Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummalta saat enemmän hellyyttä ja märkiä suudelmia, mieheltäsi vai koiraltasi?

Vierailija
09.03.2018 |

Niin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa naisena hommata hellä nainen hellimään.  ;)

Vierailija
2/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat muiskauttelee, mutta vain koira pallien nuolemisen jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni. Paljon hellyyttä ja märkiä pusuja. Tosin meillä ei kyllä ole koiraa tällä hetkellä. Kun oli, niin kyllä me silloinkin pussailtiin ja rapsuteltiin ja taputeltiin toisiamme paljon.

Vierailija
4/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltäni. Paljon hellyyttä ja märkiä pusuja. Tosin meillä ei kyllä ole koiraa tällä hetkellä. Kun oli, niin kyllä me silloinkin pussailtiin ja rapsuteltiin ja taputeltiin toisiamme paljon.

Ihanaa, minunkin koira taputtelee ja rapsuttaa mua😉

Vierailija
5/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koiralta voi saada suukon? Meinaa oksennus tulla kun kaselee sitä, että joku antaa koiransa nuolla naamaansa... hyi helvata... se on just nuollut pers*** ja muna*** ja sitten tulee nuolemaan naamaa... no, toisaalta ei ole ihme, että jotkut saa verenmyrkytyksiä noissa tapauksissa.

Vierailija
6/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, että kissalta. Olen myös kerran saanut kokovartalopesun, mikä on sellaista mitä miehet ja koirat ei kielellään tee.

Vierailija
7/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralta... 😬😏

Vierailija
8/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten koiralta voi saada suukon? Meinaa oksennus tulla kun kaselee sitä, että joku antaa koiransa nuolla naamaansa... hyi helvata... se on just nuollut pers*** ja muna*** ja sitten tulee nuolemaan naamaa... no, toisaalta ei ole ihme, että jotkut saa verenmyrkytyksiä noissa tapauksissa.

Hehheh, verenmyrkytyksiä...

Vierailija
9/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulleko tämä oli ihan outo asia? Voi luoja!!!!! toivottavasti et omista koiraa

Vierailija
10/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan koiraltani halauksia.

Muutaman kerran opetin, miten halataan.

Nopeesti oppi.

Vierailija
11/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koira on epäitsekkäämpi ja rakastavampi kuin yksikään mies.

Vierailija
12/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulleko tämä oli ihan outo asia? Voi luoja!!!!! toivottavasti et omista koiraa

Kyllä omistan, sain ensimmäisen koirani 12vuotiaana ja aina ollut koira.

Ja olen terve ollut myöskin aina.

Vierailija
13/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilta varmaan yhtä paljon :) Tosin koiran innokkuutta nuolemisessa olen hieman yrittänyt hillitä. Tuolle hygieniafriikille: koiran syljestä voi tosiaan saada verenmyrkytyksen, mutta silloin tuo sylki pitäisi mennä omaan verenkiertoon (lähinnä mahdollista jos koira puree). Muuten kontaktit koiriin on ihmiselle hyödyllisiä, esim. jos perheessä on koira vauvan ensimmäisen vuoden aikana tuo suojaa hyvin allergioilta. Liika puhtaus on ihmiselle pahasta vaikka toisin luulisi.

Vierailija
14/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleeko uroskoiratkin? Meillä oli uros seropi ja se ei ikinä nuolaissut ketään.

Vierailija
15/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto kun ajattelenkin jotain äijää kuolaamassa pahan hajuisen hengityksensä kanssa mun naamaa!! Ei ikinä!!

Minulla on ollut tähän mennessä kolme koiraa, jos lapsuudenkodin koira lasketaan. Koira voittaa mennen tullen, 

Vierailija
16/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoleeko uroskoiratkin? Meillä oli uros seropi ja se ei ikinä nuolaissut ketään.

Muniaan nuoli kyllä.

Vierailija
17/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilta varmaan yhtä paljon :) Tosin koiran innokkuutta nuolemisessa olen hieman yrittänyt hillitä. Tuolle hygieniafriikille: koiran syljestä voi tosiaan saada verenmyrkytyksen, mutta silloin tuo sylki pitäisi mennä omaan verenkiertoon (lähinnä mahdollista jos koira puree). Muuten kontaktit koiriin on ihmiselle hyödyllisiä, esim. jos perheessä on koira vauvan ensimmäisen vuoden aikana tuo suojaa hyvin allergioilta. Liika puhtaus on ihmiselle pahasta vaikka toisin luulisi.

Juuri noin, kirjoitat silkkaa asiaa!

Vierailija
18/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jotain ihottuman tapaista kädessä, kutina oli kamala.

Koska iho ei ollut rikki, annoin koiran nuolla sitä.

Kutina ja ihottuma hävisi.

Vierailija
19/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto kun ajattelenkin jotain äijää kuolaamassa pahan hajuisen hengityksensä kanssa mun naamaa!! Ei ikinä!!

Minulla on ollut tähän mennessä kolme koiraa, jos lapsuudenkodin koira lasketaan. Koira voittaa mennen tullen, 

Ja siinä ihan pokkana väität, ettei koiran hengitys haise???????? Lisäksi piereskelee myös...

Vierailija
20/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jotain ihottuman tapaista kädessä, kutina oli kamala.

Koska iho ei ollut rikki, annoin koiran nuolla sitä.

Kutina ja ihottuma hävisi.

Tuon jälkeen koirasi perusti oman ihotautilääkärin vastaanoton.