Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan b-todistuksen saamisessa voi kestää?

Vierailija
08.03.2018 |

Onko mitään lakia mikä määrittelisi millä aikataululla tuo täytyy kirjoittaa?

Kuudetta viikkoa kulunut lääkärikäynnistä eikä lääkäri ole VIELÄKÄÄN kirjoittanut sitä. Ensimmäisen kahden viikon jälkeen olen soittanut kerran viikossa kysyäkseni missä mennään. Mitään ei tapahdu.

Tosi kivaa noille polin sihteereillekin että lääkärin tehottomuuden takia potilaat soittelee sinne jatkuvasti... Tiedän nimittäin kyseisen lääkärin olevan aina tuollainen. Käsittmätöntä kyvyttömyyttä.

Sairaslomakautenikin päättyi kaksi viikkoa sitten, että alkaisi olla hieman kiire tuolla todistuksella.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen itse ollut sairaalassa sihteerinä eikä mikään ole ärsyttävämpää kuin se että sulle tiuskitaan sellaisen asian takia johon et voi vaikuttaa. Jotkut lääkärit on sellaisia että ne edelleenkään tee asioita vaikka sihteeri niistä muistuttaisi.

Vierailija
2/2 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen itse ollut sairaalassa sihteerinä eikä mikään ole ärsyttävämpää kuin se että sulle tiuskitaan sellaisen asian takia johon et voi vaikuttaa. Jotkut lääkärit on sellaisia että ne edelleenkään tee asioita vaikka sihteeri niistä muistuttaisi.

Joo, minä yritän kyllä aina olla sille sihteerille ystävällinen.  Mutta eikö tosiaan ole mitään lakia, sääntöä tai hyvää sairaanhoitotapaa mikä antaisi ajan jonka sisällä lausunto on toimitettava?

On kauheaa kun oma toimeentulo on jonkun tuollaisen ihmisen käsissä. Jos en olisi valmiiksi sairas, tämmöinen huoli sairastuttaisi minut ainakin.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla