Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolostutko isäsi/äitisi Facebook-käytöksestä?

Vierailija
09.03.2018 |

Minä nimittäin nolostun kerta toisensa jälkeen äitini! Jestas niitä tarinoita. Ja kaikkeen on ihan pakko aina kommentoida jotain nasevaa/piilo***tuilla ihmisille! Yläikäraja olis kiva. Onko teitä muita?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolostun! Semmosta angstia siellä välillä että! Mikä niitä vanhempia naisia oikein vaivaa?

Vierailija
2/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, isä kerää kaikenlaisia pimuja kaverilistalleen ja äiti iskelmäprinssejä ja -prinsessoja jne. *Blushing*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en omien vanhempieni, he eivät siellä ole, mutta erään ystäväni isä päivittää jokaisen ryyppyreissunsa sinne oikein kuvien kera ja on kuvissa tuhannen tuiterissa. Siis niinku? Saa kyllä niin alkkiskuvan ettei mitään rajaa....Ja kyseessä yli 50-v. mies! Supernoloutta.

Vierailija
4/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi hävetä jonkun muun aikuisen ihmisen tekemisiä?

Vierailija
5/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en omien vanhempieni, he eivät siellä ole, mutta erään ystäväni isä päivittää jokaisen ryyppyreissunsa sinne oikein kuvien kera ja on kuvissa tuhannen tuiterissa. Siis niinku? Saa kyllä niin alkkiskuvan ettei mitään rajaa....Ja kyseessä yli 50-v. mies! Supernoloutta.

Joo, tää on kyllä hävettävää! Ja yhen mun ystävän äiti postaa itestään koko ajan uusia selfieitä prof.kuvakseen, oikein siis semmosia mallityylin poseja. 😀 👑 Tää aiheuttaa ystävässä maksimaalista häpeää ja mussa myötähäpeää. Kerää vissiin yläpeukkuja. 👍

Vierailija
6/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omat vanhemmat ovat pysyneet poissa somesta.

Vierailija
7/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun vanhemmat ei sitten siellä vissiin häärää?

Vierailija
8/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omat vanhemmat ovat pysyneet poissa somesta.

Onnenmyyrä! 🍀

Itse välillä toivon että äitini kone pimahtaisi. 💻💥

Vierailija
9/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko siis jotenkin olevasi vastuussa vanhempiesi some-käytöksestä? Ymmärrän että omien lasten hölmöily nolottaa kun itse on ne kasvattanut, mutta että vanhempien..? Ja ei, en tunne minkäänlaista vastuuta tai häpeää vanhempieni tekemisistä - en ole heitä kasvattanut enkä ole heistä mitenkään vastuussa, sen enempää kuin naapurin Irmasta.

Vierailija
10/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Äitini on yksi niistä, joka kiittää kaikkia kaveripyynnöistä ja kavereiksi hyväksymisistä. Ja ihan kaikkeen pitää kommentoida jotain. Ja jakaa kaikenlaisia mietelauseita ja kissavideoita. 

Vierailija
11/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, joo, nuo mummot on näitä "kiitos ryhmäänpääsystä".

Vierailija
12/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko siis jotenkin olevasi vastuussa vanhempiesi some-käytöksestä? Ymmärrän että omien lasten hölmöily nolottaa kun itse on ne kasvattanut, mutta että vanhempien..? Ja ei, en tunne minkäänlaista vastuuta tai häpeää vanhempieni tekemisistä - en ole heitä kasvattanut enkä ole heistä mitenkään vastuussa, sen enempää kuin naapurin Irmasta.

Niinhän sitä luulisi, mutta tilanne on toinen kun tosiaan oma äiti tai isä siellä tekee itsestään naurettavaa. Ei sille häpeäntunteelle mitään mahda.

Vierailija
13/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh, joo, nuo mummot on näitä "kiitos ryhmäänpääsystä".

😄

14/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nolostu. Äitini ei tee päivityksiä minusta tai perheestäni, saati kommentoi muuten kuin neutraalisti muiden päivityksiä satunnaisesti.

Mua ei häiritse muiden mietelauseet tai kissavideot, vaikka itse en tuollaisia päivityksiä tee.

Vierailija
15/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti myös kerää näitä Ö-luokan "julkkiksia" sinne listoille ja sitten käy kirjoittelemassa niiden seinille että "Onnea syntymäpäivänä!" tai "Lämmin nimpparionnittelu!" tms....

Vierailija
16/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

En nolostu. Äitini ei tee päivityksiä minusta tai perheestäni, saati kommentoi muuten kuin neutraalisti muiden päivityksiä satunnaisesti.

Mua ei häiritse muiden mietelauseet tai kissavideot, vaikka itse en tuollaisia päivityksiä tee.

Olen kieltänyt myös että minun perheestäni ei siellä tarvitse mitään päivityksiä tehdä/kuvia levitellä, mutta eipä vain tunnu menevän perille, ei sitten niin millään.

Vierailija
17/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, äiti harrastaa silloin tällöin sellaista humble bragia. Ja en eteenkään pidä siitä, että mun tekemä äitienpäiväkakku tai pääsiäisenä mun maalaamat kananmunat päätyvät kuvina hänen facebookkiinsa sanoilla 'Ihana tyttäreni leipoi/maalasi/whatevär tämän aivan mahtavan asian x/y/z. Ja sitten kuvassa on mun tekemä epämuodostununut kakku.

En ole kovin hyvä käsistäni, mutta pakkohan näitä on väsätä ettei äiti saisi hernettä nenään. Mutta en haluisi tekeleitäni muiden nähtäviksi...

Vierailija
18/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu-u, äiti harrastaa silloin tällöin sellaista humble bragia. Ja en eteenkään pidä siitä, että mun tekemä äitienpäiväkakku tai pääsiäisenä mun maalaamat kananmunat päätyvät kuvina hänen facebookkiinsa sanoilla 'Ihana tyttäreni leipoi/maalasi/whatevär tämän aivan mahtavan asian x/y/z. Ja sitten kuvassa on mun tekemä epämuodostununut kakku.

En ole kovin hyvä käsistäni, mutta pakkohan näitä on väsätä ettei äiti saisi hernettä nenään. Mutta en haluisi tekeleitäni muiden nähtäviksi...

Tuttua....

Vierailija
19/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua....

- Ja etenkin kun hänellä on vain yksi tytär :D

Vierailija
20/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini on aktiivinen kotiruokaryhmäilijä ja laittanut sinne pari kertaa kuvia lapsenlapsistaan ruokapöydässä, vaikka olen kieltänyt, että meidän lapsista ei julkaista kuvia missään. Puolustelee tekoaan sillä, että se on suljettu ryhmä. Joopa joo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme