Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostaako tt-tuki ruuan ja päivittäistavaran hintoja?

Vierailija
08.03.2018 |

Minulla on sellainen kutina, että jos toimeentulotuki lakkautettaisiin kokonaan eikä tilalle otettaisiin mitään korvaavaa tukea, elintarvikkeiden ja päivittäistavaran hinnat laskisivat tavallisen työssäkäyvän kuluttajan kukkarolle kestävälle tasolle. Nyt veronmaksajien rahat satavat suoraan ahneiden kauppaketjujen laariin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on uskoa, että vaikutus olisi merkittävä. Toki riittävä toimeentulo saattaa nostaa kaikkein halvimpien elintarvikkeiden hintoja, kun ei ole tarvetta luoda liiketoimintamallia palvelemaan kaikken köyhimpiä, mutta tuskin se ns. peruselintarvikkeissa hirveästi näkyy. 

Vierailija
2/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruuasta tai ruokakauppojen ja logistiikan henkilöstöstä Suomessa jotenkin pula?

Pikemminkin tt-tuki pitää huolen siitä, että kotimarkkinoilla on edes jonkinlaista kysyntää vaikeinakin aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että palkansaajalla ei ole varaa ruokaan? Itselläni on ruokarahaa 100€/kk vuokrarahojen lisäksi, eikä muuta sitten olekaan. Olen pudonnut johonkin mustaan aukkoon tukien suhteen. Varmaankin mun ja kaltaisteni kulutus vaikuttaa niin kovasti markkinoihin, että korkeiden hintojen takia keskituloisetkin näkee nälkää...

Vierailija
4/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahhhh!!!! Eihän sillä perusosalla edes saa ostettua mitään kunnollista :D

Nolo yritys ap!

Vierailija
5/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä todennäköisesti, kuin mitä asumistuki nostaa vuokria.

Vierailija
6/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä todennäköisesti, kuin mitä asumistuki nostaa vuokria.

Jaa mä en tiennytkään että Suomessa on elitarvikepula