Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon löytäväni naisen josta pitää huolta

Vierailija
07.03.2018 |

Ei vahva ja itsenäinen nykynainen tarvitse tai tunnu edes haluavan mieheltään hellyyttä, silittelyä, rohkaisevia/kauniita sanoja tai lohdutusta saati aloitekykyä. Miksi olisin ihmisen kanssa jolle en ole tarpeellinen? Motivaatio pyöreä nolla.

Olenkin päättänyt pysyä sinkkuna niin kauan kunnes löydän herkän ja vastaanottavaisen naisen jota helliä ja josta pitää huolta. Ei kiinnosta antaa huomiota näille "vahvoille" naisille.

Kyllä naisessa ihaninta on se kun hän avaa sydämensä ja uskaltaa olla pehmeä, feminiininen. Turhaa sellainen kovan pärjääjä naamion pukeminen.

M35

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tuollaisen miehen. Haluaisin jonkun, jolle uskaltaisin avautua. En ole koskaan uskaltanut.

Vierailija
22/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sellainen. En vaan tykkää kotitöistä yms raskaasta. Lisäksi olen sotkuinen, taiteellinen, metsässä kulkija. Maalaan ja haaveilen, ja kahvikuppeja on joka paikassa. Miehillä menee aina hermo 😬 Mutta olisi ihanaa saada mies joka ottaa kainaloon ha syö sängyssä juustoja mun kanssa, eikä valita keksien muruista :)

ikisinkku 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ehkä sellanen kissanpentumainen nainen. Oon herkkä ja leikkisä,nauran ja itken helposti, joskus pelkään ja jännitän asioita, kaipaan rohkaisua ja kauniita sanoja. Mua on kohdeltu kaltoin lapsena, ja oon huolehtinu omista vanhemnistani, en ole kai saanut tarpeeksi rakkautta. Ehkä siksi oon tällainen. Kykenen hoitaman omat asiani ja pärjään yksinkin, arjessa tämä ei ulkopuolisille näy, mutta kyllä mies on mun tuki ja turva. Tykkään jos se ottaa joskus multa ohjat, ja saan hetken hengähtää. Esim. parkkeeraa. Osaan itse ihan hyvin, mutta silti aina ahdistaa jos osunkin johonkin, ja mies sitten koppaa näitä vastaavia tilanteita. Saa kokea itsensä tarpeelliseksi, miehekkääksi ja vahvaksi ja mä oon sellanen "lemmikki".

Vierailija
24/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin naisen joka osaa pitää huolta itsestään, mutta haluaa että pidämme yhdessä huolta toisistamme.

En halua naista joka edellyttää miehen pitävän hänestä huolta, ja vielä vähemmän naista jonka kanssa pitää kilpailla siitä kumpi on Tosimies(tm) talossa.

Vierailija
25/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa saanut tuota hellyyttä ja silittelyä, mutta ei! Ex miehelle riitti pelkkä seksi.

Vierailija
26/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VirginAirlines kirjoitti:

Minä taas haluaisin naisen joka osaa pitää huolta itsestään, mutta haluaa että pidämme yhdessä huolta toisistamme.

En halua naista joka edellyttää miehen pitävän hänestä huolta, ja vielä vähemmän naista jonka kanssa pitää kilpailla siitä kumpi on Tosimies(tm) talossa.

Erittäin järkevän kuuloinen toive, eiköhän sellainen löydykin.

Vierailija
27/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VirginAirlines kirjoitti:

Mä haluaisin tuollaisen miehen!

Vierailija
28/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet nykyään niin heikkoja, että tarvitset rinnalleen lapsen kaltaisen naisen "josta pitää huolta" kokeakseen maskuliinisuutta? Elämme aikoja...

Eivät heikkoja, vaan se on vaan luonnollista miehelle. Naiset ovat alkaneet luonnottomiksi ja haluavat olla kuin miehet. Miehillä on jo ihan tarpeeksi miehiä kavereina. He haluavat naisellisen naisen. Onneksi on vielä sellaisiakin naisia.

Vierailija
29/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet nykyään niin heikkoja, että tarvitset rinnalleen lapsen kaltaisen naisen "josta pitää huolta" kokeakseen maskuliinisuutta? Elämme aikoja...

Näköjään. Ennen vanhaan valittiin vahva selviytyjä-tyyppinen nainen vaimoksi. Muuten oltais kuoltu sukupuuttoon.

En kyllä ymmärrä miten se, että nainen on vahva ja itsenäinen kumoaa sen, ettei sama nainen tarvitsisi myös huolenpitoa ja hellyyttä kumppaniltaan. Eikö hyvän naisen kuulukin olla vahva, jotta voi pitää vastavuoroisesti myös miehestään huolta? Ja myös itsenäinen, että tulee silloin toimeen kun mies ei jostain syystä ole maisemissa?

Vierailija
30/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään. Ennen vanhaan valittiin vahva selviytyjä-tyyppinen nainen vaimoksi. Muuten oltais kuoltu sukupuuttoon.

En kyllä ymmärrä miten se, että nainen on vahva ja itsenäinen kumoaa sen, ettei sama nainen tarvitsisi myös huolenpitoa ja hellyyttä kumppaniltaan. Eikö hyvän naisen kuulukin olla vahva, jotta voi pitää vastavuoroisesti myös miehestään huolta? Ja myös itsenäinen, että tulee silloin toimeen kun mies ei jostain syystä ole maisemissa?

Maskuliiinisuuden vastapari on feminiinisyys. Molempia piirteitä tarvitaan. Mitä maskuliinisempi mies, sitä feminiinisempi nainen.

Ei niin että mitä vahvempi nainen, sitä vahvempi mies jotta "nainen saisi olla nainen mieheen verrattuna".

Hämmästyttää että jotkut naiset oikeasti kuvittelevat tuota. Harvemmin miesten kuulee teoretisoivan että feminiiniselle miehelle sopii se feminiinisin nainen.

Vierailija
31/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tarkoittaa? Työnarkkarina vaikea ynmärtää. Tai siis minusta huolehtii koira.

Miksen sitten tunnu kelpaavan miehille? Teen pitkiä päiviä, mutta pidän lomat lomina ja palkattomiakin välillä. Tykkään kulttuurista, miehistä, juttelemisesta, hyvästä ruuasta, lukemisesta, juoksemisesta ja seksistä.

Huolehdin itsestäni ja kodistani hyvällä tasolla. Tykkään nukkua pitkään ja tehdä brunsseja. Stressaan työt töissä, vapaalla olen kiva ihminen!

En oikein osaa itkeä ja loukkaantua ja välillä pidän miehiä aika dramaattisina. Rauhallisuuteni harmittaa kai.. En muista milloin olisin viimeksi suuttunut tai itkenyt, niitäkö tässä haetaan? Vahvaa tunneilmaisua?

Tunnen stressiä, raukeutta, väsymystä, onnellisuutta, haikeutta.. mutta mikään arkinen ei saa näitä aikaan. Reaktiot ihmetyttää. Jos mies huutaa olen ihmeissäni, kysyn onko kaikki hyvin. Tässä ollaan aina loppua lähellä.

Olenko juuri se kauhujen nainen ap:lle?

Vierailija
32/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kolmekymppinen nainen (kutsuisin itseäni ennemmin tytöksi) joka haluaisi vanhemman miehen. Nuoret miehet eivät kiinnosta eivätkä kiihota samalla tavalla. Ulkonäkö ei ole pääasia, kunhan on edes kohtuullisen miehekäs. Sellainen, jonka kanssa on turvallinen olo ja helppo olla.

Vierailija
33/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vahvasta ja itsenäisestä tulee mieleen sellainen, joka vähättelee kaikkea miehen tekemää, koska itsenäisenä nainen ei tarvitse miestä mihinkään, vaan pärjää yksin. Ja vahvana on niin kova ja kylmä, ettei siinä paljoa miehelle sympatiaa riitä, kun on rautainen luonne jyrää kaiken alleen. Eli pärjätköön sitten ihan yksin.

Vierailija
34/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

einoin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskuliiinisuuden vastapari on feminiinisyys. Molempia piirteitä tarvitaan. Mitä maskuliinisempi mies, sitä feminiinisempi nainen.

Ei niin että mitä vahvempi nainen, sitä vahvempi mies jotta "nainen saisi olla nainen mieheen verrattuna".

Hämmästyttää että jotkut naiset oikeasti kuvittelevat tuota. Harvemmin miesten kuulee teoretisoivan että feminiiniselle miehelle sopii se feminiinisin nainen.

Kyllä, tämä selittää harmaat akateemiset parit, tai parit joissa on diminoiva mies ja kynnysmatto nainen; dominoiva nainen ja perässä hipsuttava mies.

Vierailija
35/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

einoin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en ymmärräkään. Voisitko ystävällisesti listata mitkä ovat feminiinisiä ja mitkä taas maskuliinisia ominaisuuksia. Onko olemassa ihmisiä, esim. miehiä joilla on vain maskuliinisia ominaisuuksia ja naisia jotka ovat 100% feminiinisiä? 

Vierailija
36/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vahvasta ja itsenäisestä tulee mieleen sellainen, joka vähättelee kaikkea miehen tekemää, koska itsenäisenä nainen ei tarvitse miestä mihinkään, vaan pärjää yksin. Ja vahvana on niin kova ja kylmä, ettei siinä paljoa miehelle sympatiaa riitä, kun on rautainen luonne jyrää kaiken alleen. Eli pärjätköön sitten ihan yksin.

Eli KAIKKI vahvat itsenäiset naiset ovat pallinmurskaajia? Joopa joo.

Vierailija
37/38 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kolmekymppinen nainen (kutsuisin itseäni ennemmin tytöksi) joka haluaisi vanhemman miehen. Nuoret miehet eivät kiinnosta eivätkä kiihota samalla tavalla. Ulkonäkö ei ole pääasia, kunhan on edes kohtuullisen miehekäs. Sellainen, jonka kanssa on turvallinen olo ja helppo olla.

Wanhan ruman isähahmo-miehen löytäminen on maailman helpoin tehtävä. :D Ei muuta ku valkkaamaan "parhaista"!

Vierailija
38/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi