Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko kertoa miehellesi/kavereillesi/suvullesi

Vierailija
08.03.2018 |

..että kirjoittelet vauvapalstalla? :) (+perustelut)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin :D ehkä heidän reaktio olisi vähän silleen ”aijaa :o”. Ei välttämättä uskoisi, että teen tälläistä :D mutta tämä on mun hupia!

Vierailija
2/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eivät tiedä koko palstan olemassaolosta. Parempi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni tietää. Vanhempanikin valitettavasti tietävät, toivottavasti kukaan muu ei. :D

Vierailija
4/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en ole koskaan hävennyt tai peitellyt tätä. Mies on nähnyt miljoona kertaa mut palstailemassa ja juttelen sille usein jostain mitä oon täällä lukenut. Samoin ainakin sisko, pari kaveria ja äiti on nähnyt.

Vierailija
5/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla muita ole, mutta on varmasti tullut läheisille sukulaisille puheissa ilmi. Ei minulla ole tarvetta salata asiaa.

Vierailija
6/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, en ole koskaan hävennyt tai peitellyt tätä. Mies on nähnyt miljoona kertaa mut palstailemassa ja juttelen sille usein jostain mitä oon täällä lukenut. Samoin ainakin sisko, pari kaveria ja äiti on nähnyt.

.

Samoin täällä

Vierailija
7/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..että kirjoittelet vauvapalstalla? :) (+perustelut)

Mikäs tässä vauvapalstalle kirjoittelussa on niin inhoittavaa? Kaikki tietää ja tuntee minut, varsinkin se iso G.

Vierailija
8/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä tietää jo ja välillä vähän kiusottelee kutsumalla minua av mammaksi 😂

Vierailija
9/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä tietää jo ja välillä vähän kiusottelee kutsumalla minua av mammaksi 😂

Hmm... miten se on keksinyt nimittää juuri av-mammaksi... no joo, itsekin puhun perheelle aina "av-mammat sitä ja tätä"...

Vierailija
10/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itseasiassa tiedän että mieheni kirjoittelee myös tänne silloin tällöin.So what?

Vierailija
11/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tietää koko suku mun harrastukseni. Paljastui, että 34v veljenpoikanikin on av-mamma. Liekö tämä sitten tarttuvaa, vai sukuvika.

Vierailija
12/12 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... miten se on keksinyt nimittää juuri av-mammaksi... no joo, itsekin puhun perheelle aina "av-mammat sitä ja tätä"...

Olen hänelle muutamia keskusteluja ja kommentteja näyttänyt. Sieltä on tämän nimityksen bongannut