Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huijattuja vai huijareita? Teidän Catfish-kokemukset?

Vierailija
07.03.2018 |

Katson ohjelmaa. Oletteko joutuneet huijatuiksi tai huijanneet itse? Oletteko vahingossa puhuneet läpiä päähänne ja juuttuneet valheeseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huijannut ihmisiä valekuvalla joskus kauan sitten. En tiedä mikä siinä oli niin kivaa, ehkä se, että ainakin silloin ihmisiä kiinnosti puhua kanssani ja kuunnella murheitani kun olin mukamas kaunis nainen. Nykyään lähinnä hävettäisi esiintyä jonain muuna.

Vierailija
2/2 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut huijatuksi. Tein nettideittipalveluun profiilin ja sain paljon yhteydenottoja, myös ulkomailta. Koska olen ollut ulkomailla töissä ja opiskelemassa, minulle oli ihan luontevaa vastata yhdelle tällaiselle yhdelle "amerikkalaiselle miehelle". Viestittelimme jonkun aikaa, hänen kuva oli tällainen ryhdikäs ja luotettavan näköinen, hän lähetti sähköpostilla kuvan pojastaan ja kertoi olevansa leski. Valitettavasti hän oli varmaan vähän liian kärsimätön, rutinoitunut ja varma saaliistaan, koska minulle tuli olo että hän vastasi liian nopeasti ja pitkästi. Tuli olo että se teksti oli jo jossain kirjoitettuna ja hän vain copypastesi sen viestiin. Lopetin viesteilyn siihen.

Kuukausia myöhemmin toisella kerralla oli"tanskalainen mies" jonka kanssa viesteilin. Kunnes hänen puheensa kuulostivat siltä ettei hän ollut ikinä Tanskassa käynytkään. Ja sama juttu liian pitkiä viestejä liian nopeasti.

Turhaan kyllä muutenkaan näkivät vaivaa koska ei minulla ollut yhtään rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla