En ymmärrä ystävääni!
Pyysin lähtemään kanssani jumppaan kahdesti viikossa tunnin ajaksi ja vastaus oli et en varmaan pääse!! Siis täh? Mies reissaa jatkuvasti työn ja huvin vuoksi ja sitten ei voi olla lasten kanssa tätä aikaa.. Ei jumalauta, teki mieli sanoa että kannattaisi miettiä miehen vaihtoa!!
Kommentit (6)
Enkä kyllä ajatellut sen takia miestä vaihtaa!
Toisaalta, jos minulle ehdotetaan jotakin, mikä ei huvita tai ehdottaja on joku jonka kanssa en tahdo vaan aikaani viettää, niin helposti tulee sanottua just, etten taida päästä... Silleen.
Sinä et ymmärrä ystävääsi, mutta minä taidan ymmärtää. Taidat olla aika ärsyttävä itsekeskeisyydessäsi. Voi kauheaa, oikeinko joutuu mies reissaamaan työmatkoilla!?! Kauheaa, pelasta ystäväsi sen sian kynsistä!
koska on siitä monesti puhunut, mutta kuten sanoin mies on täysin avuton mulkvisti jonka mielestä vaimon paikka on kotona lasten ja hellan välissä!!
Myös mun mies joutuu matkustamaan työjuttujen vuoksi ja " vapaa-ajallaankin" menee kun pitää luoda suhteita asiakkaisiin ja kestitä niitä. Voisin hyvin vastata kuin kaverisi, että en todellakaan pääse, kun tietää että mies on reissussa. Ja silloin kun ei ole, on ihanaa vain olla perheen kesken kotona.
Ettäkö sen vuoksi pitäisi vaihtaa puolisoa? Juu, sellainen ihana laiska sohvaraato kotiin joka ei mene koskaan mihinkään ja sitten on polleata jumpata vaikka joka ilta!
Oi sinua. Oi.