Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä kokemus!

Vierailija
08.03.2018 |

Asun opiskelijasolussa ja ystäväni sai vauvan. Hän tuli ekaa kertaa käymään 4 kk vanhan vauvansa kanssa luonani. Tiesin vierailusta, joten pesin peiton ja laitoin sen lattialle, ostin pari lelua, koska tahdon, että vauvavieraskin viihtyy ja että tulisivat toistekin.

He sitten tulivat ja kaikki meni hienosti. Vauva viihtyi peitolla vatsallaan, jokelteli ja kuolasi paljon ja nakerteli leluja. Sitten vauva sai rintaa ja teki isot kakat. Ystävä ei ollut varannut pyyhettä mukaan, mutta onneksi minulla oli puhdas kaapissa. Hän pesi vauvan pepun. Ehdimme juttelemaan. Tarjosin ruokaa.

Kun he lähtivät, laitoin peiton ja pyyhkeen pesuun, koska niissä oli maitopuklua ja vein roskat, joissa oli haiseva kakkavaippa.

Olipa hyvä varautua vierailuun etukäteen! Minulla ei ole kokemusta vauvavieraista, mutta aika hyvin taisin hahmottaa, että mitä on tulossa? Silti jotenkin jännää ja erilaista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä aloituksessa ei ollut mitään epäkohtaa? Pettynyt olen. Huono aloitus. Taitaa olla provo.

Vierailija
2/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tää vain meni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole vain kivaa ja onnistunutta. Ei ainakaan tällä palstalla. Keksi nyt jotain valittamista. Onko sen opiskelijasolun vuokra liian iso? Etkö saa riittävästi ilmaista asuntotukea? Onko siellä sisäilmaongelma? Eikä vierailijan sikamies kuskannut häntä paikalle? Riittääkö sähköauton kantama vierailuun luonasi? Eikö sikapuolisosi muistanut sinua naistenpäivänä? Onko sinulla mt ongelma? Kuuluuko naapureiden ääniä seinän läpi? ...

Vierailija
4/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden ääniä kuuluu, mutta olen onneksi hyväuninen. Tämä on elämäni tähän mennessä parasta aikaa, kun opiskelen itselleni mieleisiä juttuja. Kämppisten kanssa menee ihan kivasti. Rahuleita täytyy laskea, että riittävät. Varsinkin nyt keväämmällä on pakko saada töitä tai muuten joudun nostamaan lainaa. 

ap

Vierailija
5/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava juttu, vaihteeksi. Kiitos.

Vierailija
6/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ihana! :)

Vierailija
7/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

ap

Vierailija
8/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vauvankakka sentään haisi pahalle? Älä nyt vaan sano, että ruusulta se tuoksui:)

Vierailija
9/9 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kakka tuoksui aika jännältä, ei kovin pahalta. Ystävä esitteli sitä ja sanoi, että nyt tiedän millaista on vain äidinmaitoa syöneen vauvan kakka:) Olin vähän utelias vaipan vaidosta, kun en oikeasti tiennyt miten se hoidetaan ja katsoin vierestä, kun ystävä touhusi. En kuitenkaan tahtonut vaihtaa vaippaa. Jos saisin vauvan, niin tarvitsisin varmasti opastusta vauvan hoidosta!

ap