Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
361/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

soitin lääkäriaikaa rauhoittavien lääkkeiden uusimista varten ja

..puhelimessa kohteli jälleen kerran kuin jotain narkkaria. Jos minulle on määrätty ko. lääkettä jo vuosikaudet, niin mikä intressi tuolla hoitajalla oli kysellä mihin vaivaan sitä määrätään ja että olenko a-klinikan kanssa hoitosuhteessa?

Vittuako se sille kuuluu ja tietää itsekin, että kyseisen lääkkeen reseptin uusinta vaatii aina lääkärin näkemisen, eli totaalisen turhiakin kysymyksiä kaikenlisäksi.

Halusikohan hän vain päästä piilovittuilemaan? Kuvitteli varmaan pienessä päässään, että tuon lääkkeen käyttäjän on pakko olla joku narkki.

Joo, kunhan purkauduin...

ihmisiä perseilijöiksi nimittävä nainen..sinäkö siellä?

Vierailija
362/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Voi huoh!!

Ei se myyjä päätä (yleensä) nuista asioista. Liike jos on mennyt kiinni, niin se meinaa että se on KIINNI. Ihan sama onko lasiovi vähän raollaan vai ei.

tilitykset on tod.näköisesti jo tehty/läjä hommia vielä odottelee tekemistä ennen töistä lähtöä. Ja kaikki nämä asiat pitää tehdä työaikana, ettei pomo ala vinkumaan.

Ihan sama asia kuin menisi hakkaamaan vaatekaupan ovea ennen avaamista ja vaatimassa sisäänpääsyä.

Itsekin olen myyjän työssä, nimenomaan lasioven takana, joka menee kiinni tasan silloin kun aukioloissa sanotaan. Lähes joka päivä sitä lasiovea paukutetaan ja koputetaan sekä ennen avausta että jälkeen sulkemisen.

Siitä on jo vuosia aikaa, kun olin töissä valtion virastossa virastotalolla. Ovessa oli automaattiset sähkölukot. Kyllä noita potkijoita silloin tällöin oli, kun pääovesta kuitenkin pääsi sisään. Paikalla ei välttämättä edes ollut virkailijaa vielä tai ainakaan tiskin takana. Mä olin tietokonehommissa ja usein tulin aikaisemmin asentamaan jotain ohjelmia, joissa oli pikaiset päivitykset. Kyllä siellä on väkeä, mä näen, huudettiin. En välittänyt mitään. Virkalijoiden kuulin joskus näille sitten sanovan, että pääoven avaaminen on kielletty koska hälyt menee muuten päälle. Ei se ihan niin mennyt, mutta tuo oli helpompi selitys kuin alkaa selittää, että täällä on muitakin kuin vastaanottovirkalijoita ja neuvojia, kun eivät monet sitä ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan olen pistänyt boikottiin, kaikkia en  ole syystä tai toisesta voinut ( lähikauppa, linja-auto)

- Kampaaja kauhisteli isoon ääneen hiuksiani, miten voikin olla näin ohuet ja lasimaiset ! Eihän näihin saa mitään kampausta! Pesutilanteessa KYNSI päänahkaani. Joo kiitti mulle riitti.  

- Kahvilan kassa tiuskaisi, että he ovat kyllä jo sulkemassa kun menin 15 min ennen sulkemisaikaa ostamaan kahvin MUKAAN

- Bussikuski huusi että nyt saa tytöt tuo sairas touhu riittää tai jäätte kyydistä, kun suukottelin tyttöystäväni kanssa ja kuski näki sen peilin kautta. Olimme pimeällä tiellä keskellä ei mitään ja pelkäsin että oikeasti heittää ulos! Harmittaa, ettemme tehneet valitusta sillä  olen varma  ettei heteroparin hellydenosoituksiin olisi reagoitu noin

- Olin maitohyllyllä kun vartija hiipi lähelle ja  totesi tylyllä äänellä, että  nyt pitäisi mennä  maksamaan tai jättää ostokset siihen ! Sulkemisaikaan oli vielä puoli tuntia...  Sama vartija oli ennenkin roikkunut  hengittämässä niskaan ja tuijottanut, kuin olisin pissannut herran aamiaismuroihin.

Vierailija
364/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Voi huoh!!

Ei se myyjä päätä (yleensä) nuista asioista. Liike jos on mennyt kiinni, niin se meinaa että se on KIINNI. Ihan sama onko lasiovi vähän raollaan vai ei.

tilitykset on tod.näköisesti jo tehty/läjä hommia vielä odottelee tekemistä ennen töistä lähtöä. Ja kaikki nämä asiat pitää tehdä työaikana, ettei pomo ala vinkumaan.

Ihan sama asia kuin menisi hakkaamaan vaatekaupan ovea ennen avaamista ja vaatimassa sisäänpääsyä.

Itsekin olen myyjän työssä, nimenomaan lasioven takana, joka menee kiinni tasan silloin kun aukioloissa sanotaan. Lähes joka päivä sitä lasiovea paukutetaan ja koputetaan sekä ennen avausta että jälkeen sulkemisen.

Kyllä se liike on kiinni, kun se on kiinni. Idiootteja ihmisiä, jotka tunkevat sulkemisajan jälkeen. Tuntuuko se jotenkin paremmalta olla jossain liikkeessaä aukioloaikojen ulkopuolella?

Vierailija
365/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs fysioterapialiike, missä olin pohjallisia kenkiin ostamassa. Olin mieheni kanssa siellä käymässä. Meistä huomasi selvästi, että olimme pari, pidimme toisiamme välillä kädestä kiinni, ja meillä oli ne sormuksetkin sormessa :D

Mentiin mittaamaan jalkapohjani pohjallisia varten erilliseen huoneeseen, missä tarvittavat pelit ja vempeleet oli. Kummallinen fysioterapeutti, joka tuijotti intensiivisesti mittaili siinä jalkani ja katsoi kävelyasentoni. Juu kaikki sujui ihan normaalisti. Sitten mentiin yläkertaan kaupan puolelle, jossa (liikkeen omistaja?) Näytti minulle joitain liikkeitä mitä voin tehdä vahvistaakseni jotain lonkanalueen lihaksia.

(tällä välillä kummallinen tuijottelijamyyjä/fysioterapeutti oli lähtenyt johonkin.)

Maksettiin mun ostokset ja lähdettiin sitten autolle. Auto oli parkissa heti liikkeen vieressä suurien ikkunoiden takana.

Automme pyyhkijänsulkien alle oli joku jättänyt lappusen, luultiin ensin että voiperhana onko joku sakko muka tullut. Ei, katsoin sitä ja siinä luki "Soittele ;) + kyseisen henkilön numero"

Asiasta erittäin koomisen ja oksettavan teki se, että mieheni oli MATKASSA koko ajan :D ja se, että en tiedä oliko se minulle vai miehelleni se lappu tarkoitettu, siitä ollaan kuitenkin varmoja, että kirjoittaja oli kyseinen hyypiö fysioliikkeestä. Kaiken lisäksi custom-pohjalliset hajosivat kahden viikon käytön jälkeen.

Vierailija
366/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärä, mikä naamassani on , mutta jokin saa ihmiset ärsyyntymään minuun ja kohtelemaan vihamielisesti ilman syytä :( Näin on ollut ylä-asteelta asti. Olen iloinen, kohtelias ja pukeudun aivan tavallisesti, eli ainoa vaihtoehto on jokin naamassani on kuin punainen vaate härille :O

Teini-ikäisenä olin jälki-istunnossa ilman syytä ja aikusena taas minut on poistettu kaupasta ja baarista ilman syytä, viety kaupan  takahuoneeseen tutkittavaksi ilman syytä, olen saanut porttikieltoja ilman syytä. Ja kun yritän  rauhallisesti, ääntä nostamatta kysellä selitystä pahennan vain tilannettani! 

Esim. kerran olin satamassa musiikkitapahtumassa kuuntelemassa Kaija Koota, seisoin  hiljaa paikallani ja nyökyttelin musiikin mukana kun äkkiä järkkäsi tuli ja raahasi minut alueelta ulos.  Sama tapahtui eräässä baarissa kun olin menossa vessaan, portsari tuli nakkamaan pihalle  ja kun  ystäväni koettivat kysellä syytä tähän poistamiseen, saimme kaikki porttikiellon ! Olimme pelanneet Kimbleä ja juoneet siidereitä rauhassa, kukaan ei ollut mitenkään aiheuttanut häiriötä ja olimme lisäksi ainoa asiakkaat...

Nyt olen 32v ja alkaa huumori loppua. Mikä hemmetti minussa on vikana?!

Vierailija
367/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärä, mikä naamassani on , mutta jokin saa ihmiset ärsyyntymään minuun ja kohtelemaan vihamielisesti ilman syytä :( Näin on ollut ylä-asteelta asti. Olen iloinen, kohtelias ja pukeudun aivan tavallisesti, eli ainoa vaihtoehto on jokin naamassani on kuin punainen vaate härille :O

Teini-ikäisenä olin jälki-istunnossa ilman syytä ja aikusena taas minut on poistettu kaupasta ja baarista ilman syytä, viety kaupan  takahuoneeseen tutkittavaksi ilman syytä, olen saanut porttikieltoja ilman syytä. Ja kun yritän  rauhallisesti, ääntä nostamatta kysellä selitystä pahennan vain tilannettani! 

Esim. kerran olin satamassa musiikkitapahtumassa kuuntelemassa Kaija Koota, seisoin  hiljaa paikallani ja nyökyttelin musiikin mukana kun äkkiä järkkäsi tuli ja raahasi minut alueelta ulos.  Sama tapahtui eräässä baarissa kun olin menossa vessaan, portsari tuli nakkamaan pihalle  ja kun  ystäväni koettivat kysellä syytä tähän poistamiseen, saimme kaikki porttikiellon ! Olimme pelanneet Kimbleä ja juoneet siidereitä rauhassa, kukaan ei ollut mitenkään aiheuttanut häiriötä ja olimme lisäksi ainoa asiakkaat...

Mitä?! Tähän juttuun pitäisi oikein paneutua. On erikoisen monta sattumaa kyllä. Olitko todella humalassa vai et? Onko sinulla tapana virnuilla tai pälyillä ympärillesi? Pukeutumistyyli, kampaus, sukupuoli? Kerro enemmän.

Vierailija
368/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluin vuosikymmeniä Suureen Suomalaiseen Kirjakerhoon ja olin hyvä asiakas ts ostin paljon.

Jouduin kerran soittamaan jonkun mokansa vuoksi heille.

Akka laittoi luurin hetkeksi syrjään ja kailotti ihan tarkoituksella, että kuulin työkaverilleen : " Tulepas kuuntelemaan, kuinka ksuhean ruma ääni tällä naisella on"!!!

Siihen loppui se jäsenyys.

Olisin ottanut tällaisen asiakaspalvelijan nimen ylös ja ottanut yhteyttä esimieheen. Törkeää käytöstä.

Vierailija
369/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?! Tähän juttuun pitäisi oikein paneutua. On erikoisen monta sattumaa kyllä. Olitko todella humalassa vai et? Onko sinulla tapana virnuilla tai pälyillä ympärillesi? Pukeutumistyyli, kampaus, sukupuoli? Kerro enemmän.

Molemmissa esimerkeissä olin juonut 2-3 siideriä, en siis ollut missään räkäkännissä. En virnuile enkä tee outoja ilmeitä, usko pois olen kysynyt  kavereilta että vääntelenkö huomaamatta naamaani oudosti tms mutta en kuulemma ! Sukupuoli on nainen, kampaus aika lailla sama kuin lapsesta asti eli keskiruskeat pitkät hiukset, meikkaan hyvin vähän ja pukeudun  farkkuihin, paitiksiin  sekä ruskeaan nahkajakkuun. Lävistyksiä on vain korvissa, tatskoja ei yhtään eikä myöskään arpia eli ei mitään joka tekisi riidankylväjän näköiseksi. En edes puhu kovaa, aina huomautellaan että puhu kovemmin!

Vierailija
370/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tykkäämäni kampaamo meni juuri boikottiin minun osaltani. Pyysin muotoilemaan pitkien hiusteni latvoja, eikä pituudesta oteta yhtään. Ja mitä vattua? 10 cm lyhemmät hiukset kun sieltä lähdin ja muotoilua en niihin saanut! Kyseessä siis olisi ollut latvojen kevennys/kerrostus. Ja tämän kyllä kerroin ihan selvästi mennessäni.

Miten latvoja voi muotoilla ilman että leikkaa pituudesta _yhtään_ (kuten sanoit)?

Vierailija
371/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt ei varsinaisesti liity liiketoimintaan, mutta harmittaa vielä 10 vuoden jälkeenkin kun kysyin kirjastossa mistä löytyy tiettyyn aiheeseen liittyviä tietokirjoja, ja kirjastovirkailija tiuskaisi vastauksen:" Eikö teille ole koulussa opetettu kirjaston käyttöä?"

Teki mieli kysyä, että eikö hänen koulussaan ole opetettu  asiakaspalvelua.

HUUTONAURUA!

olisit sanonut että soitat esimiehelle ja että et käy enää koskaan kirjastossa

Hus trolli muualle, ketään ei kiinnosta sun jatkuva outo kommentointi. Hanki elämä.

Aha..ja se että sä odotat kirjastossa palvelua ei oo outoa..

Ei persaukiset mitään palvelua saa ..missään

Itse ostan kirjat suomalaisesta kirjakaupasta..aina hymyillään ja kiitetään:)

Olen eri ihminen kuin tuo jolle vastasit ekaksi. Sun kommentointi (lue trollaus) on todella outoa ja myötähäpeää herättävää.

Kyllä minusta kirjastossa pitää saada hyvää palvelua. Nyt vain laitat asiakaspalvelijasta palautetta kunnalle.

Jos tarpeeksi moni valittaa, saa potkut. Voitte myös kerätä adressin..noin tuhat nimeä kyllä hoitaa homman.

SINÄ maksat kirjastotädin palkan. SINUN kansalaisoikeuksiasi on loukattu

Laitoinkin palautetta palautelaatikkoon, kun tuo tapaus sattui, ja sain vastaukseksi pahoittelusähköpostin, on vaan jäänyt mieleen kun yllätti asiakaspalvelijan asenne. Varsinkin kun nykyään kirjat lainataan ja palautetaan itse, jos henkilökunta ei viitsi edes neuvoa mistä ne löytää, voitaisiin yhtä hyvin siirtyä pelkästään itsepalvelukirjastoihin.

Eipä sitä ilkeää virkailijaa ole kyllä näkynyt enää vuosiin, ehkä sitten on muutkin valittaneet.

Vierailija
372/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Stockmann. Parikymppisenä miltei samanikäisen siskoni kanssa mentiin Stockalle naisten osastolle. Olimme molemmat olleet kesätöissä - minä Ruotsin puolella, siskoni Suomessa - ja nyt halusimme ostaa jotakin kivaa itsellemme, kun syksyllä alkaisivat taas kummankin opiskelut.

Menimme tiskille saadaksemme palvelua. Kaksi myyjää tiskin takana kuitenkin juttelivat keskenään suomeksi ja kohta vaihtoivat kielen ruotsiin, eivätkä olleet huomaavinaan meitä. Sanoin siskolleni kovaan ääneen ruotsiksi, että lähdetään muualle, kun täällä ei saa palvelua. Myyjät vaikenivat hölmistyineinä, mutta emme jääneet sitä katsomaan vaan veimme kesälomapalkkamme 

Niin, että kyllä mekin osaamme ruotsia, jos suomalaiset myyjät eivät ole ymmärtävinään suomea. Ei ole sen jälkeen tarvinnut ostaa mitään Helsingin Stockmannilta, ei vaikka olen valmistunut kauan sitten ihan hyväpalkkaiseen ammattiin ja puhun edelleenkin sujuvasti ruotsia. 

Vierailija
373/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa esimerkeissä olin juonut 2-3 siideriä, en siis ollut missään räkäkännissä. En virnuile enkä tee outoja ilmeitä, usko pois olen kysynyt  kavereilta että vääntelenkö huomaamatta naamaani oudosti tms mutta en kuulemma ! Sukupuoli on nainen, kampaus aika lailla sama kuin lapsesta asti eli keskiruskeat pitkät hiukset, meikkaan hyvin vähän ja pukeudun  farkkuihin, paitiksiin  sekä ruskeaan nahkajakkuun. Lävistyksiä on vain korvissa, tatskoja ei yhtään eikä myöskään arpia eli ei mitään joka tekisi riidankylväjän näköiseksi. En edes puhu kovaa, aina huomautellaan että puhu kovemmin!

Vau! Outoa.

Vierailija
374/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paita on farkkujen sisässä ja on ruskea nahkajakku päällä, tulee minulle kylmiä väreitä. En tiedä miksi.

Vierailija
375/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja leikkasi vinoon, ei osannut värjätä liukuvärjäystä mutta ei kertonut tästä minulle etukäteen vaan lähti KOKEILEMAAN KATSOMALLA YOUTUBESTA MALLIA. Kertoi sitten kun oli jo värit ollu vähän aikaa päässä. Meni pieleen tietysti, ei suostunut ilmaiseksi korvaamaan eikä maksamaan leikkausta muualla. Hyi en astu jalallanikaan sinne. Mainostivat vielä 25 vuoden kokemusta, huh huh jos ei tavallisesti osaa suoraan edes leikata hiuksia.

Vierailija
376/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on hyvä lopettaa

rumasta puheäänestä ei kannata vaatia hyvitystä.

köyhän naaman omistavan ei kannata ostaa luksustuotteita.

pullaa ei kannata antaa ilmaiseksi..

rastatukkaisena ja lävistettynä ei kannata odottaa palvelua...

apteekissa alapäähyllyllä asioiva ostaa todennäköisesti alapää tuotteita...

Vierailija
377/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tykkäämäni kampaamo meni juuri boikottiin minun osaltani. Pyysin muotoilemaan pitkien hiusteni latvoja, eikä pituudesta oteta yhtään. Ja mitä vattua? 10 cm lyhemmät hiukset kun sieltä lähdin ja muotoilua en niihin saanut! Kyseessä siis olisi ollut latvojen kevennys/kerrostus. Ja tämän kyllä kerroin ihan selvästi mennessäni.

Miten latvoja voi muotoilla ilman että leikkaa pituudesta _yhtään_ (kuten sanoit)?

Otetaan vain päällimmäisistä hiuksista pituutta, eli kerrostetaan. Alimmat hiukset siis jäävät alkuperäisen mittaiseksi. Hiukset ovat paksut ja tätä ei olisi ollut vaikea toteuttaa.

Vierailija
378/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

DNA tekee samaa. Never again!

Vierailija
379/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ravintolan ruoka on ihan kelvollista mutta palvelu pa$kaa, tai toisinpäin. Usein kyllä molemmat on ihan suolesta.

Vierailija
380/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on hyvä lopettaa

rumasta puheäänestä ei kannata vaatia hyvitystä.

köyhän naaman omistavan ei kannata ostaa luksustuotteita.

pullaa ei kannata antaa ilmaiseksi..

rastatukkaisena ja lävistettynä ei kannata odottaa palvelua...

apteekissa alapäähyllyllä asioiva ostaa todennäköisesti alapää tuotteita...

Pullaa ei kannata antaa ilmaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi