Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämätöntä kun lasten toinen vanhempi on varsinainen ituhippi

Vierailija
08.03.2018 |

Kun riittäisikin kasvisruoka ja julkisilla kulkemisesta ja veden säästöstä jauhaminen, mutta kun aiheet ei ikinä lopu. Lasten vaatteet, lelut, ymym.
Hänelle tulee kuulemma paha mieli kun kehtaan omalla autollani tuoda lapset hänelle ja saastutan heitä lihalla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Saastutan myös lihalla lasta jonka toinen vanhempi on ituhippi. Emme syö lihaa edes joka päivä mutta lapsella 6 v kamalat tunnontuskat kun pitää nakeista. Toinen vanhempi tunnusti syyllistäneensä lasta lihansyönnistä. Tuli itsellekin paha mieli lapsen puolesta.

Vierailija
2/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Saastutan myös lihalla lasta jonka toinen vanhempi on ituhippi. Emme syö lihaa edes joka päivä mutta lapsella 6 v kamalat tunnontuskat kun pitää nakeista. Toinen vanhempi tunnusti syyllistäneensä lasta lihansyönnistä. Tuli itsellekin paha mieli lapsen puolesta.

Lapsiparka.

Vierailija
4/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nakinsyöjälapsi on vielä kovin herkkä niin tuntuu vielä kauheammalta. Vanhemmalla on kuulemma oikeus mielipiteeseensä ja lapsi saa syödä nakkeja hyvällä omallatunnolla aikuisena. Siihen asti aikoo piikitellä ja syyllistää.

Vierailija
5/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nakinsyöjälapsi on vielä kovin herkkä niin tuntuu vielä kauheammalta. Vanhemmalla on kuulemma oikeus mielipiteeseensä ja lapsi saa syödä nakkeja hyvällä omallatunnolla aikuisena. Siihen asti aikoo piikitellä ja syyllistää.

Inhottavaa :( Olen itse nykyisin kasvissyöjä, mutta lapsi saa syödä lihaa (söin vielä itsekin lapsen ollessa pieni) vaikka kotona onkin 99 % kasvisruokaa. Vanhemmalla on oikeus mielipiteeseensä, mutta syyllistäminen on väärin. Jos lapsi kysyy miksei vanhempi syö lihaa, voi vastata lapsen kehitystason mukaisesti, ilman syyttelyä ja painostamista.

Vierailija
6/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkisyyllistäjän kanssa on aiheesta keskusteltu mutta on sellainen "minulla on oikeus"-tyyppinen ihminen. Lapselle olen sanonut että ehtii miettiä isompana ruokavaliojuttuja ja että aikuiset ei aina käyttäydy ihan fiksusti. Luultavasti lapsi ennen pitkää lakkaa kertomasta vanhemmalleen millaisia ruokia on syönyt sukulaisilla.

Vierailija
7/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakkisyyllistäjän kanssa on aiheesta keskusteltu mutta on sellainen "minulla on oikeus"-tyyppinen ihminen. Lapselle olen sanonut että ehtii miettiä isompana ruokavaliojuttuja ja että aikuiset ei aina käyttäydy ihan fiksusti. Luultavasti lapsi ennen pitkää lakkaa kertomasta vanhemmalleen millaisia ruokia on syönyt sukulaisilla.

Sekasyöjät harvemmin syyllistyvät tuonkaltaiseen syyllistämiseen ja itsensä paremmaksi kuin muut -korottamiseen. 

Tuonkaltaiset nakkisyyllistäjät ovat pelottavan ahdasmielisiä, kuin joku uskonnollinen lahko.

Jos tapoihini kuuluisi uhkailla lasulla, niin tuollaisesta henkisestä väkivallasta lasta kohtaan saattaisin uhkailla.

Vierailija
8/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekasyöjät harvemmin syyllistyvät tuonkaltaiseen syyllistämiseen ja itsensä paremmaksi kuin muut -korottamiseen. 

Tuonkaltaiset nakkisyyllistäjät ovat pelottavan ahdasmielisiä, kuin joku uskonnollinen lahko.

Jos tapoihini kuuluisi uhkailla lasulla, niin tuollaisesta henkisestä väkivallasta lasta kohtaan saattaisin uhkailla.

Terveysnatsit usein kyllä syyllistävät. Milloin on myrkkyä maito, sokeri, vehnäjauhot jne., ja lapset vallankin menee pilalle jos syö koskaan nakkeja tai nugetteja. Sama asenne einesvihaajilla.

Vierailija
9/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumassa ja kiimassa jopa kaksi täysin erilaiset elämänkatsomukset omaavaa henkilöä lisääntyvät. Olisi huvittavaakin, mutta nyt lähinnä ikävää kun pienet lapset saavat tasapainoitella vanhempien vakaamusten välissä. 

Mulla ei riitä yhtään ymmärrystä nakki- ja lihasyyllistäjille tässä tapauksessa. Nada zip zero.

Vierailija
10/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kasvissyöjä ja meillä kotona syödään kasvisruokaa. Hoitopaikassa lapsi syö sekaruokaa. Haluan antaa lapsen isompana päättää ruokavalionsa. En tuputa omia eettisiä näkemyksiäni enkä myöskään uskonnollisia.

Vierailija
11/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kasvissyöjä ja meillä kotona syödään kasvisruokaa. Hoitopaikassa lapsi syö sekaruokaa. Haluan antaa lapsen isompana päättää ruokavalionsa. En tuputa omia eettisiä näkemyksiäni enkä myöskään uskonnollisia.

Hassua muuten että uskonnollisen vakaamuksen tuputtamista ja hurmiohenkistä ylistämistä pidetään sopimattomana ja nolona, mutta ruokavalioon liittyvien vakaamusten paasaaminen on ihan ok, koska se on oikea tapa elää ja ajatella; maailmakin säästyy.

Vierailija
12/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, toinen vanhemmista saa mielestään piikitellä ja syyllistää 6-vuotiasta lasta siitä mitä hän syö?

Tervetuloa syömishäiriöt, ja muutkin itsetunto-ongelmat :( 

Vierailija
13/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, toinen vanhemmista saa mielestään piikitellä ja syyllistää 6-vuotiasta lasta siitä mitä hän syö?

Tervetuloa syömishäiriöt, ja muutkin itsetunto-ongelmat :( 

No juu-u, mielestään. Menee off topiciksi kyllä koska tän kyseisen tyypin käytös ei varmaankaan johdu ituhippeydestä.

Vierailija
14/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun riittäisikin kasvisruoka ja julkisilla kulkemisesta ja veden säästöstä jauhaminen, mutta kun aiheet ei ikinä lopu. Lasten vaatteet, lelut, ymym.

Hänelle tulee kuulemma paha mieli kun kehtaan omalla autollani tuoda lapset hänelle ja saastutan heitä lihalla.

Itte oot ituhippis valinnu... oot sä jotain siinä nähny aikoinaan kun lapsiakin tehnyt, ja oot kyllä ollu sillonkin jo tietoinen tosta hippeydestä, ei sellanen yhdessä yössä kenellekkään tule.

Aivan turhaa itkemistä tällainen aikuiselta ihmiseltä, että noin paljon ottaa pattiin että kokee asian niin tärkeäksi että jaksaa vielä vauvafoorumille rakentaa aloituksen. Etkö feispuukissa saanut asialle tarpeeksi huomiota? 

On tää vauvapalsta kyllä muutenkin sellainen paikka johon ihmiset tulevat internetissä lähinnä ripuloimaan

Vierailija
15/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaan tapaan se on päätös lapsen puolesta kun sille syöttää lihaa. Erona se, että samalla tekee päätöksen lukuisten muidenkin eläinte puolesta.

Vierailija
16/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaan tapaan se on päätös lapsen puolesta kun sille syöttää lihaa. Erona se, että samalla tekee päätöksen lukuisten muidenkin eläinte puolesta.

Samaa mieltä kanssasi muuten, mutta ei vanhempi voi muiden ihmisten puolesta päättää mitä nämä hänen lapselleen syöttävät jos ei lapsi itse ole päättänyt kieltäytyä lihasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi