Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitatte ja valitatte kun vaimo on lihonnut lasten saannin jälkeen....

Vierailija
07.03.2018 |

Nyt aivan aikuisten oikeesti tästä asiasta valittavat miehet!!!

Naiset tarvitsevat OMAA AIKAA jotta pääsisivät lenkille tai salille!!!

Niin niiden instapimujenkin miehet aivan varmasti tekevät tai palkkaavat lastenhoitajan!!!

On se perkele kumma kun aina saa lukea kuinka on vaimo kuin mursu!!!

Voi k*rpä sentään!!!

Hoitakaa miehet lapset iltaisin ja antakaa vaimolle OMAA AIKAA lenkkipolulle tai salille menemiseen ILMAN LAPSIA!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa omaa aikaa, eli vahtaa Emmerdalen ja sairaalasarjat telkusta. Sitten hän kääntää kylkeä, mutta katsoo kuitenkin jotakin häämekonosto-ohjelmia. Se siitä oman ajan käytöstä.

Vierailija
2/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja sen "oman ajan" olisi syytä toteutua niin, että salilta/lenkiltä kotiin palattuaan ei ole vastassa viisi kertaa pahempi siivo kuin sinne lähtiessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sataprosenttisen samaa mieltä. Ja toki vaimo tarvitsee myös tarpeeksi lepoa, myös telkkaria tai mitä vain.

Enää en ihmettele sekuntiakaan, miksi jotkut perheellistyneet naiset vaikuttavat vihaisilta, turhautuneilta ja masentuneilta. Sellainen olen itsekin viimeaikaisten kokemusteni opettamana.

Vierailija
4/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoushan on pyhää.

Vierailija
5/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lastenhoito kovin raskasta ole kun perse leviää samaa vauhtia kuin sohvalla maatessa

Vierailija
6/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lastenhoito kovin raskasta ole kun perse leviää samaa vauhtia kuin sohvalla maatessa

Niin no. Onko ollut ennen lapsiakin samanlainen vai ei?

Vierailija
7/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin niiden instapimujenkin miehet aivan varmasti tekevät tai palkkaavat lastenhoitajan!!!

Voi k*rpä sentään!!!

Hoitakaa miehet lapset iltaisin ja antakaa vaimolle OMAA AIKAA lenkkipolulle tai salille menemiseen ILMAN LAPSIA!!!

miksi sinne lenkille ja salille kestää se lähteminen 5 vuotta vähintään. hoidan lasta tasapuolisesti ja silti muija makaa luuri kädessä tai katsoo tositeeveetä suklaalevy kädessä. lapsi täyttää 6v viikon päästä.

Vierailija
8/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin miehen muksun kanssa, otin koiran mukaan ja lähdin lenkille 💪

Vierailija
9/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi k*rpä sentään!!!

miksi sinne lenkille ja salille kestää se lähteminen 5 vuotta vähintään. hoidan lasta tasapuolisesti ja silti muija makaa luuri kädessä tai katsoo tositeeveetä suklaalevy kädessä. lapsi täyttää 6v viikon päästä.

Onko koskaan ollut liikunnallinen persoona?

Vierailija
10/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Meillä on yksi lapsi, jonka hoitamiseen ei mene ylenpalttisesti aikaa, mutta mies tekee pitkiä päiviä töissä joten oma aika on kortilla. Olen ratkaissut asian niin että teen kyykkyjä, punnerruksia yms. Lapsen kanssa touhuamisen lomassa, jouksulenkille lähden lasta vaunuissa työntäen. Sitten kun saan hetken sitä Omaa Aikaa, käytän sen levähtämiseen vaikka musiikkia kuulokkeilla kuunnellen, hyvän kirjan kanssa sohvalla pötköttäen.

Jos käyttäisin vain tuon oman ajan liikuntaan olisin varmaan jo ylipainoinen, enkä olisi toipunut raskaudesta läheskään niin hyvin kuin nyt.

Vierailija
11/11 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen huomannut että kun hoitaa neljää lasta yksin, omat liikunnat jää tosi vähälle. Mulla ei siis ole ketään joka ottaisi kaikki kerralla hoitoon, joten lenkkeilen vain työntämällä vaunuja kun kaksi isointa on pari kertaa viikossa kerhossa.

Kun lapset on viimein nukkumassa teen kotijumppaa pari kertaa viikossa, mutta ei se enää kohta kolmikymppisenä riitä. :D Ja joskus on niin raskaita päiviä takana, ettei illalla vaan jaksa. Paino nousee tosi helposti jos ei ole tarkkana syömisistä, toistaiseksi oon vielä normaalipainoinen, mutta tiukkaa tekee.

Kiitos kaikille ihanille miehille jotka kannustatte vaimojanne salille ja harrastuksiin ja hoidattaa sillä aikaa lapsia. Vaikka vaimonne ei sitä teille sanoisi, niin se on hienoa ja arvostettavaa. Ja huomaa sen varmasti viimeistään parin vuoden päästä. :)