Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnela -sarja kopio solsidanista?

Vierailija
08.03.2018 |

Katsoin uutisista klipin sarjasta. Näkyi vaalea nainen hienoissa vaatteissa = mickan, raskaana oleva tumma nainen, tennistä, veneilyä ym. Toivottavasti on kuitenkin vaan hämäystä ja että sarjan sisältö on jotain uutta eikä kopiota...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Onnela kyllä niin nolo kopio, että posket punaisina sitä olen puoli jaksoa kituuttaen katsonut.  Enempää en voinut.  Hirvittävä myötähäpeä jäytää edelleen mieltäni.

Näyttelijätyö ja ohjaus on kyllä alta arvostelun.

Vierailija
22/24 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt oikeassa Solsidanissa kymmeniä kertoja, sillä asuin Fisksätrassa, jossa Solsidanin Fredde  kävi viime jaksossa ostamassa kebabia tai jotain. On uskottavampi sarja, koska on oikeasti filmattu varakkaiden kaupunginosassa. Siinähän irvaillaan aika lailla heidän elämän tyyliään. Lähellä siis Saltsjöbaden ja Grand Hotel. Aikaisemmin sinne pääsi suoraan junalla Slussenilta, mutta nyt Slussenilla on joku suuri rakennustyömaa ja alkumatkan joutuu kulkemaan bussilla. Muistona menneistä on paljon valokuvia villoista(=villa) sekä Grand Hotelista. Ironista sinänsä, että maahanmuuttajalähiö ja varakkaiden lähiö olivat lähekkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirjo Heikkilä on kyllä rumentunut muutamassa vuodessa.

Vantaan sarjakakkaaja bongattu.

Vierailija
24/24 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei vielä tiennyt tätä. 🤣🤣Minä en ole katsonut kumpaakaan, koska katsomatta paskaa, ja tiesin silti että se on ihan virallisesti ja avoimesti siitä kopioitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi