Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon löytäväni naisen josta pitää huolta

Vierailija
07.03.2018 |

Ei vahva ja itsenäinen nykynainen tarvitse tai tunnu edes haluavan mieheltään hellyyttä, silittelyä, rohkaisevia/kauniita sanoja tai lohdutusta saati aloitekykyä. Miksi olisin ihmisen kanssa jolle en ole tarpeellinen? Motivaatio pyöreä nolla.

Olenkin päättänyt pysyä sinkkuna niin kauan kunnes löydän herkän ja vastaanottavaisen naisen jota helliä ja josta pitää huolta. Ei kiinnosta antaa huomiota näille "vahvoille" naisille.

Kyllä naisessa ihaninta on se kun hän avaa sydämensä ja uskaltaa olla pehmeä, feminiininen. Turhaa sellainen kovan pärjääjä naamion pukeminen.

M35

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toi mun. Mä en jaksa

Vierailija
2/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin.haluaisin löytää miehen josta pitää huolta vastavuoroisesti.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edellytät nöyryyttä, mielistelyä, kotitöitä, hoikkuutta ja kauneutta hautaan saakka. Jatka ihmeessä unelmointia.

Sori, inhoan miehiä :(

N29 jolla surkea mies.

Vierailija
4/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin miehen, josta ei koko ajan tarvis pitää huolta. Houh!!

Vierailija
5/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa tätä Ikis/alba/joku muu vakiopalstapelle kopsaa vanhan kirjoituksensa- juttuja enää.

Ap, susta ei ole huolehtimaan kenestäkään naisesta joten unohda koko juttu.

Vierailija
6/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta edellytät nöyryyttä, mielistelyä, kotitöitä, hoikkuutta ja kauneutta hautaan saakka. Jatka ihmeessä unelmointia.

N29 jolla surkea mies.

Eikö sellainen kannattaisi nakata pihalle?

Ei ap m35

Vierailija
7/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi elämässä pärjääminen tarkoittaisi jonkin kovan naamion ylläpitämistä? Ihan tavalliset ihmiset pärjäävät elämässä vallan mainiosti ilman ketään toista kainalokeppinä. Nämä tavalliset ihmiset myös rakastuvat ja menevät naimisiin ja ottavat ihan mielellään tukea vastaan puolisoltaan esim. ollessaan pahassa flunssassa tai saadessaan huonoa palautetta työpaikalla. Ei siksi, etteivätkö pärjäisi itse, vaan siksi, että on mukavaa kun joku välittää. 

Vierailija
8/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29 jolla surkea mies.

Ei ap m35

Lapset ja muut härpäkkeet estää. Tavallaan rakastankin. Eli ehkä vielä kymmenen vuotta tätä. Uskon edelleen, että on ihaniakin miehiä. Valitettavasti tunnen vain yhden, isäni. Joka hänkin voi aviomiehenä olla huono..

Vierailija
9/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29 jolla surkea mies.

Ei ap m35

Lapset ja muut härpäkkeet estää. Tavallaan rakastankin. Eli ehkä vielä kymmenen vuotta tätä. Uskon edelleen, että on ihaniakin miehiä. Valitettavasti tunnen vain yhden, isäni. Joka hänkin voi aviomiehenä olla huono..

Tapasin baarissa naisen jolla oli sama tilanne. Olisi halunnut jättää miehensä, mutta lapset yms. Itsellä jäi harmittamaan kun ei ollut vapaa. En silti ymmärrä miksi jäädään huonoon suhteeseen.

Se eri M35

Vierailija
10/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mä olisin sellainen "vahva ja itsenäinen" nainen kun en koe tarvitsevani miestä. Mutta en kyllä tajua, miksi tämä tarkoittaisi etten halua mieheltäni hellyyttä, silittelyä, rohkaisevia/kauniita sanoja tai lohdutusta saati aloitekykyä. Tai etten olisi herkkä ja vastaanottavainen.

Kerrotko ap?

Vierailija
11/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29 jolla surkea mies.

Ei ap m35

Tapasin baarissa naisen jolla oli sama tilanne. Olisi halunnut jättää miehensä, mutta lapset yms. Itsellä jäi harmittamaan kun ei ollut vapaa. En silti ymmärrä miksi jäädään huonoon suhteeseen.

Se eri M35

Lapsissa olisi hirveä työ yksin, vuoroviikot ei sovi noin pienille. Mies hoitaa lapsia, ja on hyvä isä, ei ole heille ilkeä, jos olisi silloin jättäisin heti.

Kai sitä myös toivoo, että asiat muuttuisi kun ei aina olisi kiire.

Ei myöskään ole pettänyt, tai ainakaan jäänyt siitä kiinni. Eikä ole erityisen väkivaltainen... Muuten vain ilkeä, kylmä, sovinisti. Välillä ihan mukava.

En vain riitä sellaisena kuin olen. Olisi ihanaa olla ihmisen kanssa, jolle riittää.

Toivottavasti löydät saman naisen vielä, kun hänellä rohkeutta eroon löytyy :)

Vierailija
12/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä et ole löytänyt sitä kohtaa naisessa, josta senhetkinen nainen (naisetkin ovat yksilöitä) antaa pitää huolta. Tämän voi ymmärtää ihan niin metaforisesti tai konkreettisesti kuin haluaa.

Vierailija
13/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vahva ja itsenäinen nykynainen tarvitse tai tunnu edes haluavan mieheltään hellyyttä, silittelyä, rohkaisevia/kauniita sanoja tai lohdutusta saati aloitekykyä. Miksi olisin ihmisen kanssa jolle en ole tarpeellinen? Motivaatio pyöreä nolla.

Olenkin päättänyt pysyä sinkkuna niin kauan kunnes löydän herkän ja vastaanottavaisen naisen jota helliä ja josta pitää huolta. Ei kiinnosta antaa huomiota näille "vahvoille" naisille.

Kyllä naisessa ihaninta on se kun hän avaa sydämensä ja uskaltaa olla pehmeä, feminiininen. Turhaa sellainen kovan pärjääjä naamion pukeminen.

M35

Olipas skeidaa tekstiä, hyi olkoon. Jos joku mies tulisi minulle tuollaista selittämään, niin varmaan nauraisin makeasti. Luetko runojakin? :D

Vierailija
14/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo siinä iässä, että koen tarvitsevani hoivaamista ja huolenpitoa. Olisit juuri sopivan ikäinen mies omaishoitajakseni. <3

Rakkaudella,

Reija 87v. 

Vierailija
15/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon löytäväni  miehen jonka kanssa voisi käydä kävelemässä sateessa ja paisteessa ja sen jälkeen kääriytyä sohvalle viltin alle kera kissojen ja koirien.

Vierailija
16/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä shaibaa. Lässyn lää.

Vierailija
17/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehet nykyään niin heikkoja, että tarvitset rinnalleen lapsen kaltaisen naisen "josta pitää huolta" kokeakseen maskuliinisuutta? Elämme aikoja...

Vierailija
18/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluaisin olla perinteinen nainen, josta mies huolehtii, ja josta minä huolehtisin omalta osaltani. Mies on mies ja minä Nainen.

Vierailija
19/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo siinä iässä, että koen tarvitsevani hoivaamista ja huolenpitoa. Olisit juuri sopivan ikäinen mies omaishoitajakseni. <3

Rakkaudella,

Reija 87v. 

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
20/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

My  name is Lamin. I  am from Gambia. I want lady, who want take care about me. I am handsome.  I give strong love to you.  Age is no problem. You can be fat,in  our culture is very shame, if wife is thin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi