Väsynyt, flunssainen ja kuumeinen olo, mutta lämpö ei nouse yli 36,8. Muilla samanlaista?
Kunnon kuume ei nouse, mutta olo on tosi kehno. Välillä kylmä, välillä kuuma. Väsyttää, kurkku on vähän kipeä, välillä yskää ja ääni maassa, nenä tukkeessa. Voimat on poissa. Onko tämmöistä nyt liikkeellä?
Kommentit (48)
Kävin miehen kanssa kaupassa autolla. Kävely citymarketin läpi ni energiat lähti. Hiki ja pääkipeä ja jalat iha hötöä. - ap
Toinen flunssa jo. Ensimmäinen jouluviikolla ja nyt iski tämä. Viikon kestänyt hirveä yskä, limaisuus ja väsymys. Paksua räkää keuhkot ja nenä täynnä, huimaa välillä, Influenssarokotuksen otin marraskuussa, ei mitään hyötyä ollut.
Sama homma ja töissä on pakko olla. Ei saa sairaslomaa kun ei ole kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Toinen flunssa jo. Ensimmäinen jouluviikolla ja nyt iski tämä. Viikon kestänyt hirveä yskä, limaisuus ja väsymys. Paksua räkää keuhkot ja nenä täynnä, huimaa välillä, Influenssarokotuksen otin marraskuussa, ei mitään hyötyä ollut.
Ohhoh, paranemisia sullekkin! Mulla on nenä välillä ihan tukossa ja sit toisinaan saa niistellä ku alkaa aivastuttaa. Hajuaisti vähän hakusessa tällä hetkellä. - ap
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä älytöntä ettei saikkua saa, koska sairastaa kuumeettomana >:/ - ap
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ompa hyvä terveyshuolto siellä.
Viime yö meniki sitte sängyssä pyörien. Väsyttää ihan älyttömästi, mut minkäs teet kun ei uni tullu kunnolla :/ nenä on tukossa ja kurkku kipeä. - ap
Ja tuntuu että kurkku on täynnä limaa. - ap
Mulla sama!
Kurkku on ollut kipeänä useamman viikon ja vihreää limaa saa välillä yskiä, mutta ei tule nuhaa tai kuumetta. Olo vain väsynyt. Kestää kamalan kauan näin kun ei "kunnolla" iske päälle.
39,2 ei erityisemmin väsytä. Hieman nuhaa ja kuivaa yskää.
Vierailija kirjoitti:
Ammattimaisena saikuttajana ja systeemin voittaneena en voi tähän muuta todeta kuin että jos joku ei saa puhutettua sairaana saikkua, niin on oltava joko tyhmä tai sitten jonkinlainen alistuja. Miksi edes mennä sinne lääkärin pakeille, jos ei osaa tehdä siellä selväksi, ettei ole työkuntoinen?
T:Ainakin 50 kertaa ilman kuumetta ja muutenkin terveenä sairauslomaa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama!
Kurkku on ollut kipeänä useamman viikon ja vihreää limaa saa välillä yskiä, mutta ei tule nuhaa tai kuumetta. Olo vain väsynyt. Kestää kamalan kauan näin kun ei "kunnolla" iske päälle.
Oijoi, paranemisia sullekkin! Toivotaan että lähtis helpottamaan. - ap
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kuume :o - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle normaali. Kunnon flunssassa menee yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle normaali. Kunnon flunssassa menee yli 40.
Ohoh. Mie oon jo 38 kuumeessa aivan voimaton. -ap
Tulipas höntti olo kun kävi koiran kanssa ulkona :/ - ap
Samat oireet täälläkin. Ääni maassa, kurkku vähän kipeä, mutta ei kuumetta. Kotona lepäillessä välillä tuntuu, että tässähän ollaan jo hyvässä voinnissa, mutta kun uskaltautuu vaikka kauppareissulle, niin johan ottaa koville.
Kummallinen tauti.
Sama täällä, ei kuumetta mutta päätä särkee, kurkku kipee, nuha ja huimaa.
Meitä on siis muitakin. Vois kyllä mennä nopsaan ohi nyt tää olotila. - ap