Specsavers vai Nissen, kummalla paremmat rillidiilit?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
No tutki niiden mainoksia, nehän vaihtelee paljon. Mä ostin mun ensimmäiset moniteholasit pari viikkoa sitten Specsaversiltä ja sain ne puoleen hintaan. Aika hyvä diili kun normaalisti moniteholasit on pirun kalliit.
Puoleen hintaan ei kyllä tarkoita vielä mitään.
Ostin juuri silmälasit ja kävin kahdessa silmälasiliikkeessä. Toisen -70% oli kalliimpi kuin toisen normaali hinta ja tuosta jälkimmäisestä sai aurinkolasit kaupan päälle.
No siis kumpi tulee halvemmaksi/kummasta saa "enemmän", kun tarpeena on normaalit miinuslasit, Specsavers vai Nissen??
Hinnaltaa paljon edullisempi kuin esim. SS, ja laatukin oman kokemuksen mukaan parempi... Asiakaspalvelu aivan eri maailmasta, noh miten voi sohvaa ja optikkoa verrata, joten siinäkin SS kärsi raskaan tappion!
Viidet lasit ostanut peräkkäin favoptic:lta, kaikki olleet kunnossa, joo nissenin ja SS:n tekemällä reseptillä, kaikki monitehoja, tämä onkin se syy 250€ vs 750€.
Nyt sitten menin SS:n ansaan ja ostin -50% tarjouksesta, vähennystä siis kokopaketin loppuhinnasta -50%, ei toisesta linssistä tai kehykistä, tästä johtuen hinta jäi hiukan päälle kolmensadan, SS:n parhaat moniteholinssit ohuimmalla hionnalla ja "kaikilla herkuilla".
Lasien saaminen kesti 3vk tilauksesta, tästä tapeltu kolme kuukautta, nyt lasit on tehtaalla tarkastettavana. Kahdesti näkö testattu uudelleen, sekä tarkastettu linssien kohdistukset uudelleen, sekä eri optikot tarkastaneet että linssit on mitä pitää olla, mutta niillä vaan ei näe kunnolla. Toivottavasti hionnasta löytyy joku vika ja saan näköni takaisin tai sitten pitää tilata lasit muualta taas.
Ostin Speculta kolmet yksiteholasit merkkisankoineen ja näöntutkimuksineen 370€.
No tutki niiden mainoksia, nehän vaihtelee paljon. Mä ostin mun ensimmäiset moniteholasit pari viikkoa sitten Specsaversiltä ja sain ne puoleen hintaan. Aika hyvä diili kun normaalisti moniteholasit on pirun kalliit.