä maaseudun kauppoihin. Mattomainoksen matoista oli tarjouksen alkamispäivänä päätynyt tänne vain 2 kappaletta kaikkein ruminta. Sama juttu suihkuverhojen kanssa. Kolmatta

ja kaupunki oli - Kokkola

Vierailija
4888/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi leipäpakettia, margariinia, pakastepitsa ja kahvipaketti=17€. Heippa. Ihan järkyt hinnat.

Vierailija
4889/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneiti ihastui minuun, olin vain asiallinen ja kohtelias.

Vierailija
4890/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä tämän jo kertonutkin, mutten jaksa kahlata koko ketjua tarkastaakseni.

Olin käynyt vakiokampaajalla jo vuoden, halusin aina samanlaisen hillityn viileän sävyisen raidoitetun polkan. Olin väriin tyytyväinen, enkä halunnut muutosta.

Kerran kampaajalla itsellään oli vaaleassa tukassaan oranssinruskeita raitoja siellä täällä. Ehdotti, että laitetaankon sullekin näitä, ois kivan näköinen. Kohteliaasti kieltäydyin, koska näyttivät mielestäni tympeiltä, mitä en tietenkään suoraan sanonut. Totesin vain itselläni pitäväni viileämmistä sävyistä.

Kampaaja teki työnsä ja lopuksi totesi: "Laitoin nyt kuitenkin näitä ruskeita sulle, kun oli väriä jäljellä ja musta ne sopivat sulle niin kivasti"

Sanomattakin selvää, etten palannut koskaan ja varoitin muitakin menemästä.

Vierailija
4891/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin hierojalla käynnin sen takia että nainen hieroessaan kaatoi päälleni kaikki elämänsä ongelmat. Tämä vieläkin pahempi kuin kampaaja joka keksii tikusta asiaa vaikka kaipaisi hiljaisuutta.

Sama syy minulla hierojan kanssa. Sain kuulla yksityiskohtaisesti hänen miehensä pettämiskuviot sun muut. Lisäksi hänen lapsensa soittivat jatkuvasti minuutin välein. Harmi, hän oli tosi hyvä hieroja.

Vierailija
4892/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen liike, jossa on kuljettava reitti läpi päästäkseen kassalle. Karja laitetaan kulkemaan sellaista reittiä, mutta minä haluan tuntea oloni arvostetuksi asiakkaaksi enkä tule myymälään nöyryytettäväksi.

Mitä näitä nyt on, Ikea, XXl, Normal, Flying Tiger, Tokmanni ja varmaan muutama muu. 

Minun rahani menevät toisaalle. Asiakas on kuningas.

Nöyryytettäväksi? Lol. Onkohan sulla joku persoonallisuushäiriö, kun menee noin tunteisiin? Tiedoksi, että ihan jokainen kauppa suunnitellaan niin, että asiakas "joutuu" näkemään mahdollisimman paljon tuotteita ja päätyy käyttämään aikaa liikkeessä. Esimerkiksi Prismassa on aina ensin ne tuotteet, joita harvemmat tulemaan hakemaan eli vaatteet ja tavarat. Useimmat ostavat leipää ja maitotuotteita ja ne ovat aina kaupan perällä. Karkit ovat usein heräteostoksia, joten niitä on kassalla. 

Vierailija
4893/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat, kauneushoitolat, hierojat tms ovat niitä jotka vaihtuu hyvin nopeasti uuteen jos joku osa-alue alusta loppuun ei miellytä, siis ihan ajanvaraus - hoitotila ja jopa sen lämpötila, hoidon tasolta, hoitajan oma ulkoinen habitus, käytös, puhetyyli tms, toki hoidon tms tekninen laatu on tärkeää, mutta niin moni asia vaikuttaa. 

Muutama esimerkki: jooga/pilates - hemmetin kylmä lattia ja viileä huone. Toisella joogaohjaajalla oli täysin valoisa (kirkas) jumppasalityyppinen huone jota ei ole sisustettu ollenkaan rentoutumista lisäävän pehmein/tyypillisin elementeistä, lisäksi hän puhui aivan liian kovalla äänellä ja liikaa, rentoutumiseen keskittyminen häiriintyi vähän väliä, tuloksena tunnin jälkeen oli lähinnä hillitön ärtymys.

Kampaaja puhui tauotta kovaan ääneen, hössöttää ja hosui, oli erittäin adhd tyyppinen ja ylivirittynyt, kyseli hyvin henkilökohtaisia vaikka olen täysin ventovieras.

Hieronnassa myös kylmä hoitohuone, kun makaat 60 min iho öljyttynä (eli kosteana joka viilentää entisestään) puolipukeissa, niin hampaat kalisi kun sieltä lähdin. Sanoin hierojanaiselle jossain kohtaa että onko hänellä jotain vilttiä tai lakanaa jaloille kun täällä on aika vilponen, hän totesi ettei hänellä kyllä ole kylmä, pikemminkin lämmin tullut hieroessa. Voi vit.... teki mieli vetää lättyyn sitä pösilöä, se siitä rentouttavasta hoidosta.

Olin varannut stressaantuneena ja väsyneenä "rentouttavan" kuumakivihieronnan ihan uudesta paikasta. Nettisivuilla oli maininta myös kampaamopalveluista. Tuloksena se että hoitopöytä oli eristetty 3 paikkaisesta kampaamosta ohuella ehkä 190cm vaneriseinällä, eli siis vain näkösuoja (katonrajassa n 30 sentin rako eli tila oli sieltä yhtenäinen. Kaikki kampaamon kolinat, puheensorina, puhelimen pirinä, flönien humina ym kuului estoitta hoitohuoneeseen. En mene toista kertaa.

Näitä esimerkkejä olisi lukemattomia.

Vierailija
4894/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan kohdannut tilannetta, jossa olisin halunnut kokonaan lopettaa jonkun palvelun käyttämisen huonon asiakaskokemuksen takia, mutta muistan elävästi vähän samantyyppisen tilanteen, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi,

- Mikä hemmetin juttu tää on ja kuka pösilö tätä samaa typerää juttua postaa joka ketjuun, vaikkei se liity mitenkään aiheeseen. 

Vierailija
4895/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat jolla olin käynyt säännöllisesti varmaankin 3-4v alkoi tulla liian tuttavalliseksi, puhui jotain kaksimielisiä ja muutenkin jotain törkyjuttuja ja päästeli suustaan jotain sellaista mitä voi ehkä puhua kotona miehelleen tai tutulle ystävättärelle kahden kesken mut ei asiakkaalle kampaamossa. Muutenkin hänellä oli tapana haukkua tiettyjä ihmisiä toisen kampaajan ja hänen asiakkaan sekä siis minun kuullen. Järkyttävä. 

Vierailija
4896/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassaneiti ihastui minuun, olin vain asiallinen ja kohtelias.

"Kassaneiti" oli varmastikin 19-vuotias, sinä lähes 70-vuotias ja pukeutunut nuorekkaaseen farkkuasuun, eikö niin? Kyllähän siitä nyt tyttönen vähintäänkin hurmaantuu - sinun unessasi.  

Vierailija
4897/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia olen boikotoinut, että mainostavat olevansa "sateenkaari"kansan ystäviä. Ei niitä setan kannattajia tarvitse boikotoida, mutta ei myöskään tukea. Nyt jo nähdään mitä vahinkoa ovat saaneet aikaan, kun kehityksensä kesken olevia lapsia on alettu hormonihoitaa ja silpoa..puhumattakaan mielenterveyden häiriöistä. Siksi en mene kyseisiin liikkeisiin.

Vierailija
4898/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa, -kaikin puolin 90 luvun lopulle jämähtäneessä lähiöbubityyppisessä ruokaravintolassa oli niin paskasta, rasvankäryistä, vanhahtavaa, nuhjuista, pölyistä ym ym, että en mene toista kertaa vaikka ruoka oli erinomaista ja paikka on kuuluisa ronskisti hyvästä ruoasta ja isoista annoksista. 

Vierailija
4899/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiteknikko kävi tupakalla ennen mun huoltoaikaa. Hyi hele, niillä tupakanhajuisilla sormilla sitten ronkki mun ripsiä. Vaihdoin ripsiteknikkoa.

Vierailija
4900/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teboil, lopetin käynnit sodan alettua, en tue murhaajia

Kaikki venäläiset eivät ole sodantukijoita tai murhaajia. Rasismia on syrjiä ihmistä alkuperän vuoksi. On sanonta, että joka toista haukkuu, se itse on. Käyn Teboililla ihan ollakseni sairasta valtavirtaa vastaan.