Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä naisellisia asuja??? (Kuvia)

Vierailija
09.03.2018 |

Oon siis uudistamassa vaatekaappia painonpudotuksen jälkeen ja ajattelin vaihtaa vähän tyyliä, kuvailisin nykyistä tyyliäni vähän "arkiseksI" helposti laitan vaan t-paidan ja farkut mutta nyt kun onnistuin pudottamaan painoani, niin olen huomattavasti itsevarmempi joten ajattelin kokeilla uutta tyyliä :)

Molempien sukupuolten mielipiteet ovat kaivattuja, en itse ole kovinkaan "muodikas". Tossa alapuolella pari linkkiä asuihin jotka koen itse naisellisen näköisiksi (Valitsin vähän niitä näitä asuja, vaikka vielä onkin kylmä).

1. https://78.media.tumblr.com/830eb458b08b49f2b7c4d816f044caa3/tumblr_ohh…
2. https://fi.pinterest.com/pin/570760952766457848/
3. https://fi.pinterest.com/pin/404690716508593202/

En tiedä onko ikä oleellinen asia mutta olen 19-vuotias ja 160 cm pitkä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoo

Vierailija
2/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nämä asut ovat ehkä enemmän tyttömäisiä kuin naisellisia, mutta ovat mielestäni nättejä. Ehkä enemmän kuitenkin trendikkäitä kuin klassisia. Olet aika nuori, niin vastaavat sopivat varmasti hyvin. Onnea onnistuneesta painonpudotuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää, että hameen helma on vesirajan tuntumassa, niin tuo tyyli on OK. Tosin kyllä todella persoonatonta ja väritöntä tyyliä haet.

Vierailija
4/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen on musta _todella_ tyylikäs, kakkonen myös nätti ja asiallinen. Kolmonen on varmaan sun ikäselle ihan ok, jos haluaa välillä vähän leikitellä ja ottaa rennommin pukeutumisessaan. Ja on naisellisia.

Vierailija
5/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo tossa kun selasin nettiä niin en oikein katsonut noita värejä niin tarkkaan mutta näin jälkeenpäin kuvia katsottuna, niin onhan ne aika värittömiä .. miksi pukeutuminen on näinkin hankalaa?

En kuitenkaan halua missään legginsseissä ja lenkkareissa tuolla vetää, mutta suomen kelitkin on sitä mitä on :/

ap

Vierailija
6/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nämä asut ovat ehkä enemmän tyttömäisiä kuin naisellisia, mutta ovat mielestäni nättejä. Ehkä enemmän kuitenkin trendikkäitä kuin klassisia. Olet aika nuori, niin vastaavat sopivat varmasti hyvin. Onnea onnistuneesta painonpudotuksesta!

Samaa mieltä siitä, että nuo asut ovat jotenkin pikkutyttömäisiä. Minulla oli tommonen liivari 6 vuotiaana. Varmaan nuorelle kyllä tuommoinen Lolitan mieleen tuova tyyli sopii iän puolesta.

Vierailija
7/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää, että hameen helma on vesirajan tuntumassa, niin tuo tyyli on OK. Tosin kyllä todella persoonatonta ja väritöntä tyyliä haet.

Onhan nuo aika lyhyitä, mutta ei minusta vielä välttämättä liian. Ja jos ap on noita malleja lyhyempi, ei helma nouse hänellä ihan noin korkealle.

Vierailija
8/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisia/tyttömäisiä, sopii sun ikään hyvin :) Lyhyet hameet näyttää lyhyellä hyvälle, ei siis yhtään liian lyhyet helmatkaan noissa sun mittaiselle. Paksujen sukkahousujen kanssa sopii hyvin talveenkin.

Eli täältä (n. 30v tädiltä) peukku tyylivalinnalle!

Vierailija
9/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo tossa kun selasin nettiä niin en oikein katsonut noita värejä niin tarkkaan mutta näin jälkeenpäin kuvia katsottuna, niin onhan ne aika värittömiä .. miksi pukeutuminen on näinkin hankalaa?

En kuitenkaan halua missään legginsseissä ja lenkkareissa tuolla vetää, mutta suomen kelitkin on sitä mitä on :/

ap

Kivoja nuo oli, älä nyt. Ei sitä nyt mikään riikinkukko tarvitse olla, että on "väriä". Ja onhan noissa värejä, ei ollut pelkkää mustaa/harmaata. Ei värin tarvitse tosiaan olla aina vahva ja räikeä ollakseen väri, onhan vaaleatkin värit värejä. Tsemppiä, kyllä sä osaat varmasti valita hyviä vaatteita, sillä musta nuo esimerkit oli oikein hyviä!

Vierailija
10/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisia ovat.

Oma 18v tyttärenikin pukeutuu naisellisemmin ja muodikkaammin.

Nyt on röyhelöä ja mekkoja päällä. Muoti suosii nuorilla naisilla melko väritöntä, vaikka joka paikasta yritetään puskea pastelleja ei ne niitä käytä.

Tuon ruskean mokkahameen materiaali olisi kiva jakussa.

Sitten on nämä retroilijat. Pukeutuvat kasarin vaatteisiin. Tupsukorvakorua ja kasarilaseja.

Vierailija
11/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä asuja ja naisellisia, helmat ovat vähän lyhyitä, mutta 160cm takaa, että helma on vähän alempana.

Onhan noissa enemmän väriäkin kuin mustassa.

Tosi tyylikkäitä 19vlle.

Mutta minä olen 56v, onko minun mielipiteeni validi?

Vierailija
12/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tyylistä tulee heti mieleen sellainen youtube-kanava nimeltä Freddy My Love.

https://www.youtube.com/channel/UCFKHiDLbWZQYh9mHJKh55ig

Tykkäisit varmaan hänestä

Vierailija
13/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja oli, paitsi kolmas. Onnea tyylinmuutokseen!

Vierailija
14/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa aivan loistavia! Mutta kolmas järkyttävä.

- Mies 23v

Vierailija
15/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista, varsinkin eka kuva! Onnea tyylimuutokseen, ihanaa kun haluat pukeutua tyttömäisesti!

Vierailija
16/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaisissa draamoissa näkee tuollaista tyyliä. Ihan kivannäköistä.

Vierailija
17/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noissa jo paljon värejä kun vertaa normaaliin suomalaiseen, joka ei osaa laittaa päälleen muuta kuin mustaa.

Vierailija
18/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kaksi ekaa näyttää olevan suosituimpia joten sai vähän vainua että mikä on hyvännäköistä :) Vanhemmat ei ole oikeastaan koskaan panostaneet pukeutumiseen joten kai se jäi itseltäkin sitten pois jo nuorena, kun ei ketään opettanut yhdistelemään värejä ja sen sellaista. 

Tuo kolmonen on kyllä omastakin mielestä ehkä liian söpö (?) jo tämän ikäiselle, kuitenkin kun katsoo mitä muutkin pukee päälle kadulla .. 

Olin viime viikonloppuna vaateostoksilla, kävin siis useissa eri liikkeissä mm. Cubus, Vera Moda, Gina Tricot jne, mutta tuntui ettei ketään oikein osannut neuvoa mitään siellä .. koitettiin vaan myydä tuotteita eikä niinkään neuvoa että mihin niitä yhdistäisi.

ap

Vierailija
19/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka viel menee, mutta muut aika järkkyjä.

Vierailija
20/27 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50-vuotias ja minulla on muutama samanlainen vaate, mm. tuo "lolitamainen liivimekko" :D Jos olet pieni ja siro niin taatusti sopivat ja näyttävät kivalta. Älä yhdistä liian naisellisiin asusteisiin, esim. ei minimittaisen hameen kanssa korkeita piikkikorkoja. Se näyttää typerältä ja "liian" naiselliselta.

ps. onnea laihtumisesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän