Menee niin hermo mieheen (ei olla edes tavattu eikä tavata ikinä!!)
En jaksa alkaa kirjoittamaan UUDESTAAN sitä pitkää p*skaa, jota ei edes julkaistu. Argh!!
Lyhyesti: Olin kiinnostunut miehestä, en enää. Valehteli olevansa kiinnostunut minusta, oikeasti pelkkä p*lluhaukka joka ei saa aikaiseksi yhtään mitään, ei edes yhtä helvetin puhelua. Tapaamiskysymykseen vastaa vain että en osaa sanoa milloin...
Vastasin sitten että ei siis ikinä, selvä juttu. Ei vastaa ikinä kysymyksiin, lukee viestit mutta ei vaivaudu vastaamaan. Väittää että on kiinnostunut, unohtaa tosin aina lisätä sanat "sinun alapäästäsi."
Olen niin jumalattoman v*ttuuntunut tuohon pelleilyyn ja kiusantekoon.
Ainoa asia mitä olen pyytänyt on VASTAUS KYSYMYKSEEN: MIKSI LEIKIT KANSSANI?
Siihen kun saisin kerrankin vastauksen niin se olisi siinä enkä miettisi asiaa enää koskaan. Näin on ollut aina.
Mutta kun se kus*pää ei VASTAA IKINÄ MELKEIN mihinkään. Aiemmin pyysin häntä sanomaan hyvästit minulle, ei suostunut.
Vähän myöhemmin totesi että "no jatkot sitten" ja hymynaama. Ei kukaan terve ihminen käyttäydy noin. Vaikuttaa keh*rilta, ihan oikeasti.
Kommentit (38)
Täh?
Raivoat miehestä jota et edes ole nähnyt, tai tunne? Onko luvannut sulle jotain?
Tiedän tasan tarkasti että unohdan viikossa koko tyypin, heti kun saan vastauksen kysymykseen, jonka olen esittänyt lukemattomia kertoja saamatta mitään reaktiota. Näin on ollut aina. Yksi vastaus ja sen jälkeen ei kiinnosta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Raivoat miehestä jota et edes ole nähnyt, tai tunne? Onko luvannut sulle jotain?
On esittänyt kiinnostunutta. Tinderissä tapasimme. Valitettavasti. Kunpa sen näkisi naamasta, että kenellä on piilevä kehitysvamma ja kenellä mikäkin ongelma normaalissa käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
On esittänyt kiinnostunutta. Tinderissä tapasimme. Valitettavasti. Kunpa sen näkisi naamasta, että kenellä on piilevä kehitysvamma ja kenellä mikäkin ongelma normaalissa käytöksessä.
Ne miehet varmasti toivovat samaa kun ovat suhun tutustuneet.
Hmm, voisikohan olla, että miehen orastava kiinnostus lopahtaa, kun alat vaatia selityksiä ja jankutat tuollaista? Väität, ettei sua kiinnosta tippaakaan ja silti vaadit jotain ihme selityksiä siitä, miksei mies halua tavata. Mitä oikein odotat tindertuttavuuksilta? Mies saattaa hakea sieltä vain egobuustia, eikä ole aikeissa tavata yhtään ketään. Tai sitten pitää sinua varalla, jos se kiinnostavampi muija ei sytykään. Mitä väliä? Et tunne koko tyyppiä, joten anna vaan olla, pääset helpommalla. Teet vaan itsesi naurunalaiseksi jos sekoilet tuolla tavalla.
Vau. Siis vau. Tää mies kuulostaa herttaselta hieman ujolta herrasmieheltä. Sinä taas haluat vain seksiä. Mies haluaa enemmän, joten raivoat meille kun mies ei sano haluavansa vain alapäätäsi. Vielä kerran, vau.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Siis vau. Tää mies kuulostaa herttaselta hieman ujolta herrasmieheltä. Sinä taas haluat vain seksiä. Mies haluaa enemmän, joten raivoat meille kun mies ei sano haluavansa vain alapäätäsi. Vielä kerran, vau.
Ujo herrasmies :D lähetti minulle k*lun kuvan farkut jalassa, ei soita, hädintuskin viestittelee... herrasmies viimeisen päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo herrasmies :D lähetti minulle k*lun kuvan farkut jalassa, ei soita, hädintuskin viestittelee... herrasmies viimeisen päälle!
No tää kalukuva on menny multa ohi. Se siitä herrasmiehestä. Mut hei, älä jaksa soilota. Estä hänet, älä ole missään yhteydessä. Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi kenties juuso? Mulla täysin samanlainen kokemus eräästä juuso-nimisestä miehestä.
Minulla on kanssa samanlainen kokemus Juusosta
Ap, ei meitä kiinnosta. Avaudu kavereillesi.
Ap, oletko nyt ihan varmasti muistanut ottaa ne lääkkeesi?
Minusata tuntuu ettei tämä kaveri ole ollut edes sinun piluskasta kovin kiinnostunut.
Onhan pillu kiva mutta kyllä se pitää olla naisen yläpääkin kunnossa ennenkun hänen alapäänsäkkään jaksaa kiinnostaa!
Siis jos mies ei edes halua tavata sinua niin mistä sinä olet saannut päähäs että hän on sun pilluas vailla? Täh?
Mies on. Nyt sen ymmärrän. Tietoisesti en sekaannu kehitysvammaisiin.