Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän uran samassa työpaikassa tehneet, jotka kehottavat nuoria ”kouluttautumaan lisää” ja ”hankkimaan paremman duunin”

Vierailija
08.03.2018 |

On kovin rohkaisevaa kuulla ”konkareilta” kommentteja, joiden mukaan koko elämä menee pilalle, jos on tässä työpaikassa koko elämänsä. Nuorena olisi pitänyt jo ymmärtää uudelleenkouluttautua ja vaihtaa työpaikkaa. Valivali.

Onko teillä tällaisia kollegoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he pelkäävät, että joku kohta huomaa nuorten tekevän enemmän ja paremmin kuin he itse.

Minua ärsyttää kaikki nämä tv:ssäkin haastatellut "asiantuntijat", jotka selittävät kuinka ihmisten täytyy sopeutua siihen, että työelämä muuttuu eikä vakivirkoja enää ole. Itse kuitenkin istuvat kuin tatti niissä omissa vakiviroissaan. Ei tulisi kuuloonkaan, että ryhtyisivät tekemään silpputyötä ja kouluttautumaan uudestaan.

Vierailija
2/3 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 24v ja mulla on jo toinen ammatti hommattuna. Amis eri alalta kuin yliopisto. Työkokemusta vielä kolmannelta alalta. Montakohan ammattia mun täytyy tässä työuran varrella vielä hommata? Tietojen ja taitojen päivitys totta kai alalla kuin alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nämä samat patut eivät kykene käsittämään millainen lottovoitto nykyään olisi saada vakituinen työ. Tai miten paljon ihmiset toistuvasti kouluttavat itseään ja silti ovat määräaikaisten työsuhteiden ja työttömyyden välisessä loukossa. He eivät tajua miten hyvin oikeasti heillä on olleet asiat. Usein myös narisevat koko ajan työstä ja siitä miten isot herrat repii työläisen selkänahasta tuoton, vaikka todellisuudessa heillä on mukava ja helppo työ sekä säännölliset lomat ja vakaa tulotaso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi