Menee niin hermo mieheen (ei olla edes tavattu eikä tavata ikinä!!)
En jaksa alkaa kirjoittamaan UUDESTAAN sitä pitkää p*skaa, jota ei edes julkaistu. Argh!!
Lyhyesti: Olin kiinnostunut miehestä, en enää. Valehteli olevansa kiinnostunut minusta, oikeasti pelkkä p*lluhaukka joka ei saa aikaiseksi yhtään mitään, ei edes yhtä helvetin puhelua. Tapaamiskysymykseen vastaa vain että en osaa sanoa milloin...
Vastasin sitten että ei siis ikinä, selvä juttu. Ei vastaa ikinä kysymyksiin, lukee viestit mutta ei vaivaudu vastaamaan. Väittää että on kiinnostunut, unohtaa tosin aina lisätä sanat "sinun alapäästäsi."
Olen niin jumalattoman v*ttuuntunut tuohon pelleilyyn ja kiusantekoon.
Ainoa asia mitä olen pyytänyt on VASTAUS KYSYMYKSEEN: MIKSI LEIKIT KANSSANI?
Siihen kun saisin kerrankin vastauksen niin se olisi siinä enkä miettisi asiaa enää koskaan. Näin on ollut aina.
Mutta kun se kus*pää ei VASTAA IKINÄ MELKEIN mihinkään. Aiemmin pyysin häntä sanomaan hyvästit minulle, ei suostunut.
Vähän myöhemmin totesi että "no jatkot sitten" ja hymynaama. Ei kukaan terve ihminen käyttäydy noin. Vaikuttaa keh*rilta, ihan oikeasti.
Kommentit (38)
Eikä edes tullut lyhyesti! V*ttu!
AION UNOHTAA, HALUAN UNOHTAA, EN JAKSA TIPPAAKAAN P*LLUHAUKKOJA.
Mutta minkä h*lvetin takia ei voi VASTATA kun kysytään simppeliä asiaa!
+ Minkä h*lvetin takia saan AINA perääni pelkkiä piip-haukkoja?!
Pukeudun täysin asiallisesti, en vilauttele, meikkiä hädintuskin käytän. Todella luonnollinen look aina.
Mutta IKINÄ kukaan ei halua minusta mitään vakavaa enkä vain tajua MIKSI!!
Tämä on aivan loputon suo. En voi tehdä mitään oikein, tuomioni on loputtomiin olla kaikille mielikuvitusp*llu. Harvoille edes annan. Jos annan, en itke jälkeenpäin. Ei minua voi huijata näissä asioissa.
Olen vain niin loppu tähän p*skaan. En vain käsitä miksi olen kaikille pelkkä p*llu vaikka en tee asian edesauttamiseksi yhtään mitään! Hyvä jos minusta saa mitään siihen liittyvää irti.
Jatkahan ap kirjoittelue täällä, ja taas kerran väittele ihan keskenäsi.
Meillä on aika iso ikäero ja siitä mies mainitsi aiemmin. Kysyin, että eikö minun ikäiseni sitten kelpaa. Kuulemma "tietenkin kelpaa." Hyvin näyttää kelpaavan, kun ei saa aikaiseksi yhtä helv.etin puhelua, ei tapaamista, hyvä jos viesteihinkään saa vastausta. Sitten kun pyydän hyvästelemään minut niin ei sitäkään saa aikaiseksi.
En voi käsittää tuollaisia AIKUISIA ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin teinikiusaajat.
En tiedä onko mun lukutaidossa/luetun ymmärtämisessä jotain vikaa, kun en ymmärtänyt oikeastaan sanaakaan.
Vaikutat hyvin tasapainoiselta ja mukavalta ihmiseltä.
Onko miehen nimi kenties juuso? Mulla täysin samanlainen kokemus eräästä juuso-nimisestä miehestä.
Olimme sopineet ekan tapaamisen (siitä viestin lopussa), jonka peruin koska mies ei viitsinyt vaivautua soittamaan minulle. Kuka kieltäytyy soittamasta "kiinnostavalle" ihmiselle??? P*skanpuhuja.
Tämähän meni niin, että Olin jälleen ottanut puheeksi tapaamisen ja saanut siihen vastaukseksi, että en osaa sanoa. Ei jumalauta... Sitten totesin, että selvä, antaa olla sitten jos kiinnostus on tuota luokkaa.
TÄSSÄ VAIHEESSA mies sitten heittää, että no vaikka *tähän päivä.*
Miten vaikeaa voi olla?!?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi kenties juuso? Mulla täysin samanlainen kokemus eräästä juuso-nimisestä miehestä.
Ei ole Juuso. Saitko selville hänen diagnoosinsa?
Tiedän että on idioottimaista tuhlata tämänkään vertaa asiaan. En todellakaan halua enää yhtään mitään muuta kuin selkeän vastauksen. Sen jälkeen aivan samantekevää minulle.
Millainen lienee pilluhaukka, joka ei suostu tapaamaan? Tulitko määritelleeksi runkkarin vai ovatko juttusi sisäisesti ristiriitaisia? Ja minkä ihmeen takia hermoilet sellaisen miehen takia, jota et kuitenkaan koskaan tapaa? Mitäpä jos antaisit tämän tapauksesi olla ihan yksin! Maailmassa on muitakin miehiä. Näyttää siltä, että pieni rauhoittuminen auttaisi sinuakin.
No anna olla ja unohda koko mies, jos on noin hankalaa ja tiedät hänen olevan kiinnostunut vain toosastasi. Olisiko siinä mitään ideaa?
Hei nainen, miksi edes yrität olla tuollaisen kanssa? Anna olla. Uutta kehiin.
Lyhyesti: Terveen näköinen aikuinen mies, jolla ilmeisesti piilevä kehitysvamma, koska ei kykene normaaliin kanssakäymiseen. Ei vastaa lähes mihinkään kysymyksiin, valehtelee olevansa kiinnostunut mutta unohtaa aina lisätä, että "sinun p*llustasi."
Mitään ei viitsi eteeni tehdä, ei viitsi yhtä ainutta muutaman minuutin puheluakaan soittaa.
Tykkää kyllä jauhaa, mistäs muusta kuin ky*västään ja laittaa sitten vitsin piikkiin. Saa kuulemma ihan tarpeeksi sitä, joten ei ole sen perässä siis todellakaan.
Ei TODELLAKAAN... P*skanpuhuja.
Haluaisin sen h*lvetin VASTAUKSEN ja sen jälkeen eroon lopullisesti koko p*skasta.
Onko tää ap joku Äitihullun sisko? Sama hullunraivo. 😶
Yritän saada vastauksen kysymykseen: miksi esität kiinnostunutta? Miksi tuhlasit aikaani?
Oletko lievästi kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää ap joku Äitihullun sisko? Sama hullunraivo. 😶
Kun se H*lvetin keha*i EI IKINÄ VASTAA KYSYMYKSIIN.
Ei saa aikaiseksi tavata, ei saa aikaiseksi sanoa, että "haluan vain p*llua."
Kuinka sekaisin tuollainen ihminen on???
Sanasta miestä, sarvesta härkää.