Voisitko kertoa miehellesi/kavereillesi/suvullesi
..että kirjoittelet vauvapalstalla? :) (+perustelut)
Kommentit (12)
En. Eivät tiedä koko palstan olemassaolosta. Parempi näin.
Serkkuni tietää. Vanhempanikin valitettavasti tietävät, toivottavasti kukaan muu ei. :D
No joo, en ole koskaan hävennyt tai peitellyt tätä. Mies on nähnyt miljoona kertaa mut palstailemassa ja juttelen sille usein jostain mitä oon täällä lukenut. Samoin ainakin sisko, pari kaveria ja äiti on nähnyt.
No ei mulla muita ole, mutta on varmasti tullut läheisille sukulaisille puheissa ilmi. Ei minulla ole tarvetta salata asiaa.
Vierailija kirjoitti:
No joo, en ole koskaan hävennyt tai peitellyt tätä. Mies on nähnyt miljoona kertaa mut palstailemassa ja juttelen sille usein jostain mitä oon täällä lukenut. Samoin ainakin sisko, pari kaveria ja äiti on nähnyt.
.
Samoin täällä
Vierailija kirjoitti:
..että kirjoittelet vauvapalstalla? :) (+perustelut)
Mikäs tässä vauvapalstalle kirjoittelussa on niin inhoittavaa? Kaikki tietää ja tuntee minut, varsinkin se iso G.
Miesystävä tietää jo ja välillä vähän kiusottelee kutsumalla minua av mammaksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä tietää jo ja välillä vähän kiusottelee kutsumalla minua av mammaksi 😂
Hmm... miten se on keksinyt nimittää juuri av-mammaksi... no joo, itsekin puhun perheelle aina "av-mammat sitä ja tätä"...
Voisin. Itseasiassa tiedän että mieheni kirjoittelee myös tänne silloin tällöin.So what?
Meillä tietää koko suku mun harrastukseni. Paljastui, että 34v veljenpoikanikin on av-mamma. Liekö tämä sitten tarttuvaa, vai sukuvika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... miten se on keksinyt nimittää juuri av-mammaksi... no joo, itsekin puhun perheelle aina "av-mammat sitä ja tätä"...
Olen hänelle muutamia keskusteluja ja kommentteja näyttänyt. Sieltä on tämän nimityksen bongannut
Voisin :D ehkä heidän reaktio olisi vähän silleen ”aijaa :o”. Ei välttämättä uskoisi, että teen tälläistä :D mutta tämä on mun hupia!