Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä liikuntaa voisin ryhtyä harrastamaan?

Vierailija
09.03.2018 |

Olen pienen lapsen yh. En halua pitää lasta hoidossa työaikani jälkeen käydäkseni kuntoilemassa, joten liikuntamuodon pitäisi olla sellainen, että lapsi voi olla mukana.

Minulla on todella huono pohjakunto ja ylipainoa.

Tykkään samoilla metsässä, uida, meloa ja pyöräillä. Lapsen kanssakin näitä on hauska tehdä, mutta silloin liikunta ei ole kovin tehokasta.

Ryhmäliikuntatunnit ovat olleet yleensä liian vaikeita tasoltaan ja kuntosalit ovat ikäviä paikkoja.

Mikä liikunta minulle sopisi? Pitäisikö palkata personal trainer?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluatko, mutta itse ainakin olen ruvennut kuntoilemaan aerobic liikuntaa ihan kotona. 

Netistä löytyy pilvin pimein hyviä ohjeita minkä mukaan voi osallistua ilman että tarvitsee lapsen kanssa lähteä mihinkään.

https://www.youtube.com/results?search_query=aerobic+exercise

Eri asia toki, jos haluaa ulkona liikkua, mutta ehkä voisit siinä tapauksessa esim liikkua luonnossa lapsen kanssa rauhallisesti muuten vaan ja sitten kotona tehdä kunnon treenit. :)

Vierailija
2/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut lapsen ikää. Jos rattaissa, niin voit kävellä reipasta kävelyä työntäen rattaita.

Jos lapsi osaa jo ajaa pyörällä, niin voitte "lenkkeillä" niin, että lapsi pyöräilee ja sinä "hölkkäät" vieressä.

Metsässä samoilu on hyvää kuntoilua, maasto kun on vaihtelevaa ja lapsi kulkee siinä mukana.

Ei liikunnan tarvitse olla "tehokasta", pääasia on, että pitää itsensä liikkeessä.

Lapsen ehdoilla kuitenkin nyt sinunkin on mentävä, hae sitä tehokkuutta sitten myöhemmin.

Tärkein asia on kuitenkin, että liikunnan on oltava kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiminen on parasta liikuntaa.

Vierailija
5/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku perhejumppa tai sirkuskoulun perheryhmä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi