Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset haluaa isänsä ikäisiä

Vierailija
07.03.2018 |

Katselin viikonloppuna yöelämää ja menoa eräässä pienesssä rannikkokaupungissa ja silmiin pistävää oli se kun nuoret ihan nätit tytöt olivat varmaan nelikymppisten miesten kanssa. Ihan ällötti katsoa. Olihan ne miehet treenattuja mutta silti. Miksi????

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taattua tuhtia tavaraa ja kunnon osaaminen.

Ei minulle ainakaan yhden yön käyttöön kepaa mitkään poikaset. Poikasten kanssa sitten kun tarkoitus ruveta lisääntymään.

N25

Vierailija
2/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia. Itse en voisi koskea noin vanhaan ukkoon, mutta monilla kavereillani on +40-vuotias mies joka sitten sponsoroi matkoja, vaatteita, kauneushoitoja, ynnä muuta kun vähän pitää papalle seuraa.

Itse en pystyisi olla noin vanhan kanssa, ällöttäisi vain.

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja elintaso. Lisäksi jotkut nelikymppiset on oikeasti seksikkäitä ja komeita esim ex jääkiekkoilijat jne

Vierailija
4/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenattuna 40v + haluan myös 20-25 kyydittäjäksi

Vierailija
5/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä 40+ komea mies löytää nuoremman naisen?

Vierailija
6/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilta tai baarista

Vierailija
7/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään, vaan minä itse isken sen miehen. Saa kyllä olla jopa 60+. Eivät ole ainakaan omahyväisiä. Eikä haittaa minun hiukan tavallisempi vartaloni. Uskokaa jos tahdotte, mutta yli 60 mies osaa hemmotella naista ja naisen tuntemaan itsensä kuningattereksi.

Vierailija
8/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun exän kovasti tykkäämäni äiti sanoi mulle pienillä 40-vuotisjuhlilla, että nelikymppisenä mies on komeimmillaan:)

Vierailija
9/13 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kun exän kovasti tykkäämäni äiti sanoi mulle pienillä 40-vuotisjuhlilla, että nelikymppisenä mies on komeimmillaan:)

Kyllä minkä tahansa ikäisen naisen mielestä 40-50-vuotias mies on ehdottomasti komeimmillaan... ja parhaimmillaan... Näin sanovat niin 20- kuin 60-kymppisetkin.

Vierailija
10/13 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä naisia joilla selkeä fetissi vanhempia miehiä kohtaan?

Vierailija
11/13 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50v miehet on PALJON parempia panemaan kuin oman ikäiseni miehet. Se on tärkeintä random yhdenillanjutussa. 

Vierailija
12/13 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllänainon kirjoitti:

40-50v miehet on PALJON parempia panemaan kuin oman ikäiseni miehet. Se on tärkeintä random yhdenillanjutussa. 

Kyllä. Yleensä myös perheellisiä ja eivät takerru. Osaavat hommat jos osaavat ja rahaa on käytettävissä.

Eivät hosu ja säädä sängyssä.

Vierailija
13/13 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies joka on n.puolet vanhempi itse olen 31v , rahaa hänellä ei kyllä ole mutta mies kuuntelee & puhuu asioista, nauraa kanssasi hänestä näkee kuinka hän nauttii seurastani voimme myös puhua pitkään lastenkasvatuksesta tai talon rakentamisesta hän on myös todella kätevä ja todellinen herrasmies ja seksi on jotain joka voi jatkua parikin tuntia myös aina niin että hän varmistaa että minä tulen myös hän ottaa minut todella itsevarmasti joka on ihanan miehekästä ♡siksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän