Mitä on luvaton fyysinen läheisyys
Ajatellaan vaikka varattujen työkavereiden kesken. Onko sitä olkapäähän koskettaminen keskustellessa? Onko sitä halaaminen lomille lähtiessä? Onko "vahingossa" hipaisut käteen tai vaikka jalkaan (ei eroottisille alueille) luvatonta fyysistä kanssakäymistä? Vai missä menee raja? Just sulla?
Kommentit (10)
Kannattaa mennä sillä periaatteella, että kaikki on luvatonta. Jotkut ihmiset eivät pidä halailusta jne. ja joillekin hipaisu on liikaa. Lisäksi "vahinkoja" sattuu vähän liian tahallaan, joten ne menevät limanuljaska kategoriaan. Itse olen onnistunut tekemään opiskeluni ja työni nykimättä toisia ihmisiä. Ehkä jossain työssä, jossa esim. annetaan toiselle jotain on koskettaminen välttämätöntä, mutta muissa töissä ei ole mitään syytä ängetä liian lähelle. Kun tutustut ihmisiin niin opit ne halailuhullut joita kannattaa välttää.
Mä inhoan kosketuksi joutumista, oli syy mikä tahansa. En usko, että mua on kauheasti ahdisteltu seksuaalisessa mielessä, mutta sen koskemisen motiivilla ei olekaan mulle väliä. Muhun koskeminen on lähes aina luvatonta. Ei saa koskea mihinkään. Välttelen ihmisiä, jotka halailevat tai koskettelevat mielellään, ja niitäkin, joille sattuu vahinkoja. Itse olen aina sen verran tietoinen ympäristöstäni, etten vahingossa koske kehenkään.
Mua inhottaa sukulaiset, joista mun jäätyminen on jotenkin huvittavaa. Lapsesta asti olen ollut jossain ällöttävässä pakkohalauskoulutuksessa, mikä on lietsonut kammoa entisestään. Arvatkaa, tapaanko noita ihmisiä enää? Ne, jotka on vielä lähipiirissä, on oppineet olemaan ahdistelematta.
Älkää koskeko muihin, jos ette tiedä, että se tykkää siitä. Älkää kiusatko ihmisiä, joille koskeminen on tämmöinen ahdistuksen aihe. En mä ainakaan totu siihen, vaikka kuinka halailtaisi. Ette tiedä, mitä siellä taustalla on (ei välttämättä ole mitään erityisesti, mutta ette tiedä).
Miten kysyt mikä on sopivaa ja mikä ei? Vaikea tietää.
Minusta haluan sinua -katsekin on liikaa. Töissä on yksi tyttö joka aina killittää sillä tavalla.
Ei halaaminen pahaa tee, jos nyt ei ihan tavaksi tule.
Mitä sitten haluat? Lämmittääkö pieni kähmiminen niin paljon?
Minusta vain suutelu ja pitkällinen halailu (pois lukien siis joku lyhyt onnittelu- tai tervetulohalaus). Kaikista muista "luvatonta" tekee ehkä vain niihin mahdollisesti liittyvä huomattava eroottinen jännite ja halu. Toisaalta se jännite on kyllä sitten olemassa jo ilman mitään kosketuksiakaan. Muun kuin oman puolisonsa haluaminen on kristinuskon mukaan väärin, mutta toisaalta - minkä tunteillensa voi. Itse olen jatkuvasti eroottisesti kiinnostunut "muista kaksilahkeisista" kuin aviomiehestäni ja annan kyllä palaa siinä suhteessa. Eroottiset fantasiat ovat elämän suola. En kuitenkaan ole eläissäni maannut kenenkään muun miehen kanssa, vaikka koskettelenkin muuten mielelläni kiinnostavia miehiä jos tilaisuus tulee.