Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1001/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtanut vielä yhtä lempibaaria, mutta ärsyttää suunnattomasti, kun työntekijät haluaisivat jatkuvasti käyttää siellä kysymättä lähimaksua. Tämän lisäksi kuitti meinaa usein jäädä antamatta. Ensi kerralla pitänee erikseen sanoa, että ei lähimaksua, kun se nyt ei näköjään mene muuten perille, että sitä ei saa automaattisesti käyttää.

Vierailija
1002/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa vaohdoin, kun ennestään korkea hinta nousi kipurajan yli. Lähes 200 lyhyestä mallista ja sen värjäyksestä oli liikaa.

Aleksi13:een en enää viitsi mennä nyrpisteltäväksi. Kävin siellä useamman kerran. En onnistunut saamaan myyjäparvelta muuta kuin arvostelevia katseita. Arvostan myyjän apua etsiessäni työvaatteita, heiltä ei saanut edes kassalla hymyä. Onneksi sellaisia vaatekauppoja löytyy, joissa minunkin rahani kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1003/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla en ole käynyt sen jälkeen, kun alkoi ohjeistamaan elämääni.

Amarillossa musiikki liian kovalla ruokailua ajatellen.

Kampaajaa vaihda, jos osoittautuu typeräksi. Typerä = jankkaa jotakin omaa innostuksenkohdettaan, politikoi, saarnaa, käännyttää tms.

Vierailija
1004/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Hierojalla en ole käynyt sen jälkeen, kun alkoi ohjeistamaan elämääni.

Amarillossa musiikki liian kovalla ruokailua ajatellen.

Kampaajaa vaihda, jos osoittautuu typeräksi. Typerä = jankkaa jotakin omaa innostuksenkohdettaan, politikoi, saarnaa, käännyttää tms.

1.Antoiko hieroja ohjeita ,joilla ehkäistä niskajumeja? kiehtovaa

2. Ruokaravintolan musiikki aiheuttaa sinulla stressireaktion? kiehtovaa

3. Uskovainen Kampaaja?yrittää käännyttää asiakkaitaan? kiehtovaa

suosittelen jatkossa välttämään ihmiskontakteja..säästät rahaa=tee ruoka itse, leikkaa tukka itse , syö niskajumiin rauhoittavia...lääkäri määrää varmasti sinulle niitä heti

Vierailija
1005/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin käynnit lähi K-marketissani ensinnä todella töykeän palvelun takia ja toisekseen siksi ettei siellä ole juuri ikinä hintamerkinnät oikein. Eli tuoteen hinta on kassalla aina isompi kuin hyllynreunassa. Viimesellä kerralla myös koitin ostaa tarjouksessa oelvaa jotain hedelmää, mutta mistään ei löytynyt sen vaakanumeroa. Kysyin myyjältä ja se sanoi, että se puuttuu, mutta voit käyttää tätä toista numeroa. En muista mikä tuote se oli, mutta kilohinta sillä ole noin kolminkertainen tarjoustuotteeseen verrattuna. 

Eli K-market Kookos Turussa. En tule enää ikinä asiakkaaksenne!

Samoja kokemuksia K-kauppa Vesselistä Raumalta. Tuotteiden hinnat todella monesti korkeammat kassalla kuin hyllyn reunassa!

Vierailija
1006/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarillo meni boikottiin muutamia vuosia sitten. Oltiin mieheni kanssa lounaalla, ensinnäkin ruoka oli järjettömän pahaa, mutta kun yritimme maksaa annoksia kolmella lounarilla, niin tarjoilijanainen alkoi valittaa ja huutaa että se on yksi lounari per henkilö, hän ei voi ottaa kolmea, hän on vain töissä siellä, hän saa potkut jos ottaa kolme lounaria jne. Lähinnä ärsytti se muijan asenne, olisi voinut ystävällisemmin asian hoitaa.

Vierailija
1007/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää nimeä, mutta kahvila helsingissä, noin kymmenen vuotta sitten. Tilasin laten ja mies kahvin , tiskin takana seisyt nainen  sanoi jotenkin todella töykeään sävyyn että "mä tuon sen laten kohta!"  Menimme sitten pöytään  ja jonkin ajan päästä sain latteni jossa oli imelä vanilijanmaku ,vaikka olin tilannut ilman mitään makusiirappia ja sitten tämä myyjä alkoi vielä  vaatia maksua kahvistani, vaikka mies oli maksanut  jo tiskillä !

Myyjä intti vastaan ( " Et kyllä maksanut! Ei siinä ole mitään vaniljaa!!),  kunnes mies näytti kuitin maksusta , mutta siitä piti kiinni ettei  kahvissani mukamas ollut makusiirappia Ja tönäisi minua, selvästi tahallaan, kyynerpäällä rintaan kun pyöri siinä pöydän luona :O 

Soittaako kellään kelloja? Pieni kahvila jonkin matkan päässä juna-asemasta, mustahiuksinen pitkä nainen .

Vierailija
1008/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta huivit eivät kuulu sivistysvaltioon eivätkä länsimaiseen demokratiaan.  Naisten oikeudet

ovat minulle tärkeä arvo. En asioi liikkeissä enkä ravintoloissa joissa henkilökuntaan kuuluva käyttää päähuivia työpaikalla.  Maassa maan tavalla!

Vierailija
1009/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi intti, että minun kulmat menee alaspäin ja piirsi kynällä surkean näköiset kulmat, jotka tekevät surullisen näköiseksi kuin mikäkin sirkuspelle. Tosiasiassa luonnolliset kulmani nousevat siipimäisesti ylös. Suunniteltiin tatuointia  kulmiin, olisipa ollut kun olisin ko. kestokulmissa joutunut olemaan viisi vuotta jonka tatuointi kestää. Olisi myös ko suunnitellut kulmat olleet liian tummat ja paksut kun itse olen vaalea ja sirokasvoinen.

Vierailija
1010/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren päivittäistavaratalon ketjun kassa rupesi mummottelemaan. Olisin ostanut kivan lelun puolivuotiaalle lapselleni. Olin lähtenyt kauppaan ilman meikkiä ja väsyneenä valvottuani. Purkkaa jauhava hölöttävä kassa sanoi, että mummo. Sanoin, että ostin tämän ihan omalle lapselleni ja kysyi sitten, että minkä ikäinen, puolivuotias. Kassalla ei ole oikeus mummotella ketään, en olisi ainakaan hänen mummonsa voinut olla -40 v, itse oli jotain 30+  v. Tympeä olo jäi, en nyt sentään niin vanhan näköinen ole ilman meikkiäkään.

Vierailija
1011/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokan Prismaan kortin palautin ja lopetin tilit. Syy että olin  2 minuuttia vailla 9 paistopisteen piirakoiden kanssa kassalla kun luulin saavani ne -60%, täyden hinnan maksoin, eikä kassalehmä voinut vihjata että odota pari minuuttia. Muut punalappusethan saa jo klo 20 jälkeen -60%. Sitäpaitsi ne oli ihan kuivia.

Vierailija
1012/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan Muovi ja jotakin! Ostin sukulaislapsille lahjoja, ja kassalla saatana koiraspuolinen jouluapulainen tuli kuulteni haukkumaan mua ja ostoksiani myyjälle, jonka kanssa olin tekemässä kauppoja! Siis oikeesti! Tää oli 2005 tai 2006. En oo käynyt tuossa lafkassa sen jälkeen enkä ostanut kyseisestä kauppalasta lahjoja muutenkaan. Tod.näk.Suomen takapajuisin "kaupunki".

Vierailija
1013/4975 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologi intti, että minun kulmat menee alaspäin ja piirsi kynällä surkean näköiset kulmat, jotka tekevät surullisen näköiseksi kuin mikäkin sirkuspelle. Tosiasiassa luonnolliset kulmani nousevat siipimäisesti ylös. Suunniteltiin tatuointia  kulmiin, olisipa ollut kun olisin ko. kestokulmissa joutunut olemaan viisi vuotta jonka tatuointi kestää. Olisi myös ko suunnitellut kulmat olleet liian tummat ja paksut kun itse olen vaalea ja sirokasvoinen.

Vain D-O-R-K-A tatuoi. Ok, oot vaalee cool ja sirokasvoinen ja silti epävarma dorka joka tarttee kestosotkuja itsetehostukseensa.

Vierailija
1014/4975 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta kampaajalta, jonka asiakkaana olin 10 vuotta, vuosien aikana myyty "ei oo". Ei oo tiettyjä (silloin muodissa olleita) värijuttuja, en katso kulmakarvojasi, en tee vanhaintanssikampauksia (ellei oo mun vakiasiakas - siis tyttärelleni kysyin aikaa), en sitä enkä tätä....viimeinen niitti oli kun hänellä on tapana puhua omista jutuistaan, yritin kertoa oman elämäni tapahtumasta, kampaaja meni täysin mykäksi, ei vastannut mitään ja hetken hiljaisuuden jälkeen alkoi taas selittää omista kakaroistaan. En maksa palvelusta ollakseni hänelle terapeuttina. Ihan viimeinen niitti oli kun hinta oli kolmannen peräkkäisen kerran taas noussut. Kävin hänellä 6 viikon välein eli 3 kuukaudessa korotti hintaa 3 kertaa.

Vaikuttaa siltä että kampaajan strategia toimi, tosin yllättävän hitaasti..

Vierailija
1015/4975 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin etsin seuraavalle kerralle uuden kampaajan, koska vakipaikassa kauhisteltiin hiusten haperoisuutta. No shit, sitä varten sinne tulin aasiakkaaksi.

Vierailija
1016/4975 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään rahat saksalaisille kirjoitti:

Palokan Prismaan kortin palautin ja lopetin tilit. Syy että olin  2 minuuttia vailla 9 paistopisteen piirakoiden kanssa kassalla kun luulin saavani ne -60%, täyden hinnan maksoin, eikä kassalehmä voinut vihjata että odota pari minuuttia. Muut punalappusethan saa jo klo 20 jälkeen -60%. Sitäpaitsi ne oli ihan kuivia.

😂😂😂😂😂😂 Tää oli jo aika huvittava, ei kai tuollaisia ihmisiä oikeasti ole olemassa.

Vierailija
1017/4975 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stemma Raisio. Saa kai täällä liikkeen nimen mainita? No kuitenkin:

Poikaystäväni ihanat vanhemmat halusivat avustaa meitä ensiasunnon kalustuksessa ja käytiin tuolla ostoksilla heidän kanssaan. Palvelu oli oikein ystävällistä, joskin jo vähän turhan mielistelevää, mutta en siihen niin kiinnittänyt huomiota. Hyvät huonekalut saatiin, erityisen tyytyväisiä olimme jenkkisänkyyn.

Käytiin sitten kahdestaan poikaystävän kanssa ostamassa myöhemmin sänkyyn pääty. Tällä kertaa ei meinattu millään saada palvelua, olimme myyjille kuin ilmaa. Lopulta myyjä tuli avustamaan liioitellun tympääntyneesti ja tuhahdellen. Erityishuomiona vielä, että kyseessä oli sama myyjä joka poikaystävän vanhempien kanssa ostoksilla ollessa oli ollut oikein maireana ja ylikohteliaana.

Näkee kyllä ettei nuoria asiakkaita arvosteta pätkääkään kyseisessä liikkeessä. Ja emme ole mitään rääväsuunuorisoa vaan ihan tavallisia parikymppisiä ihmisiä. Palvelussa oli niin räikeä ero että kannamme jatkossa rahamme muualle.

Vierailija
1018/4975 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkanaama kirjoitti:

Jotkut apteekit ovat sellaisia, että niissä on kahden tai kolmen farmaseutin muuri odottamassa parin metrin päässä sisäänkäynnistä. Kun olet saanut hätnäppää oven auki, hyökkää jo ensimmäinen iholle kiinni "tarttetko apua"-mantransa kanssa. No v1tTu en, ihan ajattelin itse hakea paketin maitohappobakteereita hyllystä. Todella ärsyttävää ja vaivaannuttavaa. Pari pahinta apteekkia boikotissa tuon takia, esim. Rovaniemen Ilopilleri.

No ihan tiedoksi vaan että ne ei ole Farmaseutteja vaan teknisiä työntekijöitä

Lääketeknikko ei saa antaa lääkeneuvontaa. Että kyllä ne hyllyjen edessä palvelevat ovat yleensä farmaseutteja.

Paikallisessa apteekissa ei saa muut kuin farmaseutit kertoa edes voiteen koostumusta; onko voide, öljymäinen, stick... Saati että saisi pakkauksen kyljestä lukea mitään, asiakkaan tulee itse lukea, tai odottaa farmaseutti lukemaan.

Vierailija
1019/4975 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja pieraisi

Vierailija
1020/4975 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosso. Otimme miehen kanssa pitsan mukaan ja pyysimme jättämään ananaksen pois, kotona kun avattiin laatikko niin mitäs muuta päällä koreili kuin ananasta! Saihan ne kaavittua pois, mutta maku oli ehtinyt jo imeytyä ja molempia suututti. Kyllähän sitä nälkäänsä söi, mutta mistään makunautinnosta ei voinut puhua.

Ja toisella kerta tarjoilija taas käveli ja ystäväni ohi kuin  olisimme ilmaa,  mulkaisi vain ohi mennessään happaman näköisenä. Paikka oli lähes tyhjä, eli mistään ruuhkasta ei voinut olla kyse.  Istuimme siinä noin 20 min kunnes päätimme  lähteä kokeilemaan saisiko jostain muualta ruokaa, kun takkeja sulkien kävelimme pois vilkaisin taakse, ja eikös se hapan tarjoilija haahuile pöytämme luona ihmettelemässä että mihin mestan ainoat asiakkaat katosi...

Sattuiko olemaan Ympyrätalon Rosso? Huonoin&hitain palvelu mitä tiedän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme