No niin ja nyt sitten arvostellaan Sami Hedbergin kämppä, hintaa hulppeat 1,2 miljoonaa
Nyt siis vuorostaan Sami Hedberg kauppaa eronsa vuoksi kämpäänsä. Hintapyynti ainakin on muikea. Mitäpä mammat on kämpästä mieltä?
Kommentit (44)
Tosi kivalla paikalla mutta mä kyllä inhoan violettia väriä...
Vierailija kirjoitti:
Oisin vastannut, mutta kysymys oli vain mammoille. M35
Annan sulle poikkeusluvan ;)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikkuvinkkinä: yleensä on tapana kaupan jälkeen maalata seinät omalle silmälle sopivaksi, niitä ei ole pakko jättää edellisen omistajan maalaamiksi. Niin ja ne matot ei kuulu kauppaan ;)
On tuo lila kyllä hirveän nököinen, kun sitä vaikuttaisi vielä olevan punaliilaa ja siniliilaa sekaisin. Ihan kuin vanhanaikaista valkoista sisustusta van olisi yritetty nykyaikaistaa.
Tosin maalia nyt saa kaupasta, jos asunto muuten miellyttäisi, niin pitäisi nähdä värityksen läpi.
Vertailun vuoksi..eräästä jalkapalloilijasta maksettiin 400miljoonaa euroa...
Ei oo kummonen. Yhtä kiinnostava kuin Hedbergin "vitsit".
Neutraalit värit puuttuvat kokonaan, musta ja valkoinen tehostevärillä on vähän raaka.
Itse tykkäsin enemmän siitä Samin entisestä kämpästä, jossa oli enemmän tuota vanhaa tiiliseinää. Selkeesti Sami tykkää myös siitä, koska on tuohon kämppäänkin pieni pätkä sitä esiin kaivattanut, mutta todennäköisesti ex-vaimon sana painanut enemmän ja loput seinät jätetty nykytrendin mukaisesti sairaalanvalkoiseksi, yhtä pikkuhuonetta lukuunottamatta.
Millaista ois pa.nna ton Samin kanssa..naama kuin pikkuvauvalla.
Kertookohan se vitsejä samalla kun panee..
Veikkaan että iso pallomaha ja pieni m..na...yök
Eikö Sami muistanut tehdä avioehtoa kun pitää kämppä myydä? 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikkuvinkkinä: yleensä on tapana kaupan jälkeen maalata seinät omalle silmälle sopivaksi, niitä ei ole pakko jättää edellisen omistajan maalaamiksi. Niin ja ne matot ei kuulu kauppaan ;)
Toisaalta otsikossa pyydetään "arvostelemaan Hedbergin kämppä"?
Onko huutokauppakeisarin Heli sisustanut??
Ei jessus noita tyypillisten IS-lukijoiden kommenteja tuolla jutun perässä 🤣
Ihan kiva mutta en koskaan maksaisi noin paljoa kyseisestä asunnosta :/
Halvemmalla saisin rakennettua oman ja paljon hienomman.
En haluaisi asua Helsingissä.
Liian kallis asunto.
En myöskään haluaisi asua ikinä kerrostalossa, olkoot kuinka hulppea asunto tahansa.
Asunnon värimaailma on kauhean mielikuvitukseton ja tylsä. Lähinnä valkoista ja mustaa. Yksi huone violetti (hyi hemmetti)
Surkean pieni ja mitättömän näköinen parveke, luulisi tuohon hintaan saavan isomman ja hienomman parvekkeen.
Asunnon neliömäärä on liian pieni hintaan nähden.
Sauna on liian perinteisen näköinen.
Ulkoapäin koko rakennus on ruma betonimöykky.
Vierailija kirjoitti:
Vertailun vuoksi..eräästä jalkapalloilijasta maksettiin 400miljoonaa euroa...
Juu ei ole maksettu yhdestäkään pelaajasta lähellekään moista summaa. Neymarista maksettu kautta-aikain kaikkein kallein siirtosumma ja se oli 222 miljoonaa euroa.
Barcelona maksoi Philippe Coutinhosta 160 miljoonaa, joka on tähän mennessä kolmanneksi kallein siirtosumma. Hänen sopimuksensa ulosostohinta on 400 miljoonaa euroa. Ihan kaikkea en tässä sinulle valmiiksi tarjoile, joten saat ihan itse googlettaa, mikä ero on siirtosummalla ja sopimuksen ulosostohinnalla ;)
Mikä "loft"? Toi ei ole loftia nähnytkään!
Oisin vastannut, mutta kysymys oli vain mammoille. M35